Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00641479/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie zimowego utrzymania dróg i innych stref komunikacyjnych na terenie gminy i miasta Dzierzgoń w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dzierzgoń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Dzierzgoń
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-440
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 55 276 25 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dzierzgon.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzgon.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_dzierzgon1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zimowego utrzymania dróg i innych stref komunikacyjnych na terenie gminy i miasta Dzierzgoń w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f4f3cd6-8008-4ee1-a25c-6a2f2c2d9560
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00000697
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029562/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonanie zimowego utrzymania dróg i innych stref komunikacyjnych na terenie gminy i miasta Dzierzgoń w roku 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00641479
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TI.271.273.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 185185,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie pozamiejskim gminy Dzierzgoń, dróg powiatowych i ciągów pieszych w pasie tych dróg na terenie miasta Dzierzgoń, dróg gminnych i ciągów pieszych w pasie tych dróg na terenie miasta Dzierzgoń oraz chodników, placów, schodów, parkingów, działek gminnych na terenie miasta Dzierzgoń (zwane w skrócie: zimowe utrzymanie dróg – ZUD), stanowiące działania prewencyjne, tj. odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu.Zadanie nr 1 – Odśnieżanie dróg gminnych poza miastem Dzierzgoń – strefa 1
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik B do SWZ wraz z wykazem poszczególnych stref, zawartym w Załączniku C do SWZ.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
Uwaga:
Jeżeli w odniesieniu do wymienionych powyżej elementów opisu przedmiotu zamówienia, powstałyby u Wykonawcy jakiekolwiek wątpliwości lub niejasności, wówczas dla ostatecznego rozstrzygnięcia wymagań Zamawiającego w tej kwestii oraz przygotowania oferty przez Wykonawcę – wiążącymi będą wyjaśnienia, uściślenia oraz informacje uzupełniające, uzyskane w trakcie formalnej procedury ewentualnych zapytań do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 7574,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie pozamiejskim gminy Dzierzgoń, dróg powiatowych i ciągów pieszych w pasie tych dróg na terenie miasta Dzierzgoń, dróg gminnych i ciągów pieszych w pasie tych dróg na terenie miasta Dzierzgoń oraz chodników, placów, schodów, parkingów, działek gminnych na terenie miasta Dzierzgoń (zwane w skrócie: zimowe utrzymanie dróg – ZUD), stanowiące działania prewencyjne, tj. odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu.Zadanie nr 2 – Odśnieżanie dróg gminnych poza miastem Dzierzgoń – strefa 2
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik B do SWZ wraz z wykazem poszczególnych stref, zawartym w Załączniku C do SWZ.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
Uwaga:
Jeżeli w odniesieniu do wymienionych powyżej elementów opisu przedmiotu zamówienia, powstałyby u Wykonawcy jakiekolwiek wątpliwości lub niejasności, wówczas dla ostatecznego rozstrzygnięcia wymagań Zamawiającego w tej kwestii oraz przygotowania oferty przez Wykonawcę – wiążącymi będą wyjaśnienia, uściślenia oraz informacje uzupełniające, uzyskane w trakcie formalnej procedury ewentualnych zapytań do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 11961,31 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie pozamiejskim gminy Dzierzgoń, dróg powiatowych i ciągów pieszych w pasie tych dróg na terenie miasta Dzierzgoń, dróg gminnych i ciągów pieszych w pasie tych dróg na terenie miasta Dzierzgoń oraz chodników, placów, schodów, parkingów, działek gminnych na terenie miasta Dzierzgoń (zwane w skrócie: zimowe utrzymanie dróg – ZUD), stanowiące działania prewencyjne, tj. odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu.Zadanie nr 3 – Odśnieżanie dróg gminnych poza miastem Dzierzgoń – strefa 3
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik B do SWZ wraz z wykazem poszczególnych stref, zawartym w Załączniku C do SWZ.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
Uwaga:
Jeżeli w odniesieniu do wymienionych powyżej elementów opisu przedmiotu zamówienia, powstałyby u Wykonawcy jakiekolwiek wątpliwości lub niejasności, wówczas dla ostatecznego rozstrzygnięcia wymagań Zamawiającego w tej kwestii oraz przygotowania oferty przez Wykonawcę – wiążącymi będą wyjaśnienia, uściślenia oraz informacje uzupełniające, uzyskane w trakcie formalnej procedury ewentualnych zapytań do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 11866,04 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie pozamiejskim gminy Dzierzgoń, dróg powiatowych i ciągów pieszych w pasie tych dróg na terenie miasta Dzierzgoń, dróg gminnych i ciągów pieszych w pasie tych dróg na terenie miasta Dzierzgoń oraz chodników, placów, schodów, parkingów, działek gminnych na terenie miasta Dzierzgoń (zwane w skrócie: zimowe utrzymanie dróg – ZUD), stanowiące działania prewencyjne, tj. odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu.Zadanie nr 4 – Odśnieżanie dróg gminnych poza miastem Dzierzgoń – strefa 4
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik B do SWZ wraz z wykazem poszczególnych stref, zawartym w Załączniku C do SWZ.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
Uwaga:
Jeżeli w odniesieniu do wymienionych powyżej elementów opisu przedmiotu zamówienia, powstałyby u Wykonawcy jakiekolwiek wątpliwości lub niejasności, wówczas dla ostatecznego rozstrzygnięcia wymagań Zamawiającego w tej kwestii oraz przygotowania oferty przez Wykonawcę – wiążącymi będą wyjaśnienia, uściślenia oraz informacje uzupełniające, uzyskane w trakcie formalnej procedury ewentualnych zapytań do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 6567,69 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie pozamiejskim gminy Dzierzgoń, dróg powiatowych i ciągów pieszych w pasie tych dróg na terenie miasta Dzierzgoń, dróg gminnych i ciągów pieszych w pasie tych dróg na terenie miasta Dzierzgoń oraz chodników, placów, schodów, parkingów, działek gminnych na terenie miasta Dzierzgoń (zwane w skrócie: zimowe utrzymanie dróg – ZUD), stanowiące działania prewencyjne, tj. odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu.Zadanie nr 5 – Odśnieżanie dróg gminnych poza miastem Dzierzgoń – strefa 5
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik B do SWZ wraz z wykazem poszczególnych stref, zawartym w Załączniku C do SWZ.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
Uwaga:
Jeżeli w odniesieniu do wymienionych powyżej elementów opisu przedmiotu zamówienia, powstałyby u Wykonawcy jakiekolwiek wątpliwości lub niejasności, wówczas dla ostatecznego rozstrzygnięcia wymagań Zamawiającego w tej kwestii oraz przygotowania oferty przez Wykonawcę – wiążącymi będą wyjaśnienia, uściślenia oraz informacje uzupełniające, uzyskane w trakcie formalnej procedury ewentualnych zapytań do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 5753,74 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie pozamiejskim gminy Dzierzgoń, dróg powiatowych i ciągów pieszych w pasie tych dróg na terenie miasta Dzierzgoń, dróg gminnych i ciągów pieszych w pasie tych dróg na terenie miasta Dzierzgoń oraz chodników, placów, schodów, parkingów, działek gminnych na terenie miasta Dzierzgoń (zwane w skrócie: zimowe utrzymanie dróg – ZUD), stanowiące działania prewencyjne, tj. odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu.Zadanie nr 6 – Odśnieżanie dróg gminnych poza miastem Dzierzgoń – strefa 6
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik B do SWZ wraz z wykazem poszczególnych stref, zawartym w Załączniku C do SWZ.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
Uwaga:
Jeżeli w odniesieniu do wymienionych powyżej elementów opisu przedmiotu zamówienia, powstałyby u Wykonawcy jakiekolwiek wątpliwości lub niejasności, wówczas dla ostatecznego rozstrzygnięcia wymagań Zamawiającego w tej kwestii oraz przygotowania oferty przez Wykonawcę – wiążącymi będą wyjaśnienia, uściślenia oraz informacje uzupełniające, uzyskane w trakcie formalnej procedury ewentualnych zapytań do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 6343,56 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie pozamiejskim gminy Dzierzgoń, dróg powiatowych i ciągów pieszych w pasie tych dróg na terenie miasta Dzierzgoń, dróg gminnych i ciągów pieszych w pasie tych dróg na terenie miasta Dzierzgoń oraz chodników, placów, schodów, parkingów, działek gminnych na terenie miasta Dzierzgoń (zwane w skrócie: zimowe utrzymanie dróg – ZUD), stanowiące działania prewencyjne, tj. odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu.Zadanie nr 7 – Likwidacja śliskości na drogach gminnych poza miastem Dzierzgoń
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik B do SWZ wraz z wykazem poszczególnych stref, zawartym w Załączniku C do SWZ.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
Uwaga:
Jeżeli w odniesieniu do wymienionych powyżej elementów opisu przedmiotu zamówienia, powstałyby u Wykonawcy jakiekolwiek wątpliwości lub niejasności, wówczas dla ostatecznego rozstrzygnięcia wymagań Zamawiającego w tej kwestii oraz przygotowania oferty przez Wykonawcę – wiążącymi będą wyjaśnienia, uściślenia oraz informacje uzupełniające, uzyskane w trakcie formalnej procedury ewentualnych zapytań do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 19150,60 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie pozamiejskim gminy Dzierzgoń, dróg powiatowych i ciągów pieszych w pasie tych dróg na terenie miasta Dzierzgoń, dróg gminnych i ciągów pieszych w pasie tych dróg na terenie miasta Dzierzgoń oraz chodników, placów, schodów, parkingów, działek gminnych na terenie miasta Dzierzgoń (zwane w skrócie: zimowe utrzymanie dróg – ZUD), stanowiące działania prewencyjne, tj. odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu.Zadanie nr 8 – Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie miasta Dzierzgoń
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik B do SWZ wraz z wykazem poszczególnych stref, zawartym w Załączniku C do SWZ.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
Uwaga:
Jeżeli w odniesieniu do wymienionych powyżej elementów opisu przedmiotu zamówienia, powstałyby u Wykonawcy jakiekolwiek wątpliwości lub niejasności, wówczas dla ostatecznego rozstrzygnięcia wymagań Zamawiającego w tej kwestii oraz przygotowania oferty przez Wykonawcę – wiążącymi będą wyjaśnienia, uściślenia oraz informacje uzupełniające, uzyskane w trakcie formalnej procedury ewentualnych zapytań do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 13407,46 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie pozamiejskim gminy Dzierzgoń, dróg powiatowych i ciągów pieszych w pasie tych dróg na terenie miasta Dzierzgoń, dróg gminnych i ciągów pieszych w pasie tych dróg na terenie miasta Dzierzgoń oraz chodników, placów, schodów, parkingów, działek gminnych na terenie miasta Dzierzgoń (zwane w skrócie: zimowe utrzymanie dróg – ZUD), stanowiące działania prewencyjne, tj. odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu.Zadanie nr 9 – Likwidacja śliskości na drogach powiatowych na terenie miasta Dzierzgoń
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik B do SWZ wraz z wykazem poszczególnych stref, zawartym w Załączniku C do SWZ.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
Uwaga:
Jeżeli w odniesieniu do wymienionych powyżej elementów opisu przedmiotu zamówienia, powstałyby u Wykonawcy jakiekolwiek wątpliwości lub niejasności, wówczas dla ostatecznego rozstrzygnięcia wymagań Zamawiającego w tej kwestii oraz przygotowania oferty przez Wykonawcę – wiążącymi będą wyjaśnienia, uściślenia oraz informacje uzupełniające, uzyskane w trakcie formalnej procedury ewentualnych zapytań do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 4149,95 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie pozamiejskim gminy Dzierzgoń, dróg powiatowych i ciągów pieszych w pasie tych dróg na terenie miasta Dzierzgoń, dróg gminnych i ciągów pieszych w pasie tych dróg na terenie miasta Dzierzgoń oraz chodników, placów, schodów, parkingów, działek gminnych na terenie miasta Dzierzgoń (zwane w skrócie: zimowe utrzymanie dróg – ZUD), stanowiące działania prewencyjne, tj. odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu.Zadanie nr 10 – Odśnieżanie dróg gminnych na terenie miasta Dzierzgoń
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik B do SWZ wraz z wykazem poszczególnych stref, zawartym w Załączniku C do SWZ.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
Uwaga:
Jeżeli w odniesieniu do wymienionych powyżej elementów opisu przedmiotu zamówienia, powstałyby u Wykonawcy jakiekolwiek wątpliwości lub niejasności, wówczas dla ostatecznego rozstrzygnięcia wymagań Zamawiającego w tej kwestii oraz przygotowania oferty przez Wykonawcę – wiążącymi będą wyjaśnienia, uściślenia oraz informacje uzupełniające, uzyskane w trakcie formalnej procedury ewentualnych zapytań do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 61740,91 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie pozamiejskim gminy Dzierzgoń, dróg powiatowych i ciągów pieszych w pasie tych dróg na terenie miasta Dzierzgoń, dróg gminnych i ciągów pieszych w pasie tych dróg na terenie miasta Dzierzgoń oraz chodników, placów, schodów, parkingów, działek gminnych na terenie miasta Dzierzgoń (zwane w skrócie: zimowe utrzymanie dróg – ZUD), stanowiące działania prewencyjne, tj. odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu.Zadanie nr 11 – Likwidacja śliskości na drogach gminnych na terenie miasta Dzierzgoń
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik B do SWZ wraz z wykazem poszczególnych stref, zawartym w Załączniku C do SWZ.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
Uwaga:
Jeżeli w odniesieniu do wymienionych powyżej elementów opisu przedmiotu zamówienia, powstałyby u Wykonawcy jakiekolwiek wątpliwości lub niejasności, wówczas dla ostatecznego rozstrzygnięcia wymagań Zamawiającego w tej kwestii oraz przygotowania oferty przez Wykonawcę – wiążącymi będą wyjaśnienia, uściślenia oraz informacje uzupełniające, uzyskane w trakcie formalnej procedury ewentualnych zapytań do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 36669,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20827,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20827,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20827,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe DARIA Krzysztof Czałpiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5791225808
7.3.3) Ulica: Zawadzkiego 83/1
7.3.4) Miejscowość: Dzierzgoń
7.3.5) Kod pocztowy: 82-440
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Transportowe "DARIA" Krzysztof Czałpiński
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Transportowe "DARIA" Krzysztof Czałpiński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15411,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29899,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29899,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29899,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe DARIA Krzysztof Czałpiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5791225808
7.3.3) Ulica: Zawadzkiego 83/1
7.3.4) Miejscowość: Dzierzgoń
7.3.5) Kod pocztowy: 82-440
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Transportowe "DARIA" Krzysztof Czałpiński
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Transportowe "DARIA" Krzysztof Czałpiński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22124,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26323,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26323,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26323,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksander Szymański Usługi Zimowego Utrzymania Dróg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5791879243
7.3.3) Ulica: Żuławka Sztumska 54
7.3.4) Miejscowość: Żuławka Sztumska
7.3.5) Kod pocztowy: 82-440
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3216,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17542,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17542,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17542,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksander Szymański Usługi Zimowego Utrzymania Dróg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5791879243
7.3.3) Ulica: Żuławka Sztumska 54
7.3.4) Miejscowość: Żuławka Sztumska
7.3.5) Kod pocztowy: 82-440
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2143,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16108,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16108,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16108,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe DARIA Krzysztof Czałpiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5791225808
7.3.3) Ulica: Zawadzkiego 83/1
7.3.4) Miejscowość: Dzierzgoń
7.3.5) Kod pocztowy: 82-440
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Transportowe "DARIA" Krzysztof Czałpiński
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Transportowe "DARIA" Krzysztof Czałpiński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11919,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17759,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17759,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17759,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe DARIA Krzysztof Czałpiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5791225808
7.3.3) Ulica: Zawadzkiego 83/1
7.3.4) Miejscowość: Dzierzgoń
7.3.5) Kod pocztowy: 82-440
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Transportowe "DARIA" Krzysztof Czałpiński
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Transportowe "DARIA" Krzysztof Czałpiński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13141,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52658,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52658,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52658,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe DARIA Krzysztof Czałpiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5791225808
7.3.3) Ulica: Zawadzkiego 83/1
7.3.4) Miejscowość: Dzierzgoń
7.3.5) Kod pocztowy: 82-440
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Transportowe "DARIA" Krzysztof Czałpiński
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Transportowe "DARIA" Krzysztof Czałpiński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38963,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9290,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9290,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9290,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5790009623
7.3.3) Ulica: Słowackiego 30
7.3.4) Miejscowość: Dzierzgoń
7.3.5) Kod pocztowy: 82-440
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4234,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5946,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5946,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5946,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5790009623
7.3.3) Ulica: Słowackiego 30
7.3.4) Miejscowość: Dzierzgoń
7.3.5) Kod pocztowy: 82-440
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2710,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126161,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126161,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126161,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5790009623
7.3.3) Ulica: Słowackiego 30
7.3.4) Miejscowość: Dzierzgoń
7.3.5) Kod pocztowy: 82-440
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Ręczne odśnieżanie chodników, placów, schodów, parkingów, działek gminnych na terenie miasta Dzierzgoń; Wzgórza Verde sp. z o.o., ul. Słowackiego 30, 82-440 Dzierzgoń
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57505,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62812,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62812,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62812,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5790009623
7.3.3) Ulica: Słowackiego 30
7.3.4) Miejscowość: Dzierzgoń
7.3.5) Kod pocztowy: 82-440
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Ręczna likwidacja śliskości chodników, placów, schodów, parkingów, działek gminnych na terenie miasta Dzierzgoń; Wzgórza Verde sp. z o.o., ul. Słowackiego 30, 82-440 Dzierzgoń
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28630,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanym przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie.
- Usługa sprzątania Muzeum Fryderyka Chopina wraz z łącznikiem magazynowym oraz terenem administrowanym przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o. w Tychach
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.