Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rew. Sp.- Przes.. Zde . Ob. Kr. Cen.- Rew.. prz. miej. Krobi przeb. Rynku, w ram. real. Proj. pn. Rew. Społ. P.. Zdeg. Ob. Kr. Centr. realiz. w ram. Wiel. Reg. Pr. Oper. na l. 14- 20, Oś Pr. 9. Inf.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROBIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050623
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Krobia
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-840
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 5711111
1.5.8.) Numer faksu: 65 5711111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@krobia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krobia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rew. Sp.- Przes.. Zde . Ob. Kr. Cen.- Rew.. prz. miej. Krobi przeb. Rynku, w ram. real. Proj. pn. Rew. Społ. P.. Zdeg. Ob. Kr. Centr. realiz. w ram. Wiel. Reg. Pr. Oper. na l. 14- 20, Oś Pr. 9. Inf.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23ef2286-664e-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00000842
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023774/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Rew. Sp.- Przes.. Zde . Ob. Kr. Cen.- Rew.. prz. miej. Krobi przeb. Rynku, w ram. real. Proj. pn. Rew. Społ. P.. Zdeg. Ob. Kr. Centr. realiz. w ram. Wiel. Reg. Pr. Oper. na l. 14- 20, Oś Pr. 9. Inf.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014- 2020, Oś Priorytetowa 9. Infrastruktura dla kapitału ludzkiego, Działanie 9.2 Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych, Poddziałanie 9.2.1 Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 4 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasad. prawne:
Art. 301 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).
Uzasad. faktyczne:
09.09.2022 r. Gmina Krobia odstąpiła od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Pierwszą przesłanką powodującą konieczność podjęcia stosownej decyzji był zapis §10 ust 1 pkt. a) umowy, który wskazuje, iż Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy w sytuacji, gdy opóźnia się on z zakończeniem robót tak dalece, że nie jest prawdopodobne, żeby zdołał je ukończyć w czasie umówionym. W ocenie Gminy Krobia sytuacja taka z całą pewnością miała miejsce.
Odnosząc się z kolei do drugiej przesłanki odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy czyli §10 ust. 1 pkt. d) umowy, w związku z przerwaniem robót od dnia 5 sierpnia 2022 r., Zamawiający w dniu 22 sierpnia 2022 r. wezwał Wykonawcę do wznowienia robót najpóźniej do dnia 31 sierpnia 2022 r. Jak wspomniano powyżej, powrót na plac budowy nie nastąpił.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO.271.45.2022.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2310452,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rewitalizacja społeczno- przestrzenna zdegradowanego obszaru Krobia- Centrum- Rewitalizacja przestrzeni miejskiej Krobi-przebudowa Rynku, w ramach realizacji projektu pn. Rewitalizacja społeczno - przestrzenna zdegradowanego obszaru Krobia Centrum realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Program Operacyjnego na lata 2014- 2020, Oś Priorytetowa 9. Infrastruktura dla kapitału ludzkiego, Działanie 9.2 Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych, Poddziałanie 9.2.1 Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych.
Zakres zadania stanowi DOKOŃCZENIE PRAC POZOSTAŁYCH DO WYKONANIA W CELU ZAKOŃCZENIA INWESTYCJI zgodnie z dokumentacją projektową i dokumentacją projektową zamienną, pomocniczymi kosztorysami ofertowymi oraz wizją lokalną w terenie (zalecana wizja lokalna) i obejmuje wykonanie nawierzchni ciągów komunikacyjnych dla ruchu pieszego i kołowego, terenów zieleni i wprowadzenie elementów małej architektury tj. min. ławek, koszy na śmieci, stojaków na rowery, masztów flagowych
itp. Przewiduje także przebudowę oświetlenia oraz kanalizacji deszczowej oraz budowę
instalacji wodociągowej do nawadniania, usunięcie kolizji nn. W zakresie zadania mieści się również wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu oraz wykonanie stałej organizacji ruchu zgodnie z dokumentacją.
1. Szczegółowy zakres robót:
- roboty pomiarowe, rozbiórkowe i demontażowe;
- nawierzchnia;
- elementy ulic;
- pozostałe prace;
- odwodnienie korpusu drogowego;
- oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu;
- mała architektura;
- nasadzenia;
- sieć kanalizacji deszczowej;
- przykanaliki;
- włączenia rur spustowych rynnowych w sieć kanalizacji deszczowej – zamontowanie czyszczaków
- przyłacza wodociągowe;
- szafka oświetleniowa z wyposażeniem;
- linie kablowe oświetlenia ulicznego;
- montaż słupów i opraw;
- pomiary.
Szczegółowy przedmiot zamówienia znajduje się w załącznikach, które są integralną częścią zaproszenia:
1. Kosztorysy ofertowe – załącznik A
2. Przedmiary robót – załącznik B
3. Opisy techniczne – załącznik C
4. Część rysunkowa – załącznik D
5. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik E
6. Inwentaryzacja zieleni – załącznik F
7. Opinia geotechniczna – załącznik G
8. Projekt zamienny – załącznik H
9. PSOR - I
10. PTOR – zestawienie znaków - J
2. Wykonawca winien dostarczyć na materiały atesty i aprobaty techniczne.
3. Wykonawca zapewni nadzór i badania archeologiczne podczas wykonywania prac ziemnych, potwierdzony wpisami do dziennika budowy. Konieczna jest kontynuacja prac archeologicznych przez archeologa wykonującego badania podczas wcześniejszego etapu inwestycji.
4. Dokumentacja techniczna do wglądu w Urzędzie Miejskim w Krobi, pok. nr 6. ZALECA SIĘ DOKONANIE WIZJI LOKALNEJ W TERENIE.
5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę - zgodnie z art.22 ust.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu pracy, wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia :
1) związane z robotami odwodnieniowymi;
2) związane z robotami brukarskimi i asfaltowymi ciągów pieszych i jezdnych;
3) związane z robotami elektrycznymi;
4) związane z robotami instalacyjnymi wodociągowymi;
5) związane z robotami montażowymi elementów małej architektury.
6. Fakturowanie następować będzie na podstawie faktur częściowych (nie częściej niż raz w miesiącu kalendarzowym) oraz faktury końcowej.
7. Zamawiający wskazuje, iż za zgodą Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dokonuje zmiany gatunku drzew planowanych do posadzenia tj. zamiast 23 sztuk grusz drobnoowocowych należy posadzić 23 sztuki klonu polnego (parametry sadzonek – obw. pnia, wys. pnia, wys. drzewa pozostają bez zmian).
8. W związku z koniecznością kontynuacji wykonania nawierzchni z płyt betonowych tego samego rodzaju należy zastosować płyty betonowe o wym. 50x50x7 szare młoteczkowane.
Przy zieleńcach należy zastosować obrzeża betonowe (brak opisu w projekcie budowlanym).
Przy połączeniu rynien spustowych z siecią kanalizacji deszczowej należy zastosować czyszczaki (materiał PCV).
9. W związku z ujęciem w projekcie zamiennym ławek pod drzewami Zamawiający wyjaśnia, iż należy zamontować ławki analogiczne jak w projekcie pierwotnym.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Uzasadnienie: podział zamówienia na części groziłby ograniczeniem konkurencji albo nadmiernymi trudnościami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2791068,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5143039,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2791068,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Patryk Borowczyk Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 696-180-10-81
7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Wielkopolskich 45,
7.3.4) Miejscowość: Krobia
7.3.5) Kod pocztowy: 63-840
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Patryk Borowczyk Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
jakie przetargi wygrała firma
Patryk Borowczyk Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2791068,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-15INNE PRZETARGI KROBIA
więcej: przetargi KROBIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.