Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi sprzętowe i transportowe związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie miasta i gminy Jarocin w sezonie zimowym 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627499502
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@jarocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi sprzętowe i transportowe związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie miasta i gminy Jarocin w sezonie zimowym 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74246e90-27fd-4497-9810-60f4015ba933
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00000759
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający prowadził wcześniej postępowanie przetargowe na usługi sprzętowe i transportowe związane z zimowym utrzymaniem dróg, które nie doprowadziło do wyłonienia wykonawcy.
Ze względu na panujące warunki atmosferyczne powstała konieczność udzielenia zamówienia, o ktróym mowa powyżej.
Zgodnie z treścią art. 214 ust. 1 pkt. 5) uPzp zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli ze względu na wyjątkowa sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego. której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.62.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na:
1) usuwaniu śliskości zimowej przez posypywanie dróg mieszanką piasku i soli w proporcji 1:10,
2) odśnieżaniu jezdni na całej szerokości,
3) odśnieżaniu dróg zgodnie z planem zimowego utrzymania dróg,
4) zapewnieniu środków transportowych i sprzętowych do zimowego utrzymania,
5) kierowaniu całokształtem zimowego utrzymania w zakresie określonym w § 1,
6) prowadzeniu dokumentacji czasu pracy sprzętu, gospodarki rozchodów mieszanki piasku ze solą wyrażonej w tonach,
7) uruchomieniu, podaniu do wiadomości publicznej i obsłudze całodobowego (przez cały okres trwania umowy) numeru telefonu umożliwiającego zgłaszanie mieszkańcom potrzeb związanych ze zwalczaniem śliskości zimowej.
2. Usuwanie śliskości i odśnieżanie Wykonawca wykonywać będzie ręcznie i własnym sprzętem z zamontowanym pługiem lub zamontowanym pługiem i piaskarko-posypywarką. Zamawiający zapewnia kierowanie i nadzór nad wykonaniem usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Jarocin, który prowadzić będzie Pan/Pani Mateusz Michalski.
3. Wykonawca uruchamia z dniem podpisania umowy całodobowy numer telefonu 792 571 086 służący do zgłaszania przez mieszkańców potrzeb związanych ze zwalczeniem śliskości zimowej.
4. Osobą odpowiedzialną za gotowość sprzętu i transportu z ramienia Wykonawcy na czas obowiązywania niniejszej umowy jest Pan/i Adam Wojtczak dysponuje telefonem 792 571 086 dostępnym całą dobę.
5. Osoba odpowiedzialna, o której mowa w ust. 4, będzie na bieżąco uzgadniać z osobą, o której mowa w ust. 2, wszelkie zgłoszenia dokonane na uruchomiony przez Wykonawcę numer telefonu, o którym mowa w ust. 3.
6. Wezwanie przez Zamawiającego, bądź wyznaczonego przez niego kierującego i nadzorującego zimowym utrzymaniem do rozpoczęcia przez Wykonawcę akcji może nastąpić w ciągu całej doby, 7 dni w tygodniu, również święta.
7. Zakres prac oraz szczegółowa lokalizacja ich wykonania zostanie każdorazowo określona telefonicznie Wykonawcy przez Zamawiającego, lub kierującego i nadzorującego przy zimowym utrzymaniu, o którym mowa w § 2 ust. 2.
8. Wykonawca przystąpi do wykonania przedmiotu umowy w ciągu 30 minut od zgłoszenia telefonicznego konieczności o wszczęcia akcji przez Zamawiającego, lub kierującego i nadzorującego przy zimowym utrzymaniu, o którym mowa w § 2 ust. 2, a w sytuacji intensywnych opadów nocnych natychmiast.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKANA Adam Wojtczak, Andrzej Pachciarz s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172056260
7.3.3) Ulica: Leśna 7
7.3.4) Miejscowość: Siedlemin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-22 do 2024-11-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- "Remont drogi gminnej Jarocin Cmentarz - Lipniki - Podpory"
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- "Przebudowa drogi gminnej Nalepy - rz. Bukowa"
- "Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego JTBS"
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2025/2026
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na 5 zadań (części)
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.