Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa asysty technicznej (wsparcia) do systemu Comarch EGERIA, w zakresie Egeria Edukacja moduł programy studiów (kształcenia), świadczona na potrzeby Uniwersytetu Szczecińskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Szczeciński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001208777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Papieża Jana Pawła II nr 22A
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-453
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@usz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://usz.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa asysty technicznej (wsparcia) do systemu Comarch EGERIA, w zakresie Egeria Edukacja moduł programy studiów (kształcenia), świadczona na potrzeby Uniwersytetu Szczecińskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d22f5659-5685-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00001001
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00105008/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.20 Asysta techniczna systemu Egeria Edukcja
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414391/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie:
art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy.
Wykonawca Comarch S.A. jest wyłącznym producentem na terytorium Polski oprogramowania Comarch Egeria Edukacja.
Przysługują jej całościowe, wyłączne prawa majątkowe do oprogramowania. Comarch S.A. przysługuje wyłączne prawo do udzielania licencji na oprogramowanie.
Przysługuje jej wyłączne prawo do modyfikacji i jakichkolwiek ingerencji w kod źródłowy oprogramowania, jak i integracji oprogramowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-ZP.381.133.2022.AS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa asysty technicznej (wsparcia) do systemu Comarch EGERIA, w zakresie Egeria Edukacja moduł programy studiów (kształcenia), świadczona na potrzeby Uniwersytetu Szczecińskiego. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie rocznej asysty technicznej (lub do wykorzystania 50 osobodni) do systemu Egeria Edukacja w zakresie modułu tworzenia programów studiów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comarch S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770065406
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140035,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- USŁUGA DOSTĘPU DO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ
- Realizacja kompleksowych działań komunikacyjnych oraz wsparcie eksperckie w zakresie opracowywania treści merytorycznych związanych z realizacją projektu Green4HEAT.
- Wykonanie w roku 2025 pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznych i ochrony odgromowej w budynkach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
- Dostawa artykułów spożywczych/nabiału/mięsa i wędlin/ryb mrożonych/owoców i warzyw mrożonych dla SP55 w Szczecinie w podziale na części.
- Świadczenie usług hotelowych i towarzyszących na potrzeby konferencji "29th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics MMAR 2025" w dniach 26-29 sierpnia 2025
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego infrastruktury teleinformatycznej sieci projektu "e-Świętokrzyskie - budowa sieci światłowodowej wraz z urządzeniami na terenie Miasta Kielce"
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu Teta na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania i sprzętu informatycznego realizowanego w ramach projektu pn.: "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Miasto Boguszów-Gorce"
- Migracja, modernizacja i rozbudowa szpitalnego systemu informatycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sejnach na macierzy i serwerach dostarczonych przez Wykonawcę.
- Usługa wsparcia i serwisu systemu telekomunikacyjnego i infolinii przez 12 miesięcy
- Rozszerzenie posiadanych przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej licencji oprogramowania ManageEngine Service Desk Plus oraz Desktop Central
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.