Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00570061/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
- 2024/BZP 00605709/01 - Wynik z dnia 2024-11-20
- 2024/BZP 00651220/01 - Wynik z dnia 2024-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów oraz środków chemicznych potrzebnych do utrzymania czystości w obiektach Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie (z podziałem na zadania)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lotnicza Akademia Wojskowa
1.3.) Oddział zamawiającego: Lotnicza Akademia Wojskowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060059216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dywizjonu 303 nr 35
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 261519685
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.murawska@law.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/law/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.law.mil.pl/pn/law/demand/180847/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów oraz środków chemicznych potrzebnych do utrzymania czystości w obiektach Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie (z podziałem na zadania)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cc860ad-2f2e-4a45-87c8-d1e137668b95
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00001054
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00220348/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa środków czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570061
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp/tp/86/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 172618,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Chemia profesjonalna – Dział żywieniaZgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39830000-9 - Środki czyszczące
18937000-6 - Torebki do pakowania towarów
39812000-7 - Pasty i kremy
39831250-3 - Roztwory myjące
4.5.5.) Wartość części: 103638,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opakowania jednorazowe – Dział żywieniaZgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39830000-9 - Środki czyszczące
18937000-6 - Torebki do pakowania towarów
39812000-7 - Pasty i kremy
39831250-3 - Roztwory myjące
4.5.5.) Wartość części: 54035,23 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środki higieny BHP dla pracowników LAWZgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39812000-7 - Pasty i kremy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39830000-9 - Środki czyszczące
18937000-6 - Torebki do pakowania towarów
39812000-7 - Pasty i kremy
39831250-3 - Roztwory myjące
4.5.5.) Wartość części: 14944,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72648,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72648,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72648,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAFIPAPIER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423491887
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72648,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- "Wykonanie usługi w zakresie przeglądu i naprawy zabudowy pojazdu specjalnego - pożarniczego marki SCANIA G440CB 6x6EHZ dla WSP Dęblin." SPRAWA NR 17/25/P
- Konserwacja wentylacji mechanicznych i klimatyzacji zainstalowanych w budynkach LAW
- WykonanieUsługiObejmująceZakresemPrzeglądyTech.,CzynKonserwac, NaprawySyst.SSP,Oddym,Oświetl.Ewakuac,SystemówDetekcjiGazówOraz StałychUrządzeńGaśniczychWbud.adm.przez41BLSzwDęblinieZpodzNa zadania
- Sukcesywne dostawy napojów alkoholowych
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. gen. M. Boruty - Spiechowicza w Szczecinie - w podziale na części
- 16/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
- Sukcesywne dostawy środków czystości.
- Zakup i dostawa środków do mycia maszynowego
- ZP/TP/2025/21-środki czystości
- Utrzymanie czystości w obiekcie oraz na terenach zewnętrznych Teatru Muzycznego ROMA.
więcej: Torebki do pakowania towarów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.