eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków"Świadczenie serwisowych usług pogwarancyjnych Małopolskiego Systemu Radiołączności PRM"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie serwisowych usług pogwarancyjnych Małopolskiego Systemu Radiołączności PRM”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAKOWSKIE POGOTOWIE RATUNKOWE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351564854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Łazarza 14

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-530

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kpr.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie serwisowych usług pogwarancyjnych Małopolskiego Systemu Radiołączności PRM”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28273a21-2435-40b6-a1ba-89c1998aabab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00001035

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024859/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie serwisowych usług pogwarancyjnych Małopolskiego Systemu Radiołączności

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644239

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Aby zapewnić ciągłość serwisowania i działania Małopolskiego Systemu Radiołączności PRM, należy zawrzeć umowę na okres minimum 01.01.2025 do 28.02.2025r. Postępowanie uprzednio było przeprowadzono w trybie podstawowym (numer referencyjny 02/UMRS/2023) bez możliwości prowadzenia negocjacji w wyniku czego Zamawiający wyłonił Wykonawcę wymienionego powyżej. Powyższy Wykonawca składał oferty do przetargów wcześniej organizowanych przez Zamawiającego i była jedyną złożoną ofertą. W związku z kończącą się umową w dniu 31.12.2024r., ograniczaniem czasowym na przeprowadzenie postępowania i złożoności specyfikacji technicznej której usługa dotyczy (przedmiot zamówienia), Zamawiający podjął decyzję o przeprowadzeniu postępowania w trybie z wolnej ręki z jednym Wykonawcą.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 36/UMRS/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 26000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest świadczenie serwisowych usług pogwarancyjnych dla Małopolskiego Systemu Radiołączności - Państwowego Ratownictwa Medycznego, w którego skład wchodzą następujące elementy oprogramowania i sprzętu - wymieniony w załączniku nr 1a Zaproszenie do negocjacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 50333000-8 - Usługi w zakresie konserwacji radiowego sprzętu komunikacyjnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DGT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840152401

7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 7

7.3.4) Miejscowość: Straszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 83-010

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.