eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzWyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I



Ogłoszenie z dnia 2025-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1
w Sieradzu – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 W SIERADZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000188564

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 827-17-85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mechaniksieradz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mechaniksieradz.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5f72466-5356-4e17-820c-e1b914e4f4e2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1
w Sieradzu – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5f72466-5356-4e17-820c-e1b914e4f4e2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00001549

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010801/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu – etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr FELD.08.08-IZ.00-0048/23 pn. „Mój zawód moja przyszłość”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615670

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZS nr 1.261.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 414487,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów, sprzętu peryferyjnego, oprogramowania oraz wyposażenia do pracowni językowej wraz z przeszkoleniem nauczycieli”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32422000-7 - Elementy składowe sieci

48820000-2 - Serwery

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

30213300-8 - Komputer biurkowy

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

30213100-6 - Komputery przenośne

30232110-8 - Drukarki laserowe

30213200-7 - Komputer tablet

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

38651600-9 - Kamery cyfrowe

39160000-1 - Meble szkolne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.5.5.) Wartość części: 389477,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup i dostawa wyposażenia pracowni mechatronicznej wraz z przeszkoleniem nauczyciela”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38800000-3 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym i urządzenia do zdalnego sterowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42000000-6 - Maszyny przemysłowe

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 251010 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420056,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 678900,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 428988 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVAR PC MEDIA Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272314331

7.3.3) Ulica: Aleja Pokoju 11c

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 428988,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61702,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122016 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61702,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPU Micro M Kowalski, Z Kowalska sp. cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 3811410375

7.3.3) Ulica: ul Kossaka 12

7.3.4) Miejscowość: Otmuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 48-385

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61702,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 89 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.