Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00611045/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:„Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie–Etap I”realizowany w ramach zad. pn.:„Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie”w systemie„Zaprojektuj i Wybuduj”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 864 83 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/staszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:„Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie–Etap I”realizowany w ramach zad. pn.:„Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie”w systemie„Zaprojektuj i Wybuduj”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f0e1c03-b248-4049-a410-fc3e02b30efc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00000605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063073/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie nadzór inwestorski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611045
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.40.11.2024.I
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 487216,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji obejmującej opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych mających na celu stworzenie Staszowskiego Obszaru Gospodarczego w Grzybowie, w systemie „zaprojektuj i wybuduj.”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski nad inwestycją realizowaną w systemie „zaprojektuj i wybuduj” tj. opracowaniem dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z wszelkimi uzgodnieniami, opiniami i decyzjami oraz wykonaniem robót budowlanych zgodnie z opracowanymi i zaakceptowanymi przez Zamawiającego dokumentacjami projektowymi. Zakres prac podlegający nadzorowaniu obejmuje w szczególności m.in.:
1) sprawowanie nadzoru nad pracami projektowymi, opiniowanie i zatwierdzanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych w zakresie realizacji zamówienia oraz zgodnością z PFU, przedłożonych przez Wykonawcę, opracowanych w systemie "zaprojektuj i wybuduj". Występowanie o dokonanie zmian lub poprawek w dokumentacji projektowej, w razie stwierdzenia w niej wad lub niedokładności, albo konieczności wprowadzenia zmian, w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów, niż przewidziane w dokumentacji projektowej, także w celu osiągnięcia oszczędności i obniżenia kosztów.
2) nadzorowanie robót z taką częstotliwością oraz w takich godzinach, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, (w sytuacjach wyjątkowych niezwłoczna obecność inspektora na terenie budowy).
Uwaga:
Częstotliwość pobytu na budowie stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
3) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych i administracyjnych związanych z realizacją zadań inwestycyjnych (m.in. informowanie na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych, wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót, analiza i ocena dotycząca proponowanych przez wykonawcę sposobów rozwiązywania powstałych problemów, rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i w razie potrzeby z projektantem wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót);
4) bieżącą kontrolę ilości, terminowości i poprawności wykonywanych robót, podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji, poprzez:
a) comiesięczne sporządzanie na piśmie sprawozdań w zakresie robót realizowanych w ramach umowy na roboty budowlane, obejmujących m.in. informacje: okres (miesiąc) objęty sprawozdaniem, postęp realizowanych robót i ich rodzaj, ilość osób realizujących roboty, ilość i rodzaj sprzętu zaangażowanego przy ich realizacji, terminów związanych z rozpoczęciem i zakończeniem danego etapu robót, warunków pogodowych panujących w okresie objętym sprawozdaniem, stwierdzonych (w ramach uwag) istotnych okoliczności związanych z realizacją robót mających wpływ na ich realizację, a także czasu pobytu Zleceniobiorcy (Inspektora nadzoru) na budowie w związku z realizacją Usługi udokumentowane podpisami na liście obecności udostępnionej w siedzibie Zamawiającego,
b) przesyłanie drogą elektroniczną sporządzonych sprawozdań miesięcznych do Zamawiającego po zakończeniu każdego miesiąca, którego dotyczą sprawozdania, najpóźniej w terminie do 7 dnia następnego miesiąca. Wersję papierową sprawozdań należy przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego przedmiotu umowy.
c) dokumentowanie na bieżąco (co najmniej raz na 2 tygodnie) zdjęciami postępu realizowanych robót w ramach umowy na roboty budowlane oraz przekazywanie tych zdjęć Zamawiającemu na nośniku elektronicznym po zakończeniu realizacji robót przez Wykonawcę, najpóźniej w dniu odbioru końcowego przedmiotu umowy, przy czym zdjęcia te winny być ujęte w porządku chronologicznym i pogrupowane w folderach odpowiadających danemu okresowi sprawozdawczemu.
5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i prawidłowości zafakturowania wykonanych robót zgodnie z wytycznymi dotyczącymi rozliczania otrzymanych dofinansowań
3. Przedsięwzięcie objęte niniejszym nadzorem obejmuje w szczególności nadzór inwestorski nad:
1) Etapem I - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej tj. wykonanie prac projektowych, obejmujących zakres planowanych robót budowlanych, wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń, w tym zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub decyzji o pozwoleniu na budowę, jeśli będzie wymagana;
2) Etapem II - wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, w zakresie obejmującym m.in.:
a) Rozbudowę drogi zlokalizowanej na części działki nr ewid. 580/2 obręb 0006 Grzybów na odcinku o długości ok. 1,17 km wraz ze skrzyżowaniami,
b) Budowę i rozbudowę drogi gminnej DG003732T na odcinku o długości ok. 0,78 km wraz ze skrzyżowaniem,
c) Budowę zjazdów ,
d) Budowę drogi dla pieszych i rowerów dł. 1,5km oraz drogi dla pieszych dł. 0,050km,
e) Budowę zatok autobusowych wraz z przejściem dla pieszych,
f) Budowę i przebudowę zjazdów,
g) Wykonanie oznakowania pionowego, poziomego wraz z elementami bezpieczeństwa ruchu i urządzeń BRD,
h) Wykonanie kanału technologicznego,
i) Przebudowę i zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu,
j) Budowę 2 zatok autobusowych z przystankami i dwiema wiatami przystankowymi,
k) Wycinkę zieleni kolidującej z inwestycją,
l) Wykonanie nasadzeń,
m) Budowę nowych dróg wraz z wjazdami na poszczególne tereny inwestycyjne,
n) Wykonanie przydrożnych rowów odwadniających,
o) Wykonanie instalacji oświetlenia ulicznego,
p) Wykonanie instalacji odwodnienia terenu,
q) Budowę zagospodarowania terenu wraz z budową zespołu budynków kubaturowych: administracyjnego w celu utrzymania terenów inwestycyjnych i magazynowo-garażowego z zapleczem socjalnym wraz z instalacjami elektrycznymi i teletechnicznymi i sanitarnymi,
r) Budowę zagospodarowania terenu wraz z wiatą przy istniejącym obiekcie - Ochotnicza Straż Pożarna wraz z świetlicą wiejską,
s) Budowę identyfikatorów: kompozycja świetlna, słupy świetlne,
t) Budowę elementów małej architektury,
u) Budowę miejsc do parkowania,
v) Wykonanie i umieszczenie tablicy o źródłach finansowania zadania zgodnie z wytycznymi dotyczącymi obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Edycja 5RSP
w) Inne konieczne roboty gwarantujące prawidłowe wykonanie II Etapu przedmiotu umowy.
Zaprojektowana przebudowa i rozbudowa istniejącej bocznicy kolejowej należącej do Grupy Azoty S.A. w celu zapewnienia dostępu terenów inwestycyjnych Staszowskiego Obszaru Gospodarczego w Grzybowie do infrastruktury kolejowej, została wyłączona zakresu obowiązku uzyskania pozwolenia na budowę/ zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych oraz z wykonania robót w II Etapie.
Uwaga: Zamawiający jest w posiadaniu decyzji ZRID dla obszaru nadzorowanej inwestycji, którą Wykonawca robót ma w obowiązku zmienić.
4. Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia, objętego niniejszym nadzorem określają dokumenty stanowiące załączniki do opisu przedmiotu zamówienia w postępowaniu pn: „Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie – Etap I” realizowany w ramach zadania pn.: „Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie” w systemie „Zaprojektuj i Wybuduj” (dostępne na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/staszow
(ID 954252).
5. Nadzór inwestorski będzie prowadzony w specjalnościach:
- kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych (dla Etapu I),
- konstrukcyjno – budowlanej,
- drogowej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
6. Zakres działania i umocowanie prawne Wykonawcy reguluje ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 725 ze zm.) oraz przepisy i zarządzenia wykonawcze do tej ustawy.
Termin realizacji: 25 miesięcy od daty podpisania umowy na realizację zadania, nie wcześniej jednak niż do dnia dokonania ostatecznego odbioru końcowego robót objętych nadzorem.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również
w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 11 SWZ.
3. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
4. Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232122,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 676500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232122,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neko Mariusz Mazur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830017676
7.3.4) Miejscowość: Ciszyca 81
7.3.5) Kod pocztowy: 27-660
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232122,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "Świadczenie usług asystenckich oraz opiekuńczych osobom potrzebujących wsparcia (OPW)/uczestnikom projektu (UP), w tym osobom z niepełnosprawnościami w miejscu zamieszkania i/lub przebywania -powt.
- "Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Staszowa"
- Wyżywienie uczestników (lunch), usługa cateringowa (przygotowania i dostarczenia gotowych posiłków) dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student".
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 3
- Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją drogowych robót budowlanych w mieście Ząbki
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla zadania polegającego na budowie budynku miesz. wielorodzinnego w Miasteczku Śląskim w okolicy ul. Białego wraz z niezbędną infrastrukturą
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1235K klasy "Z"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach realizacji inwestycji "Modernizacja i doposażenie SOR w Stargardzie poprzez zakup TK oraz przebudowę Oddziału rat..."
- Nadzór inwestorski nad inwestycją: Rozbudowa i przebudowa siedziby Nadleśnictwa Sucha przy ul. Zamkowej 7 w Suchej Besk. wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.