Ogłoszenie z dnia 2022-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Modernizacja kotłowni w Szkole Podstawowej Nr 1 w Sianowie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sianów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920682
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Polskiej 30
1.5.2.) Miejscowość: Sianów
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 3469543
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jaltyn@sianow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sianow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.sianow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Modernizacja kotłowni w Szkole Podstawowej Nr 1 w Sianowie”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a947e4b0-36ee-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00000535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z.271.26.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 308710,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wewnętrznej instalacji gazu , wymiana kotłagrzewczego zasilanego olejem opałowym na kocioł grzewczy kondensacyjny stojący gazowy
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00247154/01 z dnia 2021-10-27
2021-10-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
wraz z remontem technologii kotłowni w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Sianowie . Prace
należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, projektem technologii kotłowni , STWIORB,
przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego , wytycznymi producentów
urządzeń . Zakres prac obejmuje m.in.:
1) Budowę wewnętrznej instalacji gazu na potrzeby kotłowni ;
2) Roboty elektryczne, instalację automatyki kotła gazowego
3) Montaż aktywnego systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej w kotłowni ;
4) Demontaż istniejącego kotła olejowego , podgrzewacza cwu, całej technologii kotłowni
5) Dostawa i montaż kotła gazowego kondensacyjnego stojącego ( wymiennik ze stali
szlachetnej ), opis w STWIORB pkt 4.2
6) Dostawa i montaż pojemnościowego podgrzewacza ciepłej wody użytkowej
7) wykonanie nowej technologii kotłowni z rur stalowych czarnych łączonych przez spawanie –
instalacja grzewcza do rozdzielaczy centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem nowych
rozdzielaczy centralnego ogrzewania, z rur PP stabi łączonych za pomocą zgrzewania –
instalacji cwu, cyrkulacji , z rur ocynkowanych łączonych za pomocą kształtek skręcanych
instalacji zimnej wody. Montaż całej nowej armatury i urządzeń technologii kotłowni.
8) Wymiana istniejącego przewodu spalinowego na przewód spalinowy przystosowany do
odprowadzenia spalin z zamontowanego przez oferenta kotła kondensacyjnego gazowego
9) Wykonanie instalacji odprowadzenia kondensatu wraz z urządzeniem neutralizującym i
wpięcie do istniejącej kanalizacji w pomieszczeniu
10) Badanie szczelności instalacji gazowej, uruchomienie kotłowni gazowej , wykonanie
pomiarów i badań w zakresie wykonywanych prac ;
11) Demontaż całej instalacji olejowej wraz z urządzeniami.
12) Uprzątnięcia miejsca po robotach, wywozu z utylizacją materiałów po demontażu i
rozbiórkach.
13) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wykonanych prac, przygotowanie dokumentacji do
UDT wraz ze zgłoszeniem i uczestnictwem w odbiorze,
2.Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ, projekt budowlany, projekt
budowlano - wykonawczy oraz STWIORB, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami
prawa budowlanego – stanowiące złącznik do SWZ.
3. Zaleca się Wykonawcom, dokonanie przed złożeniem oferty, wizji lokalnej terenu budowy.
Wizję lokalną przewidziano w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku), w godzinach od 08:00
do 14:00. Osobą upoważnioną do kontaktów ze strony Zamawiającego w tej kwestii jest: Pan
Henryk Lubocki (tel. 94 34 69 514, adres e-mail: sekretarz@sianow.pl). Zainteresowani
Wykonawcy proszeni są o zgłoszenie wniosku dokonania wizji lokalnej na podany powyżej
numer telefonu lub adres e-mail.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest również w Przedmiarze robót
Załączone przedmiary prac remontowych należy traktować jedynie pomocniczo. Wykonawca
ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i organizacją placu budowy.
5. Zamawiający informuje, iż prace prowadzone będą w czynnych obiektach użyteczności
publicznej, w związku z powyższym prace należy prowadzić tak aby zakłócenie ich
funkcjonowania ograniczyć do niezbędnego minimum. Wszystkie prowadzone prace należy na
bieżąco uzgadniać z wyznaczonym do tego celu pracownikiem Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 159428,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa wewnętrznej instalacji gazu , wymiana kotłagrzewczego zasilanych olejem opałowym na kocioł grzewczy kondensacyjny stojący gazowy
wraz z remontem technologii kotłowni w budynku sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 1 w
Sianowie . Prace należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, projektem technologii
kotłowni , STWIORB, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego ,
wytycznymi producentów urządzeń . Zakres prac obejmuje m.in.:
1) Budowę wewnętrznej instalacji gazu na potrzeby kuchni i kotłowni ;
2) Roboty elektryczne, instalację automatyki kotła gazowego
3) Montaż aktywnego systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej w kotłowni i kuchni;
4) Demontaż istniejącego kotła olejowego , podgrzewacza cwu,
5) Dostawa i montaż kotła gazowego kondensacyjnego stojącego, ( wymiennik ze stali
szlachetnej ), opis w STWIORB pkt 4.2
6) Dostawa i montaż pojemnościowego podgrzewacza ciepłej wody użytkowej
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00247154/01 z dnia 2021-10-27
2021-10-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
7) Wymiana istniejącego przewodu spalinowego na przewód spalinowy przystosowany do
odprowadzenia spalin z zamontowanego przez oferenta kotła kondensacyjnego gazowego
8) Wykonanie instalacji odprowadzenia kondensatu wraz z urządzeniem neutralizującym i
wpięcie do istniejącej kanalizacji w pomieszczeniu
9) Badanie szczelności instalacji gazowej, uruchomienie kotłowni gazowej , wykonanie pomiarów
i badań w zakresie wykonywanych prac ;
10) Demontaż całej instalacji olejowej wraz z urządzeniami.
11) Uprzątnięcia miejsca po robotach, wywozu z utylizacją materiałów po demontażu i
rozbiórkach.
12) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wykonanych prac, przygotowanie dokumentacji do
UDT wraz ze zgłoszeniem i uczestnictwem w odbiorze,
2.Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ, projekt budowlany, projekt
budowlano - wykonawczy oraz STWIORB, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami
prawa budowlanego – stanowiące złącznik do SWZ.
3. Zaleca się Wykonawcom, dokonanie przed złożeniem oferty, wizji lokalnej terenu budowy.
Wizję lokalną przewidziano w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku), w godzinach od 08:00
do 14:00. Osobą upoważnioną do kontaktów ze strony Zamawiającego w tej kwestii jest: Pan
Henryk Lubocki (tel. 94 34 69 514, adres e-mail: sekretarz@sianow.pl). Zainteresowani
Wykonawcy proszeni są o zgłoszenie wniosku dokonania wizji lokalnej na podany powyżej
numer telefonu lub adres e-mail.
4. Zamawiający informuje, iż prace prowadzone będą w czynnych obiektach użyteczności
publicznej, w związku z powyższym prace należy prowadzić tak aby zakłócenie ich
funkcjonowania ograniczyć do niezbędnego minimum. Wszystkie prowadzone prace należy na
bieżąco uzgadniać z wyznaczonym do tego celu pracownikiem Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym i STWiOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 149281,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183270,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydratec Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662135620
7.3.3) Ulica: por. Anatola Radziwonika 12
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-166
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183270,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-148.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179826,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196096,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179826,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH „EKOSUN” Paweł Czupajł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 499-020-96-22
7.3.3) Ulica: Bohaterów Warszawy 4
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-211
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179826,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-148.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
- Wykonanie remontu i rozbudowy dwóch szatni zawodniczych w hali sportowo-widowiskowej GLOBUS
- Wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz budowa kompaktowego węzła cieplnego w budynku Zespołu Szkół Gastronomicznych nr 2 im. Prof. Odona Bujwida przy ul. Zamoyskiego 6 w Krakowie
- Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta Poznania, przy ul. Gronowej 20
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.