eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KunówUtworzenie obiektu pełniącego funkcje kulturalne poprzez przebudowę budynku użyteczności publicznej przy ul. Szkolnej 26 w Janiku



Ogłoszenie z dnia 2024-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie obiektu pełniącego funkcje kulturalne poprzez przebudowę budynku użyteczności publicznej przy ul. Szkolnej 26 w Janiku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kunów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009805

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 45B

1.5.2.) Miejscowość: Kunów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-415

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 412613174

1.5.8.) Numer faksu: +48 412613194

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kunow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38070993-885f-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie obiektu pełniącego funkcje kulturalne poprzez przebudowę budynku użyteczności publicznej przy ul. Szkolnej 26 w Janiku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38070993-885f-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00001148

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032985/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Utworzenie obiektu pełniącego funkcje kulturalne poprzez przebudowę budynku użyteczności publicznej przy ul. Szkolnej 26 w Janiku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504994

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.I.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 769273,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: „Utworzenie obiektu pełniącego funkcje kulturalne poprzez przebudowę budynku użyteczności publicznej przy ul. Szkolnej 26 w Janiku”.
Projekt jest realizowany z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020.
Operacja typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” realizowana w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”.
Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą mieć wpływ na cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, Wykonawca nie może szacować wartości zamówienia tylko na jego podstawie.
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przy zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami poprzez zastosowanie racjonalnych usprawnień, usuwanie barier oraz zapobieganie ich powstawaniu, zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).
Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z art. 6 wyżej wymienionej ustawy w zakresie dostępności architektonicznej:
1)zapewnienie wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych budynków - budynek parterowy, w obiekcie nie mogą występować obniżenia, ani stopnie niebezpieczne dla osób niewidomych, szerokości przejść dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych;
2)instalację urządzeń lub zastosowanie środków technicznych i rozwiązań architektonicznych w budynku, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych - budowa łazienki dla osób niepełnosprawnych, wejście do budynku bez barier architektonicznych z poziomu gruntu;
3)zapewnienie informacji na temat rozkładu pomieszczeń w budynku, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy - w cenie oferty należy uwzględnić również zakup i montaż tablicy tyflograficznej, z informacją o rozkładzie pomieszczeń w budynku, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy albo głosowy;
4)zapewnienie osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ich uratowania w inny sposób - ewakuacja poprzez wyznaczone drogi ewakuacyjne.
Wszystkie odpady powstałe w trakcie prowadzenia robót budowlanych przechodzą na własność Wykonawcy, który ma obowiązek zagospodarowania ich, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2021 roku o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 i 2029).
3. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku położonego przy ul. Szkolnej 26 w miejscowości Janik w zakresie branży:
- Architektoniczno - budowlanej,
- Konstrukcyjnej,
- Sanitarnej,
- Elektrycznej.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
-Roboty pomiarowe, przygotowawcze, rozbiórkowe i demontażowe, fundamentowe,
-Roboty żelbetowe konstrukcyjne, w tym między innymi wykonanie słupów, stropów ścian żelbetowych,
-Roboty murowe, w tym między innymi wykonanie zewnętrznych ścian osłonowych, ścian działowych,
-Roboty montażowe, w tym między innymi montaż okien i drzwi, i tym podobne,
-Roboty wykończeniowe, w tym między innymi tynkowanie, malowanie, posadzki, odtworzenie istniejącego podestu,
-Wzmocnienie więźby dachowej,
-Zmiana wielkości otworów drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,
-Instalacje elektryczne, w tym między innymi: tablica rozdzielcza, instalacja oświetleniowa, układanie przewodów i montaż osprzętu, instalacja odgromowa i uziemiająca, instalacja fotowoltaiczna,
-Instalacje sanitarne, w tym między innymi: instalacja wody zimnej i ciepłej, biały montaż, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja c.o., ogrzewanie podłogowe, technologia kotłowni z pompą ciepła, instalacja gazowa, wentylacja mechaniczna, instalacja klimatyzacji.
4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 punkt 15 ustawy Prawo zamówień publicznych. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 i 1720) dokonano szczegółowej analizy przedmiotu zamówienia oraz rozważono celowość podziału zamówienia na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części.
Biorąc pod uwagę specyfikę zamówienia oraz zakres robót budowlanych Zamawiający stwierdził, iż podział zamówienia publicznego na części, dający możliwość wyboru różnych Wykonawców, mających równolegle zrealizować przedstawiony zakres zamówienia jest niezasadny. Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia oraz dochodzeniu przez Zamawiającego praw w okresie gwarancyjnym. Brak podziału nie ogranicza w żaden sposób zasady konkurencyjności, gdyż Zamawiający dopuszcza w ramach niniejszego zamówienia podwykonawstwo, ponadto Wykonawcy mogą także wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Formuła ta zwiększa także efektywność i logistykę w zarządzaniu, pozwala również zoptymalizować koszty budowy.
Należy również wskazać, iż kwestia podzielności świadczenia nie została uregulowana w ustawie Prawo zamówień publicznych, wobec czego zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający stosuje w tym zakresie przepisy Kodeksu Cywilnego,
w szczególności art. 379 § 2 „świadczenie jest podzielne, jeżeli może być spełnione częściowo bez istotnej zmiany przedmiotu lub wartości”. Mając powyższe na uwadze należy uznać, iż świadczenie nie może zostać spełnione bez istotnej zmiany przedmiotu, a to oznacza, iż należy je traktować jako jedną całość. Jednocześnie brak podziału zamówienia na części nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostęp podmiotów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Należy również zauważyć, iż ewentualny podział niniejszego zamówienia na części byłby bezcelowy, gdyż ustalona wartość szacunkowa zamówienia (poniżej kwot od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej), nie jest wartością na tyle wysoką, by utrudniać udział małych i średnich przedsiębiorców w niniejszym postępowaniu.
5. Wykonawca zobowiązany jest do:
1)wykonania robót przygotowawczych;
2)przygotowania zaplecza budowy, pomieszczeń magazynowych na składowanie materiałów i narzędzi, pomieszczeń socjalnych dla pracowników, zabezpieczenia i oznakowania terenu placu budowy;
3)utrzymywania placu budowy w należytym porządku;
4)organizacji miejsca, w które Wykonawca odprowadzi wytworzone odpady;
5)opracowania inwentaryzacji geodezyjnej, jeśli dotyczy oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej uzgodnionej z Inspektorem Nadzoru, zawierającej całą dokumentację stwierdzającą poprawność wykonania zakresu umowy w tym między innymi: protokoły, atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów;
6)po stronie Wykonawcy pozostaje montaż gaśnic oraz pozostałego osprzętu wymaganego obowiązującym prawem oraz oznakowanie dróg ewakuacyjnych
i urządzeń przeciwpożarowych, które wynika z Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2023 r. poz. 822),
a także opracowanie instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego;
7)Wykonawca wykona zakres przedmiotu zamówienia z materiałów własnych, z użyciem własnego sprzętu. Do zadań Wykonawcy należy przedstawianie Inspektorowi Nadzoru kart materiałowych wraz z certyfikatami i atestami w celu ich akceptacji przed wbudowaniem (sposób i forma akceptacji materiałów do uzgodnienia z Inspektorem Nadzoru). Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym kolorystyki wszystkich użytych materiałów, a w szczególności koloru farb, drzwi, płytek (w tym wielkości ich wymiaru);
8)Wykonawca we własnym zakresie dokona rozliczenia z dostawcami mediów, z których będzie korzystać podczas wykonywania zamówienia, w tym celu we własnym zakresie zamontuje podliczniki;
9)Wykonawca uzyska wszelkie dokumenty, pozwolenia, decyzje, uzgodnienia i tym podobne, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie albo złożenia skutecznego zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Ostrowcu Świętokrzyskim. Wszelkie opłaty związane z powyższym pokrywa Wykonawca.
6. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać zadanie opisane w projekcie budowlanym oraz w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlany, przedmiar robót oraz Specyfikacja Warunków Zamówienia) należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 punkt 7 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik numer 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45410000-4 - Tynkowanie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45000000-7 - Roboty budowlane

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 864995,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1384350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 864995,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOWALIK ARTUR USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611168039

7.3.3) Ulica: Miłkowska Karczma 5A

7.3.4) Miejscowość: Kunów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-415

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 864995,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.