Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00541128/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
- 2024/BZP 00209331/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255269
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 32 78 68 301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bytom.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umbytom.logintrade.net/zapytania_email,149975,0c7d3d059ba718113ccf8a016e41343a.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-858354d4-95c0-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000807
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038736/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Dostawa paliwa w 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541128
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PA.271.1.52.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170731,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej 95 i 98, oleju napędowego oraz płynu AdBlue na potrzeby Gminy Bytom – Urzędu Miejskiego w Bytomiu, do samochodów służbowych-osobowych, Ochotniczej Straży Pożarnej, autobusów i urządzeń posiadających zbiorniki o małych pojemnościach, np. kosiarka, agregaty prądotwórcze, dmuchawa do liści, ciągnik do odśnieżania, maszyny budowlane etc.
Zakup będzie więc realizowany w wyniku tankowania bezpośredniego do zbiorników pojazdów oraz do zbiorników przenośnych (karnistrów).
Częstotliwość tankowania będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego.
Zakup paliwa i płynu AdBlue będzie się odbywał za pomocą kart paliwowych w liczbie wskazanej przez Zamawiającego. Zamawiający – na dzień ogłoszenia postępowania przewiduje – 17 szt. kart paliwowych.
Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić Zamawiającemu możliwość tankowania, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, na wszystkich stacjach paliw na terenie całej Polski należących do Wykonawcy, w tym na co najmniej jednej stacji, położonej w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego – Urzędu Miejskiego w Bytomiu, ul. Parkowa 2, liczonej według wskazań licznika pojazdu poruszającego się trasą najkrótszą według serwisu Google Maps po drogach publicznych. Parametry techniczne stacji winny umożliwiać tankowanie pojazdów osobowych i ciężarowych.
Zakup paliw i płynu AdBlue spełniających wymagania jakościowe będzie się odbywał według cen detalicznych obowiązujących w momencie zakupu paliwa lub płynu na danej stacji paliw, z uwzględnieniem zaoferowanego upustu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie podzielił postępowania na części, ponieważ podział na części przy stosunkowo niewielkiej ilości zamawianego paliwa i płynu skutkowałoby „rozdrobnieniem” przedmiotu zamówienia, co mogłoby doprowadzić do braku ofert. Podkreślenia wymaga natomiast fakt, iż każdy z potencjalnych Wykonawców w swojej standardowej ofercie handlowej zapewnia realizację całości przedmiotu zamówienia.
Ponadto, wartość udzielanego zamówienia oszacowania została na poziomie nie przekraczającym „progu unijnego”, a zatem zamówienie jest dostępne dla małych i średnich przedsiębiorstw.
3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowej części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1
pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
24957000-7 - Dodatki chemiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163512,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178030,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163512,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLOTEX POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133605829
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 5
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Produkcja kart.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163512,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Dostawa aparatów ucieczkowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- "Wykonanie napraw i remontów: silników elektrycznych, maszyn elektrycznych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń ( Cz I, II i III)
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 54 im.Wacława Kuchara w Bytomiu w roku 2025
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego dla oprogramowania aplikacyjnego AMMS i InfoMEdica na okres 12 miesięcy na potrzeby Systemu informatycznego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
- Wykonywanie usług związanych z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów w 2025 r. z podziałem na zadania z możliwością zastosowania opcji.
- Realizację usług pielęgniarskich na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa w formie tankowania oleju napędowego w 2025 roku"
- Zakup oleju napędowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy
- Bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej i oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Rydułtowach
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów będących w zasobach Nadleśnictwa Żmigród w roku 2025
- "Zakup paliw płynnych do samochodów i sprzętu służbowego Powiatowego Zarządu Dróg w Jaśle".
- DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW I URZĄDZEŃ BĘDĄCYCH W DYSPOZYCJI ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W RYKACH W ROKU 2025
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.