Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00615843/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja elewacji oraz tarasów zewnętrznych budynku Przedszkola Publicznego nr 16
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3dbef642-8660-4673-bc2f-231ce17d0ee11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja elewacji oraz tarasów zewnętrznych budynku Przedszkola Publicznego nr 162.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3dbef642-8660-4673-bc2f-231ce17d0ee1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00001558
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615843
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-A.271.121.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji oraz tarasów zewnętrznych.
Wielkość/Zakres: Wykonanie robót obejmować będzie m.in. docieplenie ścian zewnętrznych, wymianę wybranej stolarki okiennej i drzwiowej, obróbki blacharskie okien, montaż zadaszenia nad drzwiami wejściowymi w miejsce usuniętych daszków żelbetowych, izolacja ścian piwnic, elewacji wraz z cokołem schodów wejściowych na zaplecze od strony wschodniej, demontaż starej nawierzchni tarasu i schodów wejściowych na taras, wykonanie ścian oporowych w miejsce zdemontowanych, podbudowy i nawierzchni tarasu, oraz schodów i barierek zabezpieczających, dodatkowo ułożenie kostki brukowej - zejście na plac zabaw.
Szczegółowo zakres robót został przedstawiony w Przedmiarze robót przy czym część pierwsza przedmiaru dotyczy zamówienia podstawowego, a cześć druga zamówienia opcjonalnego.
Zamawiający informuje, że prace będą prowadzone na obiekcie czynnym stąd Wykonawca powinien dostosować organizację robót budowlanych do specyfiki obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799277,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 987363,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799277,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AJ PROFIBUD SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133643267
7.3.3) Ulica: CHMIELNIK 277 B
7.3.4) Miejscowość: CHMIELNIK
7.3.5) Kod pocztowy: 36-016
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799277,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup wraz z montażem elementów bezpieczeństwa ruchu (...) w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez PZDW - "Zmiana stałej organizacji ruchu - 4 zadania"
- Świadczenie usługi noclegowej i restauracyjnej na potrzeby konferencji "Europa i nowy porządek świata" organizowanego w dniach 25-27 maja 2025 r.
- Usługa wykonywania przeglądów technicznych cytometrów przepływowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Zakup sprzętu komputerowego dla WSPR w Rzeszowie
- Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 884 Przemyśl - Domaradz polegająca na budowie chodnika w km 15+010-15+162 strona prawa w miejscowości Reczpol
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w piwnicy budynku szkoły.
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych oraz likwidacja zbędnych dróg w związku z realizacją projektu "Scalenie gruntów wsi Księżyce, gmina Wiązów, powiat strzeliński"
- Usługa wynajmu sceny estradowej, nagłośnienia, oświetlenia, agregatu prądotwórczego, płotów wraz z transportem i obsługą podczas imprezy plenerowej pn. "ODETCHNIJ NA ZDROWIE . GOŁDAP FESTIWAL"
- Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Połańcu
- Budowa parkingu i chodnika przy ul. 1 Maja w Nowej Sarzynie wraz z budową odcinka sieci gazowej niskiego ciśnienia
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.