eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoŚwiadczenie usługi sprzątania i utrzymywania czystości budynków Wejherowskiego Centrum Kultury-Filharmonii Kaszubskiej oraz Kamienicy Sztuki, wraz z przyległym do nich terenem z podziałem na 3 części



Ogłoszenie z dnia 2024-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi sprzątania i utrzymywania czystości budynków Wejherowskiego Centrum Kultury–Filharmonii
Kaszubskiej oraz Kamienicy Sztuki, wraz z przyległym do nich terenem z podziałem na 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WEJHEROWSKIE CENTRUM KULTURY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000281217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 255

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wck@wck.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wck.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wck.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi sprzątania i utrzymywania czystości budynków Wejherowskiego Centrum Kultury–Filharmonii
Kaszubskiej oraz Kamienicy Sztuki, wraz z przyległym do nich terenem z podziałem na 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6c2a6d9-796a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00001389

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00085204/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usługi sprzątania i utrzymywania czystości budynków Wejherowskiego Centrum Kultury –Filharmonii Kaszubskiej oraz Kamienicy Sztuki, wraz z przyległym do nich terenem z podziałem na 3 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473437

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 03.DAT.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi codziennego sprzątania i systematycznego utrzymania w czystości budynku Filharmonii Kaszubskiej – Wejherowskiego Centrum Kultury.
W ramach Zadania I Wykonawca zobowiązany jest wykonywać następujące czynności:
a) prace związane ze sprzątaniem wykonywane 7 dni w tygodniu (poniedziałek-niedziela) przez cały okres trwania umowy;
b) codzienne sprzątanie oraz utrzymywanie w czystości wskazanych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pomieszczeń;
c) prace wykonywane raz w miesiącu wskazane przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.5.) Wartość części: 290587,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi codziennego sprzątania i systematycznego utrzymania w czystości wokół budynków Wejherowskiego Centrum Kultury – Filharmonii Kaszubskiej oraz Kamienicy Sztuki.
W ramach zadania II Wykonawca zobowiązany jest wykonywać następujące czynności:
a) prace związane ze sprzątaniem terenu przyległego do budynku Filharmonii Kaszubskiej oraz Kamienicy Sztuki wykonywane 7 dni w tygodniu (poniedziałek-niedziela) przez cały okres trwania umowy;
b) prace związane z odśnieżaniem terenu przyległego do budynku Filharmonii Kaszubskiej oraz Kamienicy Sztuki, przez 7 dni w tygodniu (poniedziałek – niedziela) w okresie zimowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 37170,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi sprzątania w zakresie czynności zleconych okresowo w budynku Filharmonii Kaszubskiej – Wejherowskiego Centrum Kultury.
W ramach Zadania III Wykonawca zobowiązany jest wykonywać następujące czynności:
a) prace sprzątające wykonywane okresowo wskazane przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia;
b) okresowe mycie i czyszczenie elewacji szklanej oraz okien wraz z ramami okiennymi oraz odśnieżanie dachu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 64575,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 ust 3 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20813,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36936,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882398489

7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Helu 1

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-06 do 2025-01-05

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.