Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00504657/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00535049/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa ciągu dróg gminnych w skład którego wchodzą droga gminna nr 191202C Augustynowo - Pasieka oraz droga gminna nr 191252C w miejscowości Pasieka”, w formule zaprojektuj i wykonaj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IZBICA KUJAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866850
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Pilsudskiego 32
1.5.2.) Miejscowość: Izbica Kujawska
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-865
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542865009
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@izbicakuj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.izbicakuj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9caa8f1b-8862-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa ciągu dróg gminnych w skład którego wchodzą droga gminna nr 191202C Augustynowo - Pasieka oraz droga gminna nr 191252C w miejscowości Pasieka”, w formule zaprojektuj i wykonaj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9caa8f1b-8862-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062715/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rozbudowa ciągu dróg gminnych w skład którego wchodzą droga gminna nr 191202C Augustynowo - Pasieka oraz droga gminna nr 191252C w miejscowości Pasieka”, w formule zaprojektuj i wykonaj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych”, w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504657
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKLP.271.09.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3341559,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa ciągu dróg gminnych w skład którego wchodzą droga gminna nr 191202C Augustynowo - Pasieka oraz droga gminna nr 191252C w miejscowości Pasieka”, w formule zaprojektuj i wykonaj.
Podstawą prac projektowych jest program funkcjonalno-użytkowy zwany dalej „PFU”, który jest załącznikiem do niniejszej procedury przetargowej.
2. Realizacja zamówienia obejmuje:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej lub z rygorem natychmiastowej wykonalności decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej. - etap 1 zamówienia,
2) roboty budowlane wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego lub zgłoszenia obiektu do użytkowania wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu. - etap 2 zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- sporządzenie propozycji planu zagospodarowania terenu – koncepcja obejmująca przekroje konstrukcyjne, która podlegać będzie pisemnemu zatwierdzeniu przez Zamawiającego;
- sporządzenie i złożenie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz uzyskanie tej decyzji (z klauzulą ostateczności);
- sporządzenie map z projektami podziałów geodezyjnych na potrzeby przejęcia gruntu pod pas drogowy;
- opracowanie projektu budowlanego (projekt zagospodarowania działki lub terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany), w zakresie wymaganym do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;
- opracowanie wszelkiej dokumentacji na potrzeby zgód wodnoprawnych zgodnie z ustawą Prawo wodne i pozyskanie tych zgód na rzecz i w imieniu Zamawiającego, jeśli będą wymagane;
- uzyskanie opinii, zezwoleń, uzgodnień, zgód, decyzji administracyjnych, map i podkładów geodezyjnych itp. dokumentów formalno-prawnych, niezbędnych do zrealizowania robót w zakresie zgodności z PFU oraz obowiązującym prawem;
- uzyskanie na rzecz Zamawiającego ostatecznej lub z rygorem natychmiastowej wykonalności decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej (ZRID) dla przedmiotowej inwestycji;
- sporządzenie projektów technicznych, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót;
- opracowanie, uzyskanie zatwierdzenia i wprowadzenie projektów czasowych (na czas trwania robót) i stałych organizacji ruchu;
- inwentaryzacja dendrologiczna wraz z projektem wycinki (jeśli będą konieczne);
- uzyskanie odstępstwa od obowiązku budowy kanału technologicznego;
- wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania na podstawie opracowanej dokumentacji oraz uzyskanych decyzji, pozwoleń, opinii;
- pełna obsługa geodezyjna przed i w trakcie budowy;
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań;
- opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą;
- przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wykonanego zadania wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego lub zgłoszenia obiektu do użytkowania wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu .
- ustanowienie nadzoru kierownika budowy w odpowiedniej specjalności.
Początek inwestycji zlokalizowany jest w miejscowości Augustynowo przy skrzyżowaniu rozbudowywanej drogi gminnej 191202C (dz. nr 116 obr. Augustynowo) z drogą wojewódzką DW270 (dz.nr 72 obr. Augustynowo) – w ramach zadania należy również zaprojektować i wykonać przedmiotowe skrzyżowanie.
Koniec inwestycji zlokalizowany jest przy skrzyżowaniu rozbudowywanej drogi gminnej 191252C (dz. nr 16/1obr. Pasieka) z drogą gminną 191231C (dz. nr 147, 148 obr. Pasieka) – w ramach zadania należy również zaprojektować i wykonać przedmiotowe skrzyżowanie. Planowana inwestycja przebiegać będzie po istniejącym śladzie dróg gminnych - zakłada się maksymalne wykorzystanie istniejącej nawierzchni z kruszywa jako podbudowy pod konstrukcję. Łączna długości rozbudowywanego odcinka to ok. 3380 mb. Droga po rozbudowie dostosowana będzie do wymaganych parametrów technicznych dla drogi klasy D.
Szerokość jezdni bitumicznej wynosić będzie 3,5 m natomiast szerokość obustronnych poboczy z kruszywa wynosić będzie 0,75m. W ramach zadania należy przewidzieć mijanki oraz poszerzenia jezdni do min. 5m w obrębie skrzyżowań. Na rozbudowywanym odcinku przewiduje się przebudowę i budowę zjazdów indywidualnych i publicznych do nieruchomości.
Konstrukcja jezdni i zjazdów (minimalne parametry) – nowa konstrukcja, poszerzenia:
- wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe;
- warstwa z gruntu stabilizowanego cementem C1,5/2 gr. min. 15 cm;
- podbudowa zasadnicza z KŁMS 0,31,5mm gr. 25 cm po zagęszczeniu (kruszywo twarde);
- oczyszczenie oraz skropienie emulsją asfaltową;
- warstwa wiążąca (asfaltowa) gr. min. 5 cm;
- oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową;
- warstwa ścieralna (asfaltowa) gr. min. 4 cm.
Warstwę z gruntu stabilizowanego cementem C1,5/2 gr. min. 15 cm oraz warstwę z kruszywa twardego gr. min. 25 cm należy również wykonać w konstrukcji poboczy – w przypadkach braku zalegającego kruszywa w śladzie jezdni.
Konstrukcja jezdni i zjazdów (minimalne parametry) – przy wykorzystaniu istniejącej
nawierzchni z kruszywa jako podbudowę pod konstrukcję:
- istniejąca nawierzchnia z kruszywa;
- podbudowa zasadnicza z KŁMS 0,31,5mm gr. 25 cm po zagęszczeniu (kruszywo twarde);
- oczyszczenie oraz skropienie emulsją asfaltową;
- warstwa wiążąca (asfaltowa) gr. min. 5 cm;
- oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową;
- warstwa ścieralna (asfaltowa) gr. min. 4 cm.
Przy wykorzystaniu istniejącej nawierzchni z kruszywa jako warstwę podbudowy w konstrukcji poboczy należy wykonać warstwę z kruszywa twardego gr. min. 25 cm.
Wszystkie konstrukcje (nawierzchnia jezdni, zjazdów oraz poboczy) należy zaprojektować biorąc pod uwagę istniejące warunki gruntowo-wodne (badania gruntu Wykonawca przeprowadzi własnym kosztem i staraniem).
Odwodnienie za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych w obrębie pasa drogowego.
W obrębie pasa drogowego należy wyrównać i zagospodarować teren przyległy poprzez obsiew trawą, po uprzednim nałożeniu warstwy ziemi urodzajnej gr. 10 cm.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do projektu budowlanego i weryfikacji zawartych w nim danych pod względem zgodności z umową i PFU przed uzyskaniem decyzji administracyjnych lub skierowaniem projektu do realizacji.
PROJEKT BUDOWLANY MUSI BYĆ NAJPIERW PISEMNIE ZAAKCEPTOWNY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.
3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do
oznakowania terenu budowy, m.in. umieszczenie tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane,
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno Użytkowy stanowiący załącznik nr 4
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został w projektowanych postanowieniach umowy, stanowionym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5150000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8541570,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5150000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.P.H.U. Zbych Trans Zbigniew Bilski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661486698
7.3.3) Ulica: ul. Krótka 5A
7.3.4) Miejscowość: Lubstów
7.3.5) Kod pocztowy: 62-610
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Z.P.H.U. "ZBYCH - TRANS" Zbigniew Bilski
jakie przetargi wygrała firma
Z.P.H.U. "ZBYCH - TRANS" Zbigniew Bilski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5150000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI IZBICA KUJAWSKA
więcej: przetargi IZBICA KUJAWSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "1.59 Przebudowa peronu przystankowego na przystanku tramwajowym nr 10412" Dolmed"
- Budowa żłobka w Chwaszczynie w ramach programu Maluch + (w formule zaprojektuj i wybuduj)
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - wykonawczej, technicznej i kosztorysowej dla inwestycji pn.: "Termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej w Żórawinie"
- wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych wraz z nadzorem autorskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.