eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOchrona osób i mienia w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wójtowskiej 13 w Warszawie na rok 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia w budynku
Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wójtowskiej 13 w Warszawie na rok 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295596

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wójtowska 13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-224

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 228315251

1.5.8.) Numer faksu: 228315251

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpswojtowska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpswojtowska.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dpswojtowska.bip.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc Społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia w budynku
Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wójtowskiej 13 w Warszawie na rok 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cd8340b-6ef6-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00001061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044774/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 usług Ochrona osób i mienia w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wójtowskiej 13 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461800/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS.ZP.26.5.2022.53PSF

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 213451,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
Usługi Ochrony Osób i Mienia
2. Nazwa i kod zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) pod kodem:
CPV:79710000-4 Usługi Ochroniarskie
3. Podstawowe informacje dotyczące przedmiotowego zamówienia:
1) Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego przy pomocy pracowników ochrony usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osόb przebywających i mieszkających na terenie Zamawiającego oraz mienia składającego się z budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wójtowskiej 13 w Warszawie, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach.
2) Szczegółowe warunki sprawowania ochrony reguluje ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 838).
3) Budynek Domu Pomocy Społecznej /DPS/ zlokalizowany przy ul. Wójtowskiej 13 w Warszawie o powierzchni całkowitej 4720 m2, jest ogrodzony, posiada jedno wejście główne, dwa wejścia od strony podwórza Domu Pomocy Społecznej i jedno wyjście ewakuacyjne od strony ul. Fondamińskiego. Budynek od strony podwórza wyposażony jest w podjazd dla dostawców oraz windę dla osób niepełnosprawnych. Budynek posiada 5 kondygnacji w tym 4 piętra z piwnicą i dwie klatki schodowe.
4) Informacja o systemach ochrony technicznej zainstalowanych w chronionym obiekcie:
a) system wentylacji i klimatyzacji,
b) system alarmowy p. poż podłączony do Straży Pożarnej,
c) system sygnalizacji włamania,
d) system monitoringu,
e) system wycieku gazu -gazex

5) Ochrona osób i mienia realizowana będzie przez 24 godziny na dobę przez pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej – całodobowo w systemie zmianowym – jeden pracownik.
4. Wymagania Zamawiającego względem Wykonawcy niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe wyposażenie pracowników świadczących usługę oraz za ich bezpieczeństwo w trakcie wykonywania przedmiotu umowy.
2) System alarmowy ppoż. zainstalowany u Zamawiającego jest podłączony do firmy monitorującej sygnały alarmowe. Pracownicy ochrony w przypadku uruchomienia się alarmu ppoż. zobowiązani są do natychmiastowej interwencji polegającej na: potwierdzeniu alarmu - 30 sekund, sprawdzeniu obiektu 3 minuty (udanie się do miejsca wskazanego w alarmie), kasowanie alarmu, potwierdzenie kodem alarmu, kasowanie, poinformowania uprawnionych osób ze strony Zamawiającego oraz odpowiednich służb.
3) Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z pracownikami wyznaczonymi przez Zamawiającego w zakresie ochrony, bezpieczeństwa chronionego obiektu oraz informowania o wszelkich zauważonych zagrożeniach, usterkach i nieprawidłowościach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie.
4) W przypadku zaistnienia okoliczności zmierzających do zagrożenia mienia Zamawiającego, a także terenu przyległego do budynku DPS, Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia najbliższą jednostkę Policji bądź Straży Pożarnej.
5) Wykonawca zobowiązany jest do podejmowania wszelkich czynności w celu przeciwdziałania wystąpieniu wypadków losowych lub innych zdarzeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo ludzi, stan techniczny budynku i znajdującego się w nim wyposażenia.
6) Pracownicy ochrony mają obowiązek wzywania osób zakłócających porządek do opuszczenia budynku, zatrzymania osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzi, a także dla chronionego mienia, w celu ich niezwłocznego przekazania Policji lub Straży Miejskiej. Realizując ten obowiązek pracownicy ochrony mogą, jeżeli zajdzie taka potrzeba, korzystać z pomocy grupy interwencyjnej.
7) Pracownicy ochrony są zobowiązani znać strukturę Domu Zamawiającego i kierować interesantów do właściwych pomieszczeń, czuwać i eliminować potencjalne zagrożenie z tym związane. Pracownicy ochrony powinni na bieżąco posiadać wiedzę o interesantach i osobach postronnych (nie będących pracownikami Zamawiającego) aktualnie przebywających w obiekcie.
8) Wykonawca zapewnia Pracownikom ochrony środki ochrony indywidualnej np. rękawiczki lateksowe, maseczki. W razie informacji o dodatnim teście Covid-19 pracownika Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
9) Wykonawca przydzieli koordynatora nadzorującego pracę pracowników ochrony w budynku Zamawiającego. Koordynator odpowiedzialny będzie za sporządzanie grafików pracy oraz za bezpośredni kontakt z przedstawicielami Zamawiającego. Osoba ta zostanie wskazana przez Wykonawcę w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia „książki służby”, do której pracownicy Wykonawcy wpisywać będą wszelkie spostrzeżenia, uwagi i polecenia Zamawiającego oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony w budynku DPS.
11) Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez pracowników Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy.
12) Pracownicy ochrony w sytuacjach zakłócania ładu i porządku publicznego na terenie przyległym do budynku DPS zobowiązani są do telefonicznego powiadomienia właściwych służb.
13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zmiany każdego z pracowników Wykonawcy, który przez swoje zachowanie i jakość wykonywanej pracy dał powód do uzasadnionych skarg.
14) Szczegółowy zakres czynności pracownika ochrony oraz zadania i obowiązki osόb pełniących służbę ochrony stanowi załącznik Nr 2 do SWZ.
5. Pozostałe wymagania Zamawiającego względem Wykonawcy i pracowników Wykonawcy:
1) Pracownicy ochrony muszą mieć estetyczne umundurowanie w kolorze ciemnym z widocznym napisem „ochrona” oraz odzież zapewniającą możliwość wyjścia na zewnątrz budynku.
2) Każdy pracownik ochrony musi posiadać identyfikator zawierający nazwę firmy ochroniarskiej oraz dane personalne pracownika ochrony wraz ze zdjęciem.
3) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca (po uzgodnieniu) z Zamawiającym
w widocznym miejscu na terenie chronionego obiektu umieścił informację z logo (znakiem graficznym) swojej firmy oraz numerem telefonu kontaktowego.
4) W okresie zimowym pracownicy ochrony zobowiązani są do odśnieżania wejść do budynku DPS oraz wyjść ewakuacyjnych. Środki do odśnieżenia i wyposażenie zapewnia Zamawiający.
5) Pracownikom ochrony bezwzględnie zabrania się w czasie pełnienia służby: spożywania alkoholu lub środków odurzających, spania oraz informowania osób postronnych o przebiegu służby i o zaistniałych zdarzeniach.
6) Po podpisaniu umowy Zamawiający przeszkoli pracowników ochrony:
f) w zakresie obsługi systemu alarmowego, system wycieku gazu -gazex
oraz systemu ppoż. zainstalowanego w budynku DPS,
a) w zakresie Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego.
7) Pracownicy ochrony realizujący usługę w budynku Zamawiającego muszą posiadać aktualne badania lekarskie oraz szkolenia z zakresu BHP. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego szkolenia BHP, nie później niż przed przystąpieniem danej osoby do pracy.
8) Wykonawca oświadcza, że Pracownikami świadczącymi usługi będą osoby, które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym, co zostanie potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy zamieszczonym w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ.
9) Pracownicy ochrony realizujący usługę w budynku Zamawiającego muszą być zatrudnieni na umowę o prace.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213451,2 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254520,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213451,2 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skarem Sp.zo.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651671314

7.3.3) Ulica: 1 Sierpnia 24

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213451,2 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.