eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BartoszyceZakup samochodu ciężarowego



Ogłoszenie z dnia 2022-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu ciężarowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510750580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowa 56A

1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 897642002

1.5.8.) Numer faksu: +48 897642002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpdabrowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdpdabrowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/52b1be6f-64ec-4c57-b8c9-06e9059684d1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu ciężarowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edddf286-514d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002299/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup samochodu ciężarowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291546/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP-DT.3430.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych
w Dąbrowie k/Bartoszyc samochodu ciężarowego samowyładowczego (wywrotki):
1) Minimalne parametry techniczne, użytkowe oraz wyposażenie samochodu:
− samochód ciężarowy fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie, gotowy do eksploatacji, bez zastawu, bez obciążeń, wolny od wad prawnych i fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych),
− rok produkcji: nie wcześniej niż 2020 r.,
− rodzaj nadwozia: wywrotka (3 stronny wywrot skrzyni ładunkowej),
− ładowność minimum 7,5 tony,
− napęd 4x4,
− liczba osi 2,
− silnik wysokoprężny o mocy minimum 250 KM spełniający nomę Euro VI,
− blokada między mostowa,
− blokada tylnego mostu,
− biegi terenowe i szosowe,
− manualna skrzynia biegów,
− sterowanie wywrotem z kabiny,
− skrzynia ładunkowa o minimalnej długości wewnętrznej 4 500 mm,
2) Dodatkowe wyposażenie samochodu z uwagi na wykorzystywanie go do celów zimowego utrzymania dróg:
− dodatkowe światła i kierunkowskazy na podszybiu (do jazdy z pługiem odśnieżnym),
− czołownica przednia do pługów zgodnie z normą DIN,
− instalacja elektryczna umożliwiająca podłączenie pługa odśnieżnego.
3) Samochód ciężarowy musi posiadać homologację wystawioną zgodnie z działem III rozdział 1a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 450 z późn. zm.) umożliwiającą zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdu do ruchu.
4) Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów ciężarowych o masie całkowitej ponad 3,5 t poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla tego typu samochodów.
5) Warunki gwarancji:
− gwarancja min. 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu odbioru, lub 60 tys. km przebiegu (30 tys. km przebiegu rocznie),
− jeżeli Wykonawca przewiduje przeglądy gwarancyjne w trakcie okresu gwarancyjnego zobowiązany jest zapewnić warsztat gwarancyjny w odległości do 120 km od siedziby Zamawiającego,
− Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stacji serwisowej obsługującej oferowany samochód w odległości maksymalnie do 120 km od siedziby Zamawiającego,
− Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego usuwania awarii w okresie gwarancyjnym, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia, a w przypadku gdyby naprawa wymagała wymiany części, które należy sprowadzić z zagranicy, termin do usunięcia awarii nie może przekroczyć 21 dni licząc od dnia zgłoszenia.
6) Inne wymagania:
− ubezpieczenie OC, AC i NNW w pakiecie na 12 m-cy z gwarancją niezmienności wartości samochodu w okresie ubezpieczenia opłacone i dostarczone wraz z samochodem,
− samochód musi być wyposażony w system monitoringu GPS z pomiarem stanu paliwa i opłaconym abonamentem na min. 5 lat.
− w ramach dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca przeprowadzi instruktaż dla przyszłych użytkowników (dwóch kierowców Zamawiającego) w zakresie poprawnej pracy, obsługi technicznej i konserwacji pojazdu na miejscu dostawy.
7) Miejsce dostawy: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34134000-5 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.