Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00436653/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
- 2022/BZP 00450360/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-22
- 2022/BZP 00453440/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
dla Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 26 Biur Powiatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI ODDZIAŁ REGIONALNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Giełdowa
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 52-438
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dolnoslaski@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznymdla Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 26 Biur Powiatowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58776351-6400-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00001068
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436653/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOR01.2616.02.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1200000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług pocztowych na przesyłki, dla których przepisy prawa uznają, że złożenie pisma w placówce pocztowej operatora wyznaczonego jest równoznaczne z wniesieniem go do sądu lub termin wniesienia pisma uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem pismo zostało nadane w placówce pocztowej operatora wyznaczonego, o masie wagowej do 2000g, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu:a. w obrocie krajowym – przesyłek listowych rejestrowanych:
a) niebędących przesyłkami listowymi najszybszej kategorii,
b) będących przesyłkami listowymi najszybszej kategorii,
b. w obrocie zagranicznym - przesyłek listowych rejestrowanych będących przesyłkami listowymi najszybszej kategorii.
Przyjmowanie, doręczanie i zwroty odbywać się będą z/do jednostek organizacyjnych Zamawiającego, zgodnie z Załącznikiem nr 8.
2) Przyjmowanie, przemieszczanie, doręczanie i zwroty dotyczą:
a. przesyłek listowych krajowych rejestrowanych,
b. przesyłek listowych krajowych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru,
c. przesyłek listowych krajowych rejestrowanych najszybszej kategorii,
d. przesyłek listowych krajowych rejestrowanych najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru,
e. przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych najszybszej kategorii,
f. przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru.
3) Nadanie przesyłek przyjętych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowane przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w rejestrach (książce nadawczej) oraz w zestawieniach wartościowo-ilościowych.
4) Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje wykonywane będą zgodnie z przepisami określonymi w:
a. ustawie z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe,
b. rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej,
c. ustawie z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego,
d. ustawie z dnia 17 listopada 1964r.-Kodeks postępowania cywilnego,
e. międzynarodowych przepisów pocztowych,
f. innych powszechnie obowiązujących aktach prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem SWZ,
g. postanowieniach SWZ.
5) Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki na specjalnych zasadach zgodnie z obowiązującymi w dniu doręczenia przesyłki przepisami w tym:
a. ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego,
b. ustawie z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego,
c. ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. - Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi,
d. ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa.
6) Terminy doręczania przesyłek pocztowych:
a. czas doręczania przesyłek rejestrowych na terenie kraju wynosi:
a) do pięciu dni roboczych dla przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii;
b) do trzech dni roboczych dla przesyłki będącej przesyłką najszybszej kategorii;
b. czas doręczania przesyłek w obrocie zagranicznym zgodnie z obowiązującymi regulacjami dla usługi poczty listowej w obrocie zagranicznym.
7) Do oznaczenia opłaty pocztowej Zamawiający dopuszcza zarówno nanoszenie znaku opłaty pocztowej w postaci pieczęci wykonanej przez Zamawiającego według wzoru dostarczonego przez Wykonawcę po podpisaniu umowy, jak i w postaci innych oznaczeń pocztowych stosowanych przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
4.5.5.) Wartość części: 433391,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług pocztowych na przesyłki o masie wagowej do 2000g, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu:a. w obrocie krajowym-przesyłek listowych rejestrowanych i nierejestrowanych:
a) niebędących przesyłkami listowymi najszybszej kategorii,
b) będących przesyłkami listowymi najszybszej kategorii,
b. w obrocie zagranicznym-przesyłek listowych rejestrowanych i nierejestrowanych będących przesyłkami listowymi najszybszej kategorii.
Przyjmowanie, doręczanie i zwroty odbywać się będą z/do jednostek organizacyjnych Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 8.
2) Przyjmowanie, przemieszczanie, doręczanie i zwroty dotyczą:
a. przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych,
b. przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych najszybszej kategorii,
c. przesyłek listowych zagranicznych nierejestrowanych najszybszej kategorii,
d. przesyłek listowych krajowych rejestrowanych,
e. przesyłek listowych krajowych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru,
f. przesyłek listowych krajowych rejestrowanych najszybszej kategorii,
g. przesyłek listowych krajowych rejestrowanych najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru,
h. przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych najszybszej kategorii,
i. przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru
3) Nadanie przesyłek przyjętych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w rejestrach (książce nadawczej) dla przesyłek rejestrowanych oraz w zestawieniach wartościowo-ilościowych dla przesyłek rejestrowanych i dla przesyłek nierejestrowanych
4) Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje wykonywane będą zgodnie z przepisami określonymi w:
a. ustawie z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe,
b. rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej,
c. ustawie z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego,
d. ustawie z dnia 17 listopada 1964r.-Kodeks postępowania cywilnego,
e. międzynarodowych przepisów pocztowych,
f. innych powszechnie obowiązujących aktach prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem SWZ,
g. postanowieniach SWZ.
5) Terminy doręczania przesyłek pocztowych:
a. czas doręczania przesyłek rejestrowych na terenie kraju wynosi:
a) do pięciu dni roboczych dla przesyłki niebędącej przesyłką najszybszej kategorii;
b) do trzech dni roboczych dla przesyłki będącej przesyłką najszybszej kategorii;
b. czas doręczania przesyłek nierejestrowanych na terenie kraju wynosi:
a) do pięciu dni roboczych dla przesyłki niebędącej przesyłką najszybszej kategorii;
b) do trzech dni roboczych dla przesyłki będącej przesyłką najszybszej kategorii;
c. czas doręczania przesyłek w obrocie zagranicznym zgodnie z obowiązującymi regulacjami dla usługi poczty listowej w obrocie zagranicznym.
6) Znak opłaty pocztowej zastąpi pieczęć wykonana wg wzoru dostarczonego przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
4.5.5.) Wartość części: 766608,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 545780,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 545780,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 545780,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POCZTA POLSKA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 433391,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 861591,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 861591,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 861591,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POCZTA POLSKA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 766608,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych i serwis węzłów mieszkaniowych (logoterm) w budynkach zarządzanych przez ZZK
- SZP/242-257/2024 Zakup nowej subskrypcji oprogramowania do backupu na rok 2025.
- Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu - w podziale na 4 zadania
- Świadczenie usług ochrony obiektów Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w okresie od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 r.
- Wykonyw. obsł. techn. instal. i urządz. wentyl. i klimat. wraz z instal. i urządz. towarz. zainstal. w bud. ZNiO w ram. okres. przegl. i konserw. . w 2025 r.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Związku Międzygminnego "Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT" z siedzibą w Czempiniu.
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Krasne w 2025 roku.
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY URZĘDU MIASTA I GMINY KÓRNIK W 2025 ROKU
- Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Susz
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Zabrzańskiego Centrum Świadczeń Rodzinnych
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.