Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00270709/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE KARCZOWANIA KRZEWÓW I SAMOSIEWÓW DRZEW W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU - W PODZIALE NA ZADANIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 459 18 00
1.5.8.) Numer faksu: 77 458 13 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE KARCZOWANIA KRZEWÓW I SAMOSIEWÓW DRZEW W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU - W PODZIALE NA ZADANIA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0678941c-460c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001505
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007442/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Wykonanie wycinki i karczowania krzewów w ciągu dróg wojewódzkich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270709/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.55.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 273890,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest wykonanie karczowania krzewów i samosiewów drzew w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy Głubczyce zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
77.21.14.00-6 usługi wycinania drzew.
2. Zadnie nr 1 będzie realizowane na terenie Oddziału Terenowego w Głubczycach.
Karczowanie krzewów i samosiewów drzew na zadanie nr 1 realizowane będzie na odcinkach wymienionych poniżej:
DW 417:
Racławice – Klisino – 400 m x 3,0 m = 1200 m²
Szonów - Grudynia Mała 4 200 m² km 12+000 – 22+000
DW 408:
Brzeźce – Stare Koźle 1 600 m² km 2+900 – 3+100
Korzonek – Ortowice 600 m² km 10+900 – 11+100
DW 407: Łącznik – DW 414 2800 m²
Łącznie zadanie nr 1: 10 400 m²
3. Karczowanie krzewów i samosiewów drzew na zadanie nr 1 obejmuje:
a) karczowanie krzewów i samosiewów drzew: wycięcie krzewów i samosiewów drzew (do 10 cm średnicy) oraz likwidacja korzeni na co najmniej 15 cm głębokości,
b) uprzątnięcie pozostałości krzewów i samosiewów drzew (zrębkowanie w miejscu pozyskania wraz z zagospodarowaniem powstałych zrębków),
c) uprzątnięcie terenu prowadzonych robót oraz likwidacja wykonanego oznakowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 63440,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest wykonanie karczowania krzewów i samosiewów drzew w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy Grodków zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
77.21.14.00-6 usługi wycinania drzew.
2. Zadanie nr 2 będzie realizowane na terenie Oddziału Terenowego w Grodkowie.
Karczowanie krzewów i samosiewów drzew na zadanie nr 2 realizowane będzie na odcinkach wymienionych poniżej:
DW 406: Nysa – DW 405
Łącznie DW 406: 25 000 m2
Łącznie zadanie nr 2: 25 000 m2
3. Karczowanie krzewów i samosiewów drzew na zadanie nr 2 obejmuje:
a) karczowanie krzewów i samosiewów drzew: wycięcie krzewów i samosiewów drzew (do 10 cm średnicy) oraz likwidacja korzeni na co najmniej 15 cm głębokości,
b) uprzątnięcie pozostałości krzewów i samosiewów drzew (zrębkowanie w miejscu pozyskania wraz z zagospodarowaniem powstałych zrębków),
c) uprzątnięcie terenu prowadzonych robót oraz likwidacja wykonanego oznakowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 152500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3 jest wykonanie karczowania krzewów i samosiewów drzew w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy Olesno zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
77.21.14.00-6 usługi wycinania drzew.
2. Zadanie nr 3 będzie realizowane na terenie Oddziału Terenowego w Oleśnie.
Karczowanie krzewów i samosiewów drzew na zadanie nr 3 realizowane będzie na odcinkach wymienionych poniżej:
DW 487 Jastrzębie – Skrońsko
- Strona lewa 23+500 – 24+400 (900 mb) szer. 5,0 m = 4500 m2;
- Strona prawa 23+500 – 24+500 (1000 mb) szer. 5,0 m = 5000 m2;
Łącznie DW 487: 9 500 m²
Łącznie zadanie nr 3: 9 500 m2.
3. Karczowanie krzewów i samosiewów drzew na zadanie nr 3 obejmuje:
a) karczowanie krzewów i samosiewów drzew: wycięcie krzewów i samosiewów drzew (do 10 cm średnicy) oraz likwidacja korzeni na co najmniej 15 cm głębokości,
b) uprzątnięcie pozostałości krzewów i samosiewów drzew (zrębkowanie w miejscu pozyskania wraz z zagospodarowaniem powstałych zrębków),
c) uprzątnięcie terenu prowadzonych robót oraz likwidacja wykonanego oznakowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 57950,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73008,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73008,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ,,ADT" Adam Dygudaj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741985807
7.3.3) Ulica: Pacanów 16
7.3.4) Miejscowość: Panki
7.3.5) Kod pocztowy: 42-140
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "ADT" Adam Dygudaj
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "ADT" Adam Dygudaj
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73008,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ,,ADT" Adam Dygudaj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741985807
7.3.3) Ulica: Pacanów 16
7.3.4) Miejscowość: Panki
7.3.5) Kod pocztowy: 42-140
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "ADT" Adam Dygudaj
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "ADT" Adam Dygudaj
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48735,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48735,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ,,ADT" Adam Dygudaj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741985807
7.3.3) Ulica: Pacanów 16
7.3.4) Miejscowość: Panki
7.3.5) Kod pocztowy: 42-140
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "ADT" Adam Dygudaj
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "ADT" Adam Dygudaj
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48735,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup paliwa do pojazdów służbowych KM PSP w Opolu i podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych
- Remonty oznakowania pionowego, elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, ogrodzeń i ekranów na drogach krajowych na terenie Rejonu GDDKiA w Nysie w okresie 36 m-cy
- Sukcesywna dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej do stosowania na zimno dla Oddziałów Terenowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu w 2024 i 2025 r. - w podziale na zadania
- Zielona przestrzeń rekreacyjna z budową placu zabaw dla dzieci na Zakrzowie
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
- D/93/2024 Zakup urządzenia do transmisji danych cyfrowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych - zadanie I (II)
- Utrzymanie bieżące terenów zielonych na obszarach zarządzanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych
- "Wycinka drzewa, nasadzenia zastępcze i cięcia pielęgnacyjne drzew na nieruchomości przy ul. Zielone Zacisze 11B w Warszawie"
- Wycinka drzew(w tym wywrotów i złomów), pielęgnacja drzew (poza strefą konserwatorską),usuwanie samosiewów i frezowanie karp.
- Pogotowie porządkowe wraz z utrzymaniem widoczności w obrębie skrzyżowań dróg z linią kolejową nr 326 relacji Wrocław-Psie Pole - Trzebnica w latach 2025-2027
- Wykonanie pielęgnacji, usuwania i sadzenia drzew w pasach drogowych ulic gminnych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy oraz innych terenach administrowanych przez ZTP.
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.