Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00478535/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowej ochrony budynków wraz z obsługą szatni Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121214635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 7
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 338233555
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.balonek@domjp2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.domjp2.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/domjp2,m,302651,zamowienia-publiczne-ogloszenia.html oraz https:/miniPortal (uzp.gov.pl)1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa Instytucja Kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowej ochrony budynków wraz z obsługą szatni Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c295e223-7541-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00001368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00276649/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi kompleksowej, całodobowej ochrony osób i mienia wraz z obsługą szatni Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach Muzeum Dom na okres 12 miesięcy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00478535
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.271.2.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 550000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są łącznie usługi:
3.1. 24 – godzinny monitoring budynków w następujących lokalizacjach:
a. ul. Kościelna 7, 34 - 100 Wadowice,
b. ul. Spadzista 8, 34 - 100 Wadowice,
c. Plac Jana Pawła II 5, 34 -100 Wadowice
d. Plac Jana Pawła II 1, 34 - 100 Wadowice
e. Aleja Matki Bożej Fatimskiej 90 , 34-100 Wadowice (działka nr 896)
f. Aleja Matki Bożej Fatimskiej 90 , 34-100 Wadowice (działka nr 895/3)
dalej zwane łącznie: Budynki,
wraz z dzierżawą nadajników GSM na okres obowiązywania umowy.
3.2. Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku pod adresem ul. Kościelna 7, 34 – 100 Wadowice, zwany dalej: Budynek.
3.3. Obsługa szatni w Budynku przy ul. Kościelnej 7.
3.4. Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku pod adresem ul. Spadzista 8, 34 – 100 Wadowice, zwanym dalej: Biuro.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79713000-5 - Usługi strażnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79713000-5 - Usługi strażnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 646925,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 718356,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 646925,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługowa Spółdzielnia Inwalidów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003871936
7.3.3) Ulica: Torowa 33
7.3.4) Miejscowość: Skawina
7.3.5) Kod pocztowy: 32-050
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podjazdy i wsparcie grupy interwencyjnej:
FPUH ARKON, ul. Legionów 20, 34-100 Wadowice,
BSO OCHRONA, ul. Ogrody 31, 32-050 Skawina
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGOWA SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGOWA SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 646925,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1729K Leśnica - Stryszów - Zembrzyce poprzez budowę chodnika dla pieszych w m. Stryszów na długości ok. 156 m - km lokalny 0+000 - 0+156,06
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Powiatu Wadowickiego oraz odbiór i kasacja zużytych tablic rejestracyjnych.
- Dostawa paliw płynnych oraz dodatku AdBlue do pojazdów Zespołu Transportu Medycznego oraz szpitalnego agregatu prądotwórczego, kosiarki, odśnieżarki dla ZZOZ w Wadowicach
- Wykonanie oznakowania poziomego w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w 2025 r.
- Modernizacja dróg miejskich: Remont drogi gminnej 470484K (Al. Wolności) w km od 0+010,00 do km 1+200,00 w miejscowości Wadowice. Gmina Wadowice
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia wraz z monitoringiem siedziby Nadleśnictwa Przemków oraz Pustostanu - budynku admin. w trakcie przekształcania na kancelarię - Szklarki ul. Ceglana 4A
- Usługa ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w OR KRUS w Gdańsku oraz w podległych Placówkach Terenowych.
- Usługi ochrony osób, budynku, lokalu i mienia Sądu Rejonowego w Oleśnie
- Usługi ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Głubczycach
- Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Oddziału ZUS w Bielsku-Białej i Inspektoratach w Cieszynie i Żywcu.
- DK71 - Aleksandrów Łódzki,projekt rozbudowy sygnalizacji świetlnej wraz z korektą skrzyżowania, Plac Kościuszki - Warszawska.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.