Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00436029/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
- 2022/BZP 00438886/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KARPACZU W OKRESIE OD 01.01.2023 r. DO 31.12.2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Karpaczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003272182
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obrońców Pokoju 2a
1.5.2.) Miejscowość: Karpacz
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757618595
1.5.8.) Numer faksu: 757618595
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ksiegowosc@mops.karpacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopskarpacz.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6887411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KARPACZU W OKRESIE OD 01.01.2023 r. DO 31.12.2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d76ae877-63ed-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00000734
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00401027/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz osób starszych i niepełnosprawnych w miejscu zamieszkania na terenie miasta Karpacza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DFA.241.02.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 285600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: "Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz osób starszych i niepełnosprawnych w miejscu zamieszkania lub pobytu na terenie miasta Karpacza, w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r."
4.2. Szczegółowy i ilościowy zakres przedmiotu zamówienia: przewiduje się świadczenie usług opiekuńczych w łącznej liczbie około 8.400 pełnych godzin zegarowych w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r., na terenie miasta Karpacza.
4.3. Realizacja powyższej usługi odbywać się będzie na następujących warunkach:
- zamówienie obejmuje świadczenie usług opiekuńczych w liczbie około 700 pełnych godzin zegarowych w ciągu miesiąca, co daje łączną liczbę około 8 400 pełnych godzin zegarowych w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. (12 m- cy) w miejscu zamieszkania, na terenie miasta Karpacza, osobom, które ze względu na przewlekłe schorzenia, wiek lub niepełnosprawność wymagają pomocy osoby drugiej,
- wyszczególniona w SWZ ilość godzin usług opiekuńczych jest ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu. Ze względu na charakter zamówienia nie można w sposób jednoznaczny określić w/w potrzeb, ponieważ stan zdrowia i sytuacja życiowa osób wymagających pomocy w postaci usług opiekuńczych zmienia się z dnia na dzień. Zamawiający gwarantuje realizację minimum 70% szacunkowej liczby godzin usług. W takim przypadku wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania z tytułu zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, jak również nie mogą być podstawą do odmowy wykonania gwarantowanej części zamówienia.
- Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczonych usług należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług, jedna godzina obejmuje 60 minut. Do czasu świadczenia usługi nie wlicza się czasu dojazdu, dojścia do mieszkania świadczeniobiorcy,
- Wykonawca oświadcza, iż nie będzie dochodził roszczeń finansowych co do zmniejszonej ilości wykonywanej usługi opiekuńczej,
- liczba godzin usług opiekuńczych uzależniona jest od potrzeb mieszkańców,
- usługi opiekuńcze winny być dostosowane do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności, w szczególności winny obejmować:
a) pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych takich jak:
- pomoc w ubieraniu się,
- utrzymanie w czystości mieszkania lub użytkowanej przez podopiecznego części domu (wyrzucanie śmieci),
- dokonywanie zakupów ze środków finansowych podopiecznego,
- pranie bielizny osobistej i pościelowej,
- prasowanie,
- przygotowywanie posiłków z uwzględnieniem diety zaleconej przez lekarza, karmienie i sprzątanie po posiłkach,
- umawianie wizyt, wezwanie lekarza w sytuacjach tego wymagających, realizowanie recept ze środków podopiecznego,
- załatwianie niezbędnych spraw urzędowych lub towarzyszenie podopiecznemu podczas ich załatwiania (bank, poczta, administracja),
- palenie w piecu i przynoszenie opału.
b) opiekę higieniczną, w szczególności:
- zapewnienie higieny osobistej podopiecznego – pomoc przy toalecie (mycie, kąpanie, czesanie, golenie, mycie włosów, obcinanie paznokci),
- pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, w tym zmiana pieluch,
- zmiana bielizny osobistej i pościelowej,
- przesłanie łóżka podopiecznego,
- zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń ciała podopiecznego,
- utrzymanie w czystości sprzętu urządzeń i sprzętu sanitarnego (miednice, wanny, kaczki, baseny),
- wykonywanie wszelkich innych czynności niezbędnych do zapewnienia higieny osobistej oraz higieny pomieszczeń.
c) zapewnienie kontaktów z otoczeniem, które obejmują:
- pomoc w poruszaniu się, w szczególności w dotarciu do lekarza, na zabiegi medyczne, rehabilitacyjne,
- towarzyszenie w spacerach, czytaniu prasy, książek,
- pomoc w komunikowaniu się z innymi,
- powiadomienie rodziny lub lekarza rodzinnego o istotnych zmianach w zachowaniu podopiecznego wskazujących na pogorszenie stanu zdrowia.
Szczegółowa procedura realizacji usług opiekuńczych oraz prawa i obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy podczas realizacji usług opiekuńczych zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Komitet Pomocy Społecznej Zarząd Okręgowy w Jeleniej Górze
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 007023760
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-506
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKI KOMITET POMOCY SPOŁECZNEJ
jakie przetargi wygrała firma
POLSKI KOMITET POMOCY SPOŁECZNEJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-31INNE PRZETARGI KARPACZ
więcej: przetargi KARPACZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS w Strumieniu
- Świadczenie usług przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2025 r.,
- "Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, będącej mieszkańcem Gminy Stara Biała, w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2025.
- Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu gminy Miasto Inowrocław w 2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w tym z autyzmem) będących świadczeniobiorcami MOPS w Kwidzynie na rok 2025
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA DOROSŁYCH OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI NA TERENACH MIEJSKICH I WIEJSKICH GMINY POŁCZYN-ZDRÓJ W OKRESIE OD I DO XII 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.