Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00282094/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie padłych zwierząt z dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze Zad 1 - RDW w Zielonej Górze Zad 2 – RDW w Kożuchowie Zad 3 – RDW w Kłodawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006092820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 32
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48683280300
1.5.8.) Numer faksu: +48683280332
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdw@zdw.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie padłych zwierząt z dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze Zad 1 - RDW w Zielonej Górze Zad 2 – RDW w Kożuchowie Zad 3 – RDW w Kłodawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dff00116-4c52-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001531
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006421/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usuwanie padłych zwierząt z dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282094/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW-ZG-WZA-3318-65/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Usuwanie potrąconych, przejechanych, martwych zwierząt i ich części leżących w pasie drogowym dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze (tj. min. ocenai potwierdzenie zgonu zwierząt oraz przewiezienie do utylizacji).
2. Usługi związane z przedmiotem zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę całodobowo - Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania zgłoszeń o konieczności usunięcia potrąconych, przejechanych zwierząt i ich części leżących w pasach dróg wojewódzkich.
Maksymalny czas na przystąpienie do realizacji zlecenia (przybycia na wskazaną lokalizację) będzie wynosił ……... godziny (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od chwili przyjęcia zlecenia przy użyciu faksu / poczty elektronicznej/ telefonicznie*.
* zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Zielona Góra, zlecenia telefoniczne będą potwierdzane faksem / pocztą elektroniczną następnego dnia roboczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 82858,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Usuwanie potrąconych, przejechanych, martwych zwierząt i ich części leżących w pasie drogowym dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie (tj. min. ocenai potwierdzenie zgonu zwierząt oraz przewiezienie do utylizacji).
2.Usługi związane z przedmiotem zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę całodobowo - Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania zgłoszeń o konieczności usunięcia potrąconych, przejechanych zwierząt i ich części leżących w pasach dróg wojewódzkich.
Maksymalny czas na przystąpienie do realizacji zlecenia będzie wynosił ….. godziny (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu /mailowo/ telefonicznie*.
* zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Kożuchów, zlecenia telefoniczne będą potwierdzane pisemnie następnego dnia roboczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 175832,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Usuwanie potrąconych, przejechanych, martwych zwierząt i ich części leżących w pasie drogowym dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie (tj. m.in. ocenai potwierdzenie zgonu zwierząt oraz przewiezienie do utylizacji).
2.Usługi związane z przedmiotem zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę całodobowo - Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania zgłoszeń o konieczności usunięcia potrąconych, przejechanych zwierząt i ich części leżących w pasach dróg wojewódzkich.
Maksymalny czas na przystąpienie do realizacji zlecenia będzie wynosił ….. godziny (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu /mailowo/ telefonicznie*.
* zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Kłodawie, zlecenia telefoniczne będą potwierdzane pisemnie następnego dnia roboczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 109350,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa EKOLOG Janusz Lewandowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281271562
7.3.3) Ulica: Złotnik 32
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANUSZ LEWANDOWSKI Firma Wielobranżowa EKOLOG
jakie przetargi wygrała firma
JANUSZ LEWANDOWSKI Firma Wielobranżowa EKOLOG
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa EKOLOG Janusz Lewandowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281271562
7.3.3) Ulica: Złotnik 32
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANUSZ LEWANDOWSKI Firma Wielobranżowa EKOLOG
jakie przetargi wygrała firma
JANUSZ LEWANDOWSKI Firma Wielobranżowa EKOLOG
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa EKOLOG Janusz Lewandowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281271562
7.3.3) Ulica: Złotnik 32
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANUSZ LEWANDOWSKI Firma Wielobranżowa EKOLOG
jakie przetargi wygrała firma
JANUSZ LEWANDOWSKI Firma Wielobranżowa EKOLOG
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Wykonanie badania pn." Identyfikacja i analiza łańcuchów wartości w obszarach lubuskich inteligentnych specjalizacji".
- SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJÓW,SMARÓW ORAZ PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O. O. W ZIELONEJ GÓRZE
- Przeprowadzenie warsztatów i szkoleń ( podnoszenie motywacji i kompetencji osobistych, komunikacja bez barier w dialogu,technik aktywnej nauki,stres jak go oswoić) - powiat gorzowski
- Przeprowadzenie kursu programowania i obsługi obrabiarek CNC ( powiat żarski)
- Zakup paliwa dla pojazdów użytkowanych przez Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze
- Usługa kompleksowej organizacji udziału lubuskich przedsiębiorców w dwudniowym wydarzeniu pn. "Lubuska Akademia Przedsiębiorczości w Zielonej Górze"
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie - POWTÓRNE POSTĘPOWANIE - Rejony Cieki wodne I, II i III
- Dwukrotne w roku 2025 sprzątanie jezdni dróg gminnych o nawierzchniach utwardzonych oraz chodników, ciągów pieszo-rowerowych, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie Gminy Pruszcz Gdańsk
- Opróżnianie koszy rozstawionych wzdłuż ulic oraz na terenach obiektów sportowo - rekreacyjnych w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Roboty porządkowe i utrzymaniowe na moście przez rzekę Wisłę w m. Połaniec-Gliny Małe w ciągu drogi Wojewódzkiej Nr 764 Połaniec - Tuszów Narodowy w km 74+644 PZDW - ŚZDW
- "Bieżące utrzymanie infrastruktury przystankowej w Czechowicach-Dziedzicach"
- Utrzymanie zieleni miejskiej i parków, bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników, placów i wiat przystankowych oraz wałów i ścieżki rowerowej na terenie miasta i gminy Pyrzyce".
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.