eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław05300 pn. "Budowa drogi dla rowerów i pieszych w ciągu ul. Zabrodzkiej na odcinku od granicy Gminy Wrocław do ul. Kwiatkowskiego."



Ogłoszenie z dnia 2025-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
05300 pn. „Budowa drogi dla rowerów i pieszych w ciągu ul. Zabrodzkiej na odcinku od granicy Gminy Wrocław do ul. Kwiatkowskiego.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław, w imieniu i na rzecz której działają Wrocławskie Inwestycje Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020568529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ofiar Oświęcimskich 36

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-059

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wi.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wi.wroc.pl/html/przetargi.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wroclawskie_inwestycje

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

05300 pn. „Budowa drogi dla rowerów i pieszych w ciągu ul. Zabrodzkiej na odcinku od granicy Gminy Wrocław do ul. Kwiatkowskiego.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5d0e84e-c150-4b9d-8011-ef2b89f6790d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00001270

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001139/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 05300 Budowa drogi dla rowerów i pieszych w ciągu ul. Zabrodzkiej na odcinku od granicy Gminy Wrocław do ul. Kwiatkowskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487813

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/39/TP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż ul.
Zabrodzkiej na odcinku od ul. E. Kwiatkowskiego do granicy Gminy Wrocław, wraz z budową przejść dla pieszych oraz
przystanku komunikacji autobusowej.
2. W ramach zamówienia należy wykonać:
 drogę pieszo rowerową po północnej stronie ul. Zabrodzkiej,
 chodnik wraz z peronem autobusowym i jego wyposażeniem - po południowej stronie ul. Zabrodzkiej,
 przejście dla pieszych i przejazd rowerowy przez ul. E. Kwiatkowskiego,
 przejście dla pieszych przez ul. Zabrodzką z doświetleniem,
 zagospodarowanie wód opadowych i roztopowych, wykonanie muld chłonnych,
 wykonanie lokalnej odbudowy nawierzchni jezdni i chodników,
 zabezpieczenie/ regulacja sieci uzbrojenia terenu,
 wykonanie i wdrożenie organizacji ruchu docelowego,
 zabezpieczenie zieleni, wycinkę zieleni,
 założenie i odtworzenie trawników,
 pielęgnacja wykonanej zieleni,
 roboty rozbiórkowe i demontażowe.
 opracowanie i zatwierdzenie projektu zastępczej organizacji ruchu oraz obsługi komunikacyjnej budowy,
 wyniesienie, wdrożenie i utrzymanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych,
 organizację, utrzymanie oraz likwidację zaplecza budowy
 uporządkowanie terenu budowy i terenów przyległych po robotach budowlanych,
 utylizację odpadów zgodnie z planem gospodarowania odpadami,
 prace pomiarowe,
 zapewnienie nadzoru przyrodniczego/ dendrologicznego,
 sporządzenie operatu kolaudacyjnego/dokumentacji powykonawczej,
 wykonanie innych robót określonych w załączonej dokumentacji projektowej, jak również wypełnienie wszelkich wymogów i
zobowiązań z niej wynikających,
 sprawowanie ewentualnego nadzoru saperskiego,
 skuteczne zgłoszenie właściwemu organowi nadzoru budowlanego zakończenia robót budowlanych (Powiatowy Inspektorat
Nadzoru Budowlanego dla miasta Wrocławia), a jeśli będzie wymagane uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na
użytkowanie, dokonanie wszelkich czynności niezbędnych do skutecznego jej uzyskania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 850686,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 931697,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 850686,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB Haus Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385301230

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Budowa w terenie zabudowanym ścieżki
rowerowej/ciągu pieszo-rowerowego/drogi dla
rowerów o długości co najmniej 50 m - PUB ,,BRUKPOL” S.C.
Strzelce Wielkie 81c, 63-820 Piaski


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 850686,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Strony ustalają, że kompletny przedmiot umowy zostanie zrealizowany w terminie do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z zachowaniem następujących terminów pośrednich:
1) wykonanie całości robót budowlanych i zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do odbioru – w terminie 5 miesięcy od dnia podpisania umowy,
2) uzyskanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego decyzji koniecznej do dopuszczenia do użytkowania tj. jeśli zgodnie z przepisami jest wydawane pozwolenie na użytkowanie – to uzyskanie tego pozwolenia, a jeśli pozwolenie na użytkowanie nie jest wydawane, to dostarczyć zaświadczenie
o braku sprzeciwu organu lub braku podstaw do sprzeciwu (chyba, że takie zawiadomienie nie jest wymagane), przy czym, jeśli z decyzji wynika obowiązek usunięcia wad, to termin uważa się
za zachowany, jeśli ich usunięcie nastąpiło w terminie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.