Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00576965/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usługi całodobowej ochrony fizycznej i monitorowania obiektów Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000686470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RZEMIESLNICZA
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps.zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dps.zawiercie.powiat.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10034541.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usługi całodobowej ochrony fizycznej i monitorowania obiektów Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3698447c-47b2-4990-b093-cc6b9145ac5e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00000538
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038872/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonywanie usługi całodobowej ochrony fizycznej i monitorowania obiektów zlokalizowanych na posesji przy ul. Rzemieślniczej 9 w Zawierciu w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576965
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0058/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na całodobowej ochronie fizycznej i monitorowania obiektów zlokalizowanych na posesji przy ul. Rzemieślniczej 9 w Zawierciu, w których prowadzona jest działalność Domu Pomocy Społecznej.
2.Wykonawca, którego oferta wybrana zostanie jako najkorzystniejsza i z którym zostanie podpisana umowa w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, zobowiązany będzie do świadczenia usług 24h/dobę przez 7 dni w tygodniu.
3.Charakterystyka obiektu: posesja o powierzchni ok. 21 000 m², ogrodzona, z dwiema bramami wjazdowymi, w tym jedną bramą i furtką używaną na bieżąco sterowaną na odległość. Drugą bramą zamkniętą, używaną okazjonalnie. Na posesji usytuowany jest budynek Domu Pomocy Społecznej dla osób przewlekle psychicznie chorych, który zamieszkuje średnio 160 osób. Zatrudnionych jest średnio 110 osób pracujących w różnych systemach zmianowych. W części mieszkalno-usługowej Domu Pomocy Społecznej pracownicy sprawujący opiekę, przebywają całą dobę przez 7 (siedem) dni w tygodniu. Zakład posiada system monitoringu za pomocą kamer wewnątrz i na zewnątrz budynku mieszkalno administracyjnego oraz system wykrywania pożaru. Na posesji znajdują się budynki: mieszkalno-administracyjny, administracyjno-gospodarczy, kaplica, wiata garażowa, dwa kioski.
4.Usługa ochrony winna być wykonywana przez 7 (siedem) dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, w systemie zmianowym. Wykonawca zapewni ochronę przedmiotu umowy przez minimum 1 (jedną) osobę, skierowaną do realizacji zamówienia – na jednej zmianie.
5.Ubezpieczenie: Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkodę wynikłą z czynów niedozwolonych (OC delikt) oraz od odpowiedzialności cywilnej za szkodę wynikłą z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (OC kontrakt) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu ochrony osób i mienia, o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN (jeden milion złotych 00/100) lub dla walut obcych w wysokości równoważnej, przeliczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP na ostatni dzień roboczy poprzedzający dzień zawarcia umowy i utrzymać je przez cały okres realizacji zamówienia, w tym do terminowego opłacania należnych składek ubezpieczeniowych.
6. Szczegółowe warunki oraz sposób realizacji zamówienia zostały określone w Projekcie Umowy (Załącznik nr 1 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98341120-2 - Usługi portierskie
98341140-8 - Usługi dozorowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242433,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343500,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242433,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMBAT ROBERT POWĘZIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881329476
7.3.3) Ulica: Twarda
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-105
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Obsługa kadrowa - ALFA SECURITY Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242433,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Zakup nowego remontera drogowego (patcher) zamontowanego na nośniku Zamawiającego.
- Sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz tablic informacyjnych i słupków do znaków drogowych na drogi powiatowe i wojewódzkie
- Budowa Komendy Powiatowej PSP oraz Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Zawierciu - etap 1
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Koszalinie
- Ochrona osób i mienia w obiektach Województwa Podlaskiego
- Zabezpieczenie imprezy masowej i ochrona mienia imprezy WIANKI NAD WISŁĄ 2025 na 40 000 uczestników w dniu 21 czerwca 2025 r. w Multimedialnym Parku Fontann w Warszawie
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2025 (II)
- Świadczenie całodobowej, stałej, bezpośredniej, fizycznej ochrony osób i mienia,monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.