Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00486955/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej nr 101217 ul. XX Lecia w Jasieniu - etap I”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASIEŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000528712
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. XX-lecia 20
1.5.2.) Miejscowość: Jasień
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-320
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@jasien.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasien.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jasien1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi gminnej nr 101217 ul. XX Lecia w Jasieniu - etap I”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f65e071-7f03-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000867
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486955
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPiOŚ.2710.16.2023.MŁas
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej nr 101217 ul. XX Lecia w Jasieniu - etap I”.
Zaplanowano następujący zakres robót na działce nr ew. 692 i 61/3:
- korekta krawędzi jezdni szer. 8,0 – 8,5 m, obejmującej wydzielenie w jezdni dwóch pasów ruchu szer. 2x3,0 m, jednostronnego pasa postojowego szer. 2,0 m i dwóch zastrzeżonych stanowisk postojowych o wymiarach 2,5 x 6,0 m po stronie zabudowy kamienicznej,
- ułożenie obustronnych ścieków przykrawężnikowych szer. 25 cm z kamiennej kostki brukowej,
- przebudowę nawierzchni chodnika o szerokości min. 2,0 m i dwóch zjazdów zwykłych szer. 3,5 m z betonowej kostki brukowej,
- wydzielenie pasów zieleni szer. 1,0 m pomiędzy chodnikiem i jezdnią, po stronie zabudowy wielorodzinnej,
- lokalizację nowego przejścia dla pieszych w obrębie skrzyżowania z ul. Jana Pawła II / H. Piątkowskiego,
- remont studzienek ściekowych i przykanalików kanalizacji deszczowej, obejmujący odtworzenie zasypanych elementów kanalizacji deszczowej,
- regulację wysokościową i wymianę uszkodzonej armatury wod-kan-gaz oraz włazów studni telekomunikacyjnych znajdujących się w chodniku,
- korektę oznakowania poziomego i pionowego, w tym przejść dla pieszych, skrzyżowań i zatoki postojowej.
Łączna powierzchnia wszystkich elementów inwestycji wynosi 1001 m2 i obejmuje:
- nawierzchnia zjazdów z betonowej kostki brukowej – 30 m2
- nawierzchnia chodnika z betonowej kostki brukowej – 763 m2
- nawierzchnia ścieku z kamiennej kostki brukowej – 76 m2
- pasy zieleni – 132 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449997,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 771951,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449997,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Ad-Bud Adrian Iwaniuch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9282045572
7.3.4) Miejscowość: Lubsko
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE AdBud ADRIAN IWANIUCH
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE AdBud ADRIAN IWANIUCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449997,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
- ,,Modernizacja poszycia dachowego wraz z pracami naprawczymi elewacji budynku gminnego w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.