eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleWYKONANIE KARCZOWANIA KRZEWÓW I SAMOSIEWÓW DRZEW W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU - W PODZIALE NA ZADANIA



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE KARCZOWANIA KRZEWÓW I SAMOSIEWÓW DRZEW W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU - W PODZIALE NA ZADANIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 459 18 00

1.5.8.) Numer faksu: 77 458 13 52

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


administracja samorządowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE KARCZOWANIA KRZEWÓW I SAMOSIEWÓW DRZEW W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU - W PODZIALE NA ZADANIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0678941c-460c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001505

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007442/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Wykonanie wycinki i karczowania krzewów w ciągu dróg wojewódzkich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270709/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.55.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 273890,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest wykonanie karczowania krzewów i samosiewów drzew w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy Głubczyce zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.
Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
77.21.14.00-6 usługi wycinania drzew.

2. Zadnie nr 1 będzie realizowane na terenie Oddziału Terenowego w Głubczycach.
Karczowanie krzewów i samosiewów drzew na zadanie nr 1 realizowane będzie na odcinkach wymienionych poniżej:
DW 417:
Racławice – Klisino – 400 m x 3,0 m = 1200 m²
Szonów - Grudynia Mała 4 200 m² km 12+000 – 22+000
DW 408:
Brzeźce – Stare Koźle 1 600 m² km 2+900 – 3+100
Korzonek – Ortowice 600 m² km 10+900 – 11+100
DW 407: Łącznik – DW 414 2800 m²
Łącznie zadanie nr 1: 10 400 m²

3. Karczowanie krzewów i samosiewów drzew na zadanie nr 1 obejmuje:
a) karczowanie krzewów i samosiewów drzew: wycięcie krzewów i samosiewów drzew (do 10 cm średnicy) oraz likwidacja korzeni na co najmniej 15 cm głębokości,
b) uprzątnięcie pozostałości krzewów i samosiewów drzew (zrębkowanie w miejscu pozyskania wraz z zagospodarowaniem powstałych zrębków),
c) uprzątnięcie terenu prowadzonych robót oraz likwidacja wykonanego oznakowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 63440,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest wykonanie karczowania krzewów i samosiewów drzew w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy Grodków zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.
Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
77.21.14.00-6 usługi wycinania drzew.

2. Zadanie nr 2 będzie realizowane na terenie Oddziału Terenowego w Grodkowie.
Karczowanie krzewów i samosiewów drzew na zadanie nr 2 realizowane będzie na odcinkach wymienionych poniżej:
DW 406: Nysa – DW 405
Łącznie DW 406: 25 000 m2
Łącznie zadanie nr 2: 25 000 m2

3. Karczowanie krzewów i samosiewów drzew na zadanie nr 2 obejmuje:
a) karczowanie krzewów i samosiewów drzew: wycięcie krzewów i samosiewów drzew (do 10 cm średnicy) oraz likwidacja korzeni na co najmniej 15 cm głębokości,
b) uprzątnięcie pozostałości krzewów i samosiewów drzew (zrębkowanie w miejscu pozyskania wraz z zagospodarowaniem powstałych zrębków),
c) uprzątnięcie terenu prowadzonych robót oraz likwidacja wykonanego oznakowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 152500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3 jest wykonanie karczowania krzewów i samosiewów drzew w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy Olesno zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.
Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
77.21.14.00-6 usługi wycinania drzew.

2. Zadanie nr 3 będzie realizowane na terenie Oddziału Terenowego w Oleśnie.
Karczowanie krzewów i samosiewów drzew na zadanie nr 3 realizowane będzie na odcinkach wymienionych poniżej:
DW 487 Jastrzębie – Skrońsko
- Strona lewa 23+500 – 24+400 (900 mb) szer. 5,0 m = 4500 m2;
- Strona prawa 23+500 – 24+500 (1000 mb) szer. 5,0 m = 5000 m2;
Łącznie DW 487: 9 500 m²
Łącznie zadanie nr 3: 9 500 m2.

3. Karczowanie krzewów i samosiewów drzew na zadanie nr 3 obejmuje:
a) karczowanie krzewów i samosiewów drzew: wycięcie krzewów i samosiewów drzew (do 10 cm średnicy) oraz likwidacja korzeni na co najmniej 15 cm głębokości,
b) uprzątnięcie pozostałości krzewów i samosiewów drzew (zrębkowanie w miejscu pozyskania wraz z zagospodarowaniem powstałych zrębków),
c) uprzątnięcie terenu prowadzonych robót oraz likwidacja wykonanego oznakowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 57950,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73008,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73008,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ,,ADT" Adam Dygudaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741985807

7.3.3) Ulica: Pacanów 16

7.3.4) Miejscowość: Panki

7.3.5) Kod pocztowy: 42-140

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73008,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ,,ADT" Adam Dygudaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741985807

7.3.3) Ulica: Pacanów 16

7.3.4) Miejscowość: Panki

7.3.5) Kod pocztowy: 42-140

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48735,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48735,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ,,ADT" Adam Dygudaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741985807

7.3.3) Ulica: Pacanów 16

7.3.4) Miejscowość: Panki

7.3.5) Kod pocztowy: 42-140

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48735,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający w wyniku postępowania na zadanie nr 3 przeprowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, nie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej na zadanie nr 3 ze względu na to, że dwie oferty złożone na zadanie nr 3 przedstawiały taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert oraz otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (cena). W związku z tym zamawiający na podstawie art. 248 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwał do złożenia oferty dodatkowej na zadanie nr 3 dwóch wykonawców. Ofertę dodatkową na zadanie nr 3 złożył jeden wykonawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ,,ADT" Adam Dygudaj, Pacanów 16, 42-140 Panki i zaoferował cenę 48.735,00 PLN brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.