eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa WielkopolskaSukcesywna dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego sp. z o. o.



Ogłoszenie z dnia 2021-01-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00000774 z dnia 2021-01-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego sp. z o. o.

Sekcja I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 10

1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 285 40 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalsredzki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego:

Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego:

Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego sp. z o. o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a9409d1-566c-11eb-8c05-9e31c4111ebc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00000774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy


SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Funkcjonalność platformy gwarantuje złożenie przez Wykonawcę w postępowaniu zaszyfrowanej oferty wraz z załącznikami, w sposób uniemożliwiający Zamawiającemu zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy Zamawiającym oraz Wykonawcą, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pomocą udostępnionego na platformie, w linku postępowania, formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy. Zamawiający składa ofertę w formie elektronicznej (dokumenty opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.Szczegóły określone zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: ◦ Administratorem Państwa danych osobowych jest Szpital Średzki Serca Jezusowego Sp. z o.o. z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej przy ul. Żwirki i Wigury10, kod pocztowy 63-000 Środa Wielkopolska tel. 61 285 40 31. Inspektorem ochrony danych w Szpitalu Średzkim Serca Jezusowego Sp. z o. o. jest Pani Monika Goińska-Roszyk; e-mail: kancelaria@goinskaroszyk.pl ◦ Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP/1/21 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w związku z: obwiązującą ustawą Prawo zamówień publicznych, rozporządzeniem ministra właściwego do spraw gospodarki w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz obowiązującymi przepisami archiwalnymi. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom (zwracającym się do nas w trybie dostępu do informacji publicznej) gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne – z wyłączeniem szczególnych przypadków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.W przypadku podpisania z Państwem umowy Państwa dane (nazwa firmy) zostaną umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego. Szczegółowe informacje zawarte w dziale XXXVII Specyfikacji Warunków Zamówienia.


SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/1/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa tlenu medycznego (gaz medyczny) oraz dzierżawa butli z tym gazem. Wykaz asortymentu określony został w załączniku nr 1 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 0,00

4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24111900-4 - Tlen

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający oświadcza, że w okresie trwania umowy zrealizuje dostawy gazów wraz z dzierżawą butli do wartości 60 % wynagrodzenia, określonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostały przedmiot umowy w zakresie 40 % wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu ofertowym, objęty jest prawem opcji. Z tytułu niezakupienia przez Zamawiającego przedmiotu umowy objętego prawem opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena i termin płatności będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena i termin płatności będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszaniny 50% tlen/50% podtlenek azotu (gaz medyczny) oraz dzierżawa butli z tym gazem. Wykaz asortymentu określony został w załączniku nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający oświadcza, że w okresie trwania umowy zrealizuje dostawy gazów wraz z dzierżawą butli do wartości 60 % wynagrodzenia, określonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostały przedmiot umowy w zakresie 40 % wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu ofertowym, objęty jest prawem opcji. Z tytułu niezakupienia przez Zamawiającego przedmiotu umowy objętego prawem opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena i termin płatności będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena i termin płatności będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazów: podtlenku azotu, argonu oraz dzierżawa butli z tymi gazami. Wykaz asortymentu określony został w załączniku nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24111100-6 - Argon

24112200-4 - Tlenki azotu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający oświadcza, że w okresie trwania umowy zrealizuje dostawy gazów wraz z dzierżawą butli do wartości 60 % wynagrodzenia, określonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostały przedmiot umowy w zakresie 40 % wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu ofertowym, objęty jest prawem opcji. Z tytułu niezakupienia przez Zamawiającego przedmiotu umowy objętego prawem opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena i termin płatności będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena i termin płatności będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwutlenku węgla oraz dzierżawa butli z tym gazem. Wykaz asortymentu określony został w załączniku nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24112100-3 - Ditlenek węgla

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający oświadcza, że w okresie trwania umowy zrealizuje dostawy gazów wraz z dzierżawą butli do wartości 60 % wynagrodzenia, określonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostały przedmiot umowy w zakresie 40 % wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu ofertowym, objęty jest prawem opcji. Z tytułu niezakupienia przez Zamawiającego przedmiotu umowy objętego prawem opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena i termin płatności będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena i termin płatności będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca zobowiązany jest do dostawy tlenu medycznego ciekłego bezpośrednio do zbiornika znajdującego się przy szpitalu: LOX T36V70 nr 20048191 na ciekły tlen medyczny o pojemności 6945 kg, rok produkcji 2020, wraz z parownicą typ SG/70HF nr 45611, który przez cały czas trwania umowy pozostawać będzie w dzierżawie u Zamawiającego. Z każdą dostawą tlenu medycznego ciekłego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyniki badań czystości gazu - świadectwa kontroli jakości. Wielkość tlenu, objęta dostawą w trakcie trwania umowy określona została w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24111900-4 - Tlen

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający oświadcza, że w okresie trwania umowy zrealizuje dostawy gazów wraz z dzierżawą butli do wartości 60 % wynagrodzenia, określonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostały przedmiot umowy w zakresie 40 % wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu ofertowym, objęty jest prawem opcji. Z tytułu niezakupienia przez Zamawiającego przedmiotu umowy objętego prawem opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena i termin płatności będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena i termin płatności będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie


SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Dla każdej części: Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli ten wykaże, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Dla każdej części: Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku dla każdej z części zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego lub składu konsygnacyjnego produktów leczniczych, wydane na podstawie art. 72 i art. 74 ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 944 ze zmianami) lub inny dokument upoważniający Wykonawcę do obrotu i sprzedaży produktów leczniczych, w tym dokumenty równoważne obowiązujące na terenie Państw Członkowskich UE.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie definiuje warunku dla żadnej z części zamówienia.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie definiuje warunku dla żadnej z części zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:

W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów:1) dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem (w przypadku przedsiębiorców mających swoją siedzibę na terytorium RP będzie to: odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej),2) zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego lub składu konsygnacyjnego produktów leczniczych, wydane na podstawie art. 72 i art. 74 ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 944 ze zmianami) lub inny dokument upoważniający Wykonawcę do obrotu i sprzedaży produktów leczniczych, w tym dokumenty równoważne obowiązujące na terenie Państw Członkowskich UE.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dla każdej części:- w przypadku, gdy na asortyment składają się gazy medyczne będące produktem leczniczym (tlen, podtlenek azotu, mieszanina 50% tlen/50%podtlenek) karty charakterystyki produktu leczniczego (dla każdego oferowanego gazu),- w przypadku gdy na asortyment składają się gazy medyczne będące wyrobem medycznym (dwutlenek węgla laparoskopowy/medyczny) – opis techniczny lub katalog lub ulotkę oraz deklarację zgodności lub certyfikat zgodności. - w przypadku gdy na asortyment składają się gaz techniczny argon – ulotkę lub opis techniczny lub katalog

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Dla każdej części:- w przypadku, gdy na asortyment składają się gazy medyczne będące produktem leczniczym (tlen, podtlenek azotu, mieszanina 50% tlen/50%podtlenek) karty charakterystyki produktu leczniczego (dla każdego oferowanego gazu),- w przypadku gdy na asortyment składają się gazy medyczne będące wyrobem medycznym (dwutlenek węgla laparoskopowy/medyczny) – opis techniczny lub katalog lub ulotkę oraz deklarację zgodności lub certyfikat zgodności. - w przypadku gdy na asortyment składają się gaz techniczny argon – ulotkę lub opis techniczny lub katalog

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - konieczne jest przedłożenie pełnomocnictwa dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie


SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

- Zmiany w zawartej umowie będą mogły być dokonywane na zasadach określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),b) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego,c) dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za realizację zamówienia w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów, w zakresie stawki podatku od towarów i usług na przedmiot zamówienia,d) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji umowy poprzez jego wydłużenie, w przypadku niezrealizowania podstawowego zakresu zamówienia, określonego w § 7 ust. 4 umowy, w terminie na jaki zawarta została umowa, e) dopuszczalna jest zmiana dotycząca dostarczanego przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego produktu z produkcji, lub jego zmodyfikowanie bądź udoskonalenie, wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie; okoliczności o których mowa w powyżej Wykonawca musi pisemnie udokumentować.f) dopuszczalna jest zmiana dotyczącą jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmiana nazwy własnej produktu, zmiana elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, a także zmiana elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek przez Wykonawcę lub producenta przedmiot umowy zmodyfikowany bądź udoskonalony, gdy wymagać tego będzie uzasadniona potrzeba prawidłowej realizacji przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej).- Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania do dokonania takich zmian, ani nie stanowi podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. - Niezależnie od zapisów ust. 1, ceny jednostkowe za asortyment, nie mogą ulec . - Wszelkie zmiany zawartej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie


SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-01-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki (odpowiedni link do postępowania)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-01-22 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-02-20


2021-01-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.