Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00487813/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
05300 pn. „Budowa drogi dla rowerów i pieszych w ciągu ul. Zabrodzkiej na odcinku od granicy Gminy Wrocław do ul. Kwiatkowskiego.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław, w imieniu i na rzecz której działają Wrocławskie Inwestycje Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020568529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ofiar Oświęcimskich 36
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-059
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wi.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wi.wroc.pl/html/przetargi.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wroclawskie_inwestycje1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
05300 pn. „Budowa drogi dla rowerów i pieszych w ciągu ul. Zabrodzkiej na odcinku od granicy Gminy Wrocław do ul. Kwiatkowskiego.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5d0e84e-c150-4b9d-8011-ef2b89f6790d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00001270
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001139/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 05300 Budowa drogi dla rowerów i pieszych w ciągu ul. Zabrodzkiej na odcinku od granicy Gminy Wrocław do ul. Kwiatkowskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487813
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/39/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż ul.
Zabrodzkiej na odcinku od ul. E. Kwiatkowskiego do granicy Gminy Wrocław, wraz z budową przejść dla pieszych oraz
przystanku komunikacji autobusowej.
2. W ramach zamówienia należy wykonać:
drogę pieszo rowerową po północnej stronie ul. Zabrodzkiej,
chodnik wraz z peronem autobusowym i jego wyposażeniem - po południowej stronie ul. Zabrodzkiej,
przejście dla pieszych i przejazd rowerowy przez ul. E. Kwiatkowskiego,
przejście dla pieszych przez ul. Zabrodzką z doświetleniem,
zagospodarowanie wód opadowych i roztopowych, wykonanie muld chłonnych,
wykonanie lokalnej odbudowy nawierzchni jezdni i chodników,
zabezpieczenie/ regulacja sieci uzbrojenia terenu,
wykonanie i wdrożenie organizacji ruchu docelowego,
zabezpieczenie zieleni, wycinkę zieleni,
założenie i odtworzenie trawników,
pielęgnacja wykonanej zieleni,
roboty rozbiórkowe i demontażowe.
opracowanie i zatwierdzenie projektu zastępczej organizacji ruchu oraz obsługi komunikacyjnej budowy,
wyniesienie, wdrożenie i utrzymanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych,
organizację, utrzymanie oraz likwidację zaplecza budowy
uporządkowanie terenu budowy i terenów przyległych po robotach budowlanych,
utylizację odpadów zgodnie z planem gospodarowania odpadami,
prace pomiarowe,
zapewnienie nadzoru przyrodniczego/ dendrologicznego,
sporządzenie operatu kolaudacyjnego/dokumentacji powykonawczej,
wykonanie innych robót określonych w załączonej dokumentacji projektowej, jak również wypełnienie wszelkich wymogów i
zobowiązań z niej wynikających,
sprawowanie ewentualnego nadzoru saperskiego,
skuteczne zgłoszenie właściwemu organowi nadzoru budowlanego zakończenia robót budowlanych (Powiatowy Inspektorat
Nadzoru Budowlanego dla miasta Wrocławia), a jeśli będzie wymagane uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na
użytkowanie, dokonanie wszelkich czynności niezbędnych do skutecznego jej uzyskania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 850686,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 931697,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 850686,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB Haus Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385301230
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Budowa w terenie zabudowanym ścieżki
rowerowej/ciągu pieszo-rowerowego/drogi dla
rowerów o długości co najmniej 50 m - PUB ,,BRUKPOL” S.C.
Strzelce Wielkie 81c, 63-820 Piaski
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PB HAUS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PB HAUS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 850686,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) wykonanie całości robót budowlanych i zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do odbioru – w terminie 5 miesięcy od dnia podpisania umowy,
2) uzyskanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego decyzji koniecznej do dopuszczenia do użytkowania tj. jeśli zgodnie z przepisami jest wydawane pozwolenie na użytkowanie – to uzyskanie tego pozwolenia, a jeśli pozwolenie na użytkowanie nie jest wydawane, to dostarczyć zaświadczenie
o braku sprzeciwu organu lub braku podstaw do sprzeciwu (chyba, że takie zawiadomienie nie jest wymagane), przy czym, jeśli z decyzji wynika obowiązek usunięcia wad, to termin uważa się
za zachowany, jeśli ich usunięcie nastąpiło w terminie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.