eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa licencji na potrzeby aktualizacji oprogramowania serwerowego wraz z licencjami dostępowymi oraz oprogramowania biurowego .



Ogłoszenie z dnia 2025-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa licencji na potrzeby aktualizacji oprogramowania serwerowego wraz z licencjami dostępowymi oraz oprogramowania biurowego .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010182401

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-015

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@krrit.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/krrit

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://krrit.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa licencji na potrzeby aktualizacji oprogramowania serwerowego wraz z licencjami dostępowymi oraz oprogramowania biurowego .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65597752-55d9-4ae3-b2a9-a112e683a08c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00001162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00253357/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa licencji na potrzeby aktualizacji oprogramowania serwerowego wraz z licencjami dostępowymi oraz oprogramowania biurowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578751

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/DA/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 388762,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji oprogramowania Microsoft Windows Server 2022 1 User CAL w ilości 250 szt. lub równoważnego wraz z kodami, które uruchomią procedurę dostępu oraz pozwolą na korzystanie z Oprogramowania.
2. Licencje zostaną udzielone na czas nieoznaczony.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 5 roboczych dni od dnia zawarcia Umowy.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne, gdzie jako kryteria równoważności należy przyjąć niżej wymienione wymagane funkcjonalności oprogramowania dostępowego:
1. Musi pełnić rolę oprogramowania dostępowego do skonfigurowanego u Zamawiającego oprogramowania systemu operacyjnego Windows Server. Zamawiający posiada skonfigurowane oprogramowanie systemu operacyjnego Windows Server 2022 Standard.
2. Musi umożliwiać użytkownikowi Zamawiającego dostęp do skonfigurowanych u Zamawiającego usług uruchomionych na systemie operacyjnym Windows Server 2022 Standard takich jak:
a) Active Directory,
b) DNS,
c) Serwer plików,
d) Serwer wydruków,
e) DHCP,
f) Serwer aktualizacji WSUS,
g) PKI,
- z nieograniczonej liczby urządzeń, w tym urządzeń mobilnych typu laptop, smartfon, tablet.
5. Licencje oprogramowania muszą pochodzić z legalnego i oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek europejski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48811000-6 - System poczty elektronicznej

48223000-7 - Pakiety oprogramowania do poczty elektronicznej

48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

4.5.5.) Wartość części: 51969,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji oprogramowania:
1. Microsoft Exchange Server 2019 Standard w ilości 1 szt.,
2. Microsoft Exchange Server 2019 Standard 1 User CAL w ilości 250 szt.
lub równoważnego wraz z kodami, które uruchomią procedurę dostępu oraz pozwolą na korzystanie z Oprogramowania.
2. Licencje zostaną udzielone na czas nieoznaczony.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 5 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne, gdzie jako kryteria równoważności należy przyjąć niżej wymienione wymagane funkcjonalności oprogramowania serwerowego:
1. Odbieranie i wysyłanie poczty elektronicznej do adresów wewnętrznych oraz zewnętrznych.
2. Tworzenie i zarządzanie osobistymi kalendarzami, listami kontaktów, zadaniami, notatkami.
3. Zarządzanie strukturą i zawartością skrzynki pocztowej samodzielnie przez użytkownika końcowego, w tym: kategoryzacja treści, nadawanie ważności, flagowanie elementów do wykonania wraz z przypisaniem terminu i przypomnienia.
4. Wsparcie dla zastosowania podpisu cyfrowego i szyfrowania wiadomości
5. Pełne wsparcie dla klienta poczty elektronicznej MS Outlook 2016 i nowszych wersji.
6. Możliwość przypisania różnych akcji dla adresata wysyłanej wiadomości, np. do wykonania czy do przeczytania w określonym terminie.
7. Możliwość określenia terminu wygaśnięcia wiadomości.
8. Udostępnianie kalendarzy osobistych do wglądu i edycji innym użytkownikom, z możliwością definiowania poziomów dostępu.
9. Podgląd stanu dostępności innych użytkowników w oparciu o ich kalendarze.
10. Mechanizm planowania spotkań z możliwością zapraszania wymaganych i opcjonalnych uczestników oraz zasobów (np. sala, rzutnik), wraz z podglądem ich dostępności, raportowaniem akceptacji bądź odrzucenia zaproszeń, możliwością proponowania alternatywnych terminów spotkania przez osoby zaproszone.
11. Mechanizm prostego delegowania zadań do innych pracowników, wraz ze śledzeniem statusu ich wykonania.
12. Tworzenie i zarządzanie współdzielonymi repozytoriami kontaktów, kalendarzy, zadań.
13. Mechanizm udostępniania współdzielonych skrzynek pocztowych.
14. Obsługa list i grup dystrybucyjnych.
15. Dostęp ze skrzynki do poczty elektronicznej, poczty głosowej, wiadomości błyskawicznych i SMS-ów.
16. Możliwość informowania zewnętrznych użytkowników poczty elektronicznej o dostępności lub niedostępności.
17. Możliwość wyboru poziomu szczegółowości udostępnianych informacji o dostępności.
18. Widok rozmowy, automatycznie organizujący wątki wiadomości w oparciu o przebieg wymiany wiadomości między stronami.
19. Konfigurowalna funkcja informująca użytkowników przed kliknięciem przycisku wysyłania o szczegółach wiadomości, które mogą spowodować jej niedostarczenie lub wysłanie pod niewłaściwy adres, obejmująca przypadkowe wysłanie poufnych informacji do odbiorców zewnętrznych, wysyłanie wiadomości do dużych grup dystrybucyjnych lub odbiorców, którzy pozostawili informacje o nieobecności.
20. Transkrypcja tekstowa wiadomości głosowej, pozwalająca użytkownikom na szybkie priorytetyzowanie wiadomości bez potrzeby odsłuchiwania pliku dźwiękowego.
21. Możliwość uruchomienia osobistego automatycznego asystenta poczty głosowej.
22. Telefoniczny dostęp do całej skrzynki odbiorczej – w tym poczty elektronicznej, kalendarza i listy kontaktów.
23. Udostępnienie użytkownikom możliwości aktualizacji danych kontaktowych i śledzenia odbierania wiadomości e-mail bez potrzeby wsparcia ze strony informatyków.
24. Mechanizm automatycznego dostosowywania się funkcji wyszukiwania kontaktów do najczęstszych działań użytkownika skutkujący priorytetyzacją wyników wyszukiwania.
25. Możliwość wyszukiwania i łączenia danych (zgodnie z nadanymi uprawnieniami) z systemu poczty elektronicznej oraz innych systemów w Biurze (system EZD, serwery plików).
26. Możliwość dostępu do poczty elektronicznej i dokumentów przechowywanych w portalu wielofunkcyjnym z poziomu jednego interfejsu zarządzanego przez serwer poczty elektronicznej.
27. Oparcie się o profile użytkowników usługi katalogowej Active Directory używanej w siedzibie Zamawiającego.
28. Wielofunkcyjna konsola administracyjna umożliwiająca zarządzanie systemem poczty oraz dostęp do statystyk i logów użytkowników.
29. Definiowanie ograniczeń na rozmiar skrzynek pocztowych użytkowników, z możliwością ustawiania progu ostrzegawczego poniżej górnego limitu.
30. Możliwość definiowania różnych limitów pojemności skrzynek dla różnych grup użytkowników.
31. Możliwość przeniesienia lokalnych archiwów skrzynki pocztowej z komputera na serwer.
32. Możliwość korzystania z interfejsu internetowego w celu wykonywania często spotykanych zadań związanych z pomocą techniczną.
33. Narzędzia kreowania, wdrażania i zarządzania politykami nazewnictwa grup dystrybucyjnych.
34. Centralne zarządzanie cyklem życia informacji przechowywanych w systemie pocztowym, w tym: śledzenie i rejestrowanie ich przepływu, wygaszanie po zdefiniowanym okresie czasu, oraz archiwizacja danych.
35. Możliwość wprowadzenia modelu kontroli dostępu, który umożliwia nadanie specjalistom uprawnień do wykonywania określonych zadań – na przykład pracownikom odpowiedzialnym za zgodność z uregulowaniami uprawnień do przeszukiwania wielu skrzynek pocztowych – bez przyznawania pełnych uprawnień administracyjnych.
36. Mechanizm zapobiegania wycieku danych ograniczający możliwość wysyłania danych poufnych do nieuprawnionych osób poprzez konfigurowalne funkcje monitoringu i analizy treści, bazujący na ustalonych politykach bezpieczeństwa.
37. Możliwość łatwiejszej klasyfikacji wiadomości e-mail dzięki definiowanym centralnie zasadom zachowywania, które można zastosować do poszczególnych wiadomości.
38. Możliwość wyszukiwania w wielu skrzynkach pocztowych poprzez interfejs przeglądarkowy i funkcja kontroli dostępu w oparciu o role, która umożliwia przeprowadzanie ukierunkowanych wyszukiwań przez wyznaczonych pracowników lub osoby odpowiedzialne za zgodność z uregulowaniami.
39. Integracja z usługami zarządzania dostępem do treści pozwalająca na automatyczne stosowanie ochrony za pomocą zarządzania prawami do informacji (IRM) w celu ograniczenia dostępu do informacji zawartych w wiadomości i możliwości ich wykorzystania, niezależnie od miejsca nadania. Wymagana jest możliwość użycia, co najmniej 2048-bitowych kluczy RSA oraz algorytmu SHA-2.
40. Odbieranie wiadomości zabezpieczonych funkcją IRM przez zewnętrznych użytkowników oraz odpowiadanie na nie – nawet, jeśli nie dysponują oni usługami ADRMS.
41. Przeglądanie wiadomości wysyłanych na grupy dystrybucyjne przez osoby nimi zarządzające i blokowanie lub dopuszczanie transmisji.
42. Wbudowane filtrowanie oprogramowania złośliwego, wirusów i oprogramowania szpiegującego zawartego w wiadomościach wraz z konfigurowalnymi mechanizmami powiadamiania o wykryciu i usunięciu takiego oprogramowania.
43. Mechanizm audytu dostępu do skrzynek pocztowych z kreowaniem raportów audytowych.
44. Możliwość pracy off-line przy słabej łączności z serwerem lub jej całkowitym braku z pełnym dostępem do danych przechowywanych w skrzynce pocztowej oraz z zachowaniem podstawowej funkcjonalności systemu.
45. Automatyczne przełączanie się aplikacji klienckiej pomiędzy trybem on-line i off-line w zależności od stanu połączenia z serwerem.
46. Możliwość „lekkiej” synchronizacji aplikacji klienckiej z serwerem w przypadku słabego łącza (tylko nagłówki wiadomości, tylko wiadomości poniżej określonego rozmiaru itp.).
47. Możliwość korzystania z usług systemu pocztowego w podstawowym zakresie przy pomocy urządzeń mobilnych.
48. Możliwość dostępu do systemu pocztowego spoza sieci wewnętrznej poprzez publiczną sieć Internet – z dowolnego komputera poprzez interfejs przeglądarkowy, z własnego komputera przenośnego z poziomu standardowej aplikacji klienckiej poczty bez potrzeby zestawiania połączenia RAS czy VPN do firmowej sieci wewnętrznej.
49. Umożliwienie – w przypadku korzystania z systemu pocztowego przez interfejs przeglądarkowy – podglądu typowych załączników (dokumenty PDF, MS Office) w postaci stron HTML, bez potrzeby posiadania na stacji użytkownika odpowiedniej aplikacji klienckiej.
50. Obsługa interfejsu dostępu do poczty w takich przeglądarkach, jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Apple Safari.
51. Zapewnienie pełnej redundancji serwerów poczty elektronicznej bez konieczności wdrażania klastrów oraz niezależnych produktów do replikacji danych.
52. Automatyzacja replikacji bazy danych i przełączania awaryjnego już dla dwóch serwerów poczty, a także w wypadku centrów danych rozproszonych geograficznie.
53. Utrzymanie dostępności i uzyskanie możliwości szybkiego odzyskiwania po awarii dzięki możliwości konfiguracji wielu replik każdej bazy danych skrzynki pocztowej.
54. Automatyczne odtwarzanie redundancji poprzez tworzenie kopii zapasowych w miejsce kopii na uszkodzonych dyskach według zadanego schematu.
55. Ograniczenie zakłócenia pracy użytkowników podczas przenoszenia skrzynek pocztowych między serwerami, pozwalające na przeprowadzanie migracji i konserwacji w dowolnym czasie – nawet w godzinach pracy biurowej.
56. Zapewnienie ochrony przed utratą e-maili spowodowaną uaktualnianiem lub awarią roli serwera transportu poprzez zapewnienie redundancji i inteligentne przekierowywanie poczty na inną dostępną ścieżkę.
57. Obsługa do pięciu baz danych.
5. Licencje oprogramowania muszą pochodzić z legalnego i oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek europejski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48811000-6 - System poczty elektronicznej

48223000-7 - Pakiety oprogramowania do poczty elektronicznej

48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

4.5.5.) Wartość części: 113794,26 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji oprogramowania Microsoft Office w wersji 2021 Professional Plus PL lub nowszej w ilości 80 szt. lub oprogramowania równoważnego wraz z kodami, które uruchomią procedurę dostępu oraz pozwolą na korzystanie z Oprogramowania.
2. Licencje zostaną udzielone na czas nieoznaczony.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 5 roboczych dni od dnia zawarcia Umowy.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne, gdzie jako kryteria równoważności należy przyjąć niżej wymienione wymagane funkcjonalności oprogramowania biurowego:
1. Musi być kompatybilne i w sposób niezakłócony współdziałać z oprogramowaniem: system operacyjny Microsoft Windows 10, Microsoft Windows 11, Microsoft Office 2019, Microsoft Windows Server 2019, Microsoft Windows Server 2022, Microsoft Exchange 2019,
2. Musi zapewniać możliwość zintegrowania uwierzytelnienia użytkowników z usługą katalogową (Active Directory),
3. Musi zapewniać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki:
a) Posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu,
b) Posiada zdefiniowany układ informacji w postaci XML,
c) Umożliwia wykorzystanie schematów XML,
d) Wspiera w swojej specyfikacji podpis elektroniczny w formacie XADES,
e) Możliwość automatycznego odzyskiwania dokumentów elektronicznych w wypadku nieoczekiwanego zamknięcia aplikacji, np. w wyniku wyłączenia zasilania komputera,
f) Prawidłowe odczytywanie i zapisywanie danych w dokumentach w formatach: DOC, DOCX, XLS, XLSX, XLSM, PPT, PPTX, MDB, ACCDB, w tym obsługa formatowania, makr, formuł i formularzy w plikach wytworzonych w MS Office 2003, MS Office 2007, MS Office 2010, MS Office 2013 i MS Office 2016, MS Office 2019 bez utraty danych oraz bez konieczności reformatowania dokumentów,
g) Wszystkie aplikacje w pakiecie oprogramowania biurowego muszą być integralną częścią tego samego pakietu, współpracować ze sobą (osadzania i wymiana danych, posiadać jednolity interfejs oraz ten sam jednolity sposób obsługi),
h) Edytor tekstowy powinien zapewnić możliwość tworzenia dokumentów dostępnych cyfrowo. Powinien zawierać narzędzie „inspektor dostępności” sprawdzające część wymagań dostępności w wytworzonym dokumencie. Edytor powinien pozwalać również na opisywanie osadzonych wszelakich obiektów w tekście (np.: tabela, wykres, grafika itp.) tekstem alternatywnym.
4. Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi składać się co najmniej z następujących aplikacji:
a) edytora tekstów,
b) arkusza kalkulacyjnego,
c) narzędzia do przygotowywania i prowadzenia prezentacji,
d) narzędzia do zarządzania informacją osobistą (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami).
5. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania pakietów biurowych, programów i planów licencyjnych opartych o rozwiązania chmury oraz rozwiązań wymagających stałych opłat w okresie używania zakupionego produktu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48811000-6 - System poczty elektronicznej

48223000-7 - Pakiety oprogramowania do poczty elektronicznej

48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

4.5.5.) Wartość części: 222998,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46677,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46677,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A.P.N. Promise S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210088682

7.3.3) Ulica: Domaniewska 44a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-672

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46677,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93504,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156186,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93504,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A.P.N. Promise S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210088682

7.3.3) Ulica: Domaniewska 44 a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-672

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93504,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201785,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313994,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201785,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A.P.N. Promise S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210088682

7.3.3) Ulica: Domaniewska 44 a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-672

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201785,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.