Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00508210/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rejowiec Fabryczny w 2024 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rejowiec Fabryczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska
1.5.2.) Miejscowość: Rejowiec Fabryczny
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-170
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 5664-121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminarejowiecfabr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.rejowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.ug.rejowiec.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rejowiec Fabryczny w 2024 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aea44a27-89cc-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000613
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030996/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rejowiec Fabryczny w 2024 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00508210
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Rpi.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 559650,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych gromadzonych na terenie gminy Rejowiec Fabryczny w okresie od 2 stycznia 2024 r do 29 grudnia 2024 r .
Przedmiot zamówienia obejmuje :
1) Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych gromadzonych selektywnie i odpadów niesegregowanych (zmieszanych), odbieranych bez względu na występujące warunki atmosferyczne z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Rejowiec Fabryczny.
2) Zaopatrywanie nieruchomości w worki na odpady gromadzone selektywnie i odpady niesegregowane (zmieszane).
3) Organizacja i obsługa Mobilnego Punktu Zbiórki Odpadów w każdej miejscowości dwa razy w roku oraz zagospodarowanie zebranych odpadów.
4) Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niesegregowanych (zmieszanych) do wybranej przez wykonawcę Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami – instalacje komunalne należy wskazać w ofercie.
5) Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów selektywnie zebranych do wybranej przez wykonawcę Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami – instalacje komunalne należy wskazać w ofercie.
Rodzaj i częstotliwość odbioru odpadów komunalnych:
1. Frakcja zmieszana (niesegregowane – zmieszane odpady komunalne ), pozostałości z sortowania odpadów komunalnych – gromadzona w pojemnikach lub workach koloru czarnego z napisem „Zmieszane” - w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej raz w miesiącu, z zabudowy wielorodzinnej dwa razy w miesiącu;
2. Papier, tektura - gromadzone w pojemnikach lub workach koloru niebieskiego z napisem „Papier” - raz w miesiącu;
3. Szkło - gromadzone w pojemnikach lub workach koloru zielonego z napisem „Szkło”- raz w miesiącu;
4. Metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe – gromadzone w pojemnikach lub workach koloru żółtego z napisem „Metale i tworzywa sztuczne” - raz w miesiącu;
5. Bioodpady (stanowiące odpady spożywcze i kuchenne z gospodarstw domowych oraz ulegające biodegradacji odpady z pielęgnacji ogrodów ) – gromadzone w pojemnikach lub workach koloru brązowego z napisem „Bio”- w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej raz w miesiącu, z zabudowy wielorodzinnej dwa razy w miesiącu;
6. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - w formie wystawek przed nieruchomość dwa razy w roku .
7. Meble i inne odpady wielkogabarytowe, tj. odpady komunalne, które ze względu na swoje rozmiary i masę, nie mogą być umieszczone w pojemnikach stosowanych na terenie nieruchomości - w formie wystawek przed nieruchomość dwa razy w roku.
8. Odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z drobnych remontów, wykonywanych we własnym zakresie przez właścicieli nieruchomości (powstałe w gospodarstwie domowym) – gromadzone w odpowiednich kontenerach – na indywidualne zamówienie do firmy wywozowej, w terminie nie dłuższym niż 2 tygodnie od dnia zgłoszenia (nie więcej niż 1 pojemnik 1100 l na rok z gospodarstwa);
9. Zużyte opony z wyłączeniem opon pochodzących z działalności gospodarczej w tym rolniczej - w formie wystawek przed nieruchomość dwa razy w roku (nie więcej niż 8 szt. na jeden raz z gospodarstwa);
10. Przeterminowane leki, przeterminowane chemikalia obejmujące przepracowane oleje, rozpuszczalniki, farby, lakiery, środki ochrony roślin, w tym opakowania po tych środkach, odpady niebezpieczne, w tym zużyte świetlówki, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek,
zużyte baterie i akumulatory– gromadzone w wyznaczonych punktach w terminie określonym w harmonogramie dwa razy w roku.
11. Popiół z gospodarstw domowych – gromadzony w kontenerach lub workach - raz w miesiącu w okresie od 01 listopada do 30 kwietnia.
Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie:
• liczba gospodarstw domowych ok. 1350
• liczba gospodarstw domowych posiadających kompostownik przydomowy ok. 910
• masa odpadów planowana do odbioru z terenu Gminy w okresie realizacji zamówienia 700 Mg
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 822528,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 982800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 822528,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK PROGRESSO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380374542
7.3.3) Ulica: Strupin Łanowy 12
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MK PROGRESSO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MK PROGRESSO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 822528,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z budynku Urzędu Gminy Świlcza oraz miejsc publicznych z terenu Gminy Świlcza w 2025 r.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Zbuczyn
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i letniskowych z terenu Gminy Radków na okres 01.01.2025 do 31.12.2026 r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeżowe oraz PSZOK-u w roku 2025
- Pielęgnacja, konserwacja, bieżące utrzymanie zieleni w Parku Natury w Odolanowie w 2025 r.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rytwiany do Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. Rzędów 40
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.