Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00562526/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
- 2025/BZP 00014653/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg na terenach inwestycyjnych przy ulicy Papieżka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (54) 414 40 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,179303,0eae21a0d4eb17267a0981af5f8f0397.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg na terenach inwestycyjnych przy ulicy Papieżka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf0dd8ae-1b8b-4ff9-b701-2ca298852a68
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00001586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062932/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa dróg na terenach inwestycyjnych przy ul. Papieżka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562526
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.ZP.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 19128448,24 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15819410,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa nowej drogi łączącej ulicę Papieżka z Aleją Kazimierza Wielkiego we Włocławku, w ramach zamierzenia budowlanego pod nazwą: „Budowa dróg na terenach inwestycyjnych przy ul. Papieżka” – zakres inwestycji: „Budowa drogi na terenach inwestycyjnych przy ul. Papieżka wraz z infrastrukturą techniczną” (branża drogowa, sanitarna i elektryczna z wyłączeniem kabla zasilającego sieć oświetlenia: od 0+000 do 1+272, kanał technologiczny: od 0+000 do 1+228).
Prace budowlane dla przedmiotowego zamierzenia budowlanego polegać będą na:
- budowie jezdni o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej;
- budowie chodników o nawierzchni z kostki betonowej;
- budowie drogi dla rowerów (ścieżki rowerowej) o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej;
- budowie zjazdów publicznych o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej;
- budowie kanału technologicznego;
- zagospodarowaniu zielenią terenu przyległego.
- budowie sieci kanalizacji deszczowej;
- budowie oświetlenia ulicznego;
- budowie II etapu drogowej sygnalizacji świetlnej;
- oznakowaniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym technologie i zakres prac, zostały określone w dokumentacji projektowej oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – wszystkie branże, stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ.
UWAGA:
A. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres mniejszy niż zawarty w dokumentacji projektowej. Przedmiotem zamówienia objęto budowę drogi na terenach inwestycyjnych przy ul. Papieżka wraz z infrastrukturą techniczną z wyłączeniem skrzyżowania w ciągu alei Kazimierza Wielkiego wykonanego w 2023 r.
B. Wszelkie elementy infrastruktury drogowej znajdujące się w pasie drogowym a przeznaczone do rozbiórki bądź demontażu i nadające się do ponownego wbudowania, co zostanie ocenione przez Inspektora Nadzoru w momencie ich pozyskiwania na terenie budowy, stanowią własność Gminy Miasto Włocławek. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności ich dostarczenie w formie uporządkowanej (np. na zabezpieczonych przed rozsegregowaniem paletach) na plac składowy Miejskiego Zarządu Infrastruktury Drogowej i Transportu we Włocławku znajdujący się przy ul. Papieżka 75 we Włocławku w uzgodnieniu z przedstawicielami tej jednostki.
C. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wycinkę drzew i krzewów (wraz z karczowaniem i uprzątnięciem) w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, oraz obejmuje pocięcie drewna (średnio- i małowymiarowe winno być wymanipulowane na długość 1,25 mb), przesortowanie (według rodzaju i gatunku, grubości, długości i klasyfikacji jakościowo-wymiarowej), jego transport i ułożenie w stosy wymiarowe na miejscu składowania w miejskim magazynie drewna mieszczącym się w obrębie Leśniczówki Dąbrówka zlokalizowanej na działce nr 9/12 obręb Włocławek KM 123. Zastrzega się, że korzenie oraz drobne gałęzie i krzewy (tj. max. ok. Ø 3 cm) będą stanowiły odpady i staną się własnością Wykonawcy.
D. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności spełnienie w imieniu Zamawiającego wymogów formalnych i rzeczowych oraz zobowiązań stawianych przez Prezydenta Miasta Włocławek w decyzji z dnia 13 sierpnia 2020 r., znak S.6220.38.2020,o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowej inwestycji, z wyłączeniem prowadzenia nadzoru przyrodniczego w czasie realizacji prac. Powyższe wymogi oraz zobowiązania obejmują kwestie dotyczące istotnych warunków korzystania ze środowiska w fazie realizacji przedsięwzięcia (w szczególności w zakresie transportu i składowania materiałów budowlanych i paliw, wycinki bądź zabezpieczenia drzew i krzewów, przeniesienia bądź zniszczenia siedlisk zwierząt i zapewnienia im siedlisk zastępczych, zachowania warunków migracji i bytowania zwierząt) oraz kwestie dotyczące pozostałych warunków, wymagań i obowiązków nałożonych przez Prezydenta Miasta Włocławek w ww. decyzji.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wydanej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 162).
W zakresie przedmiotu zamówienia należy również uwzględnić:
- likwidację wszelkich odkrytych w toku robót, a nieujawnionych w dokumentacjach, kolizji z urządzeniami infrastruktury technicznej, w tym regulację wysokościową urządzeń obcych,
- odtworzenie nawierzchni ulic przyległych, również w przypadku ingerencji większej niż przewidują dokumentacje projektowe (np. w przypadku usuwania kolizji),
- odtworzenie oznakowania (w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru, Wydziałem Dróg, Transportu Zbiorowego i Energii Urzędu Miasta Włocławek, Miejskim Zarządem Infrastruktury Drogowej i Transportu we Włocławku),
- roboty pomiarowe, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, sporządzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu,
- przeprowadzenie czynności związanych z utrwaleniem nowo wyznaczonych punktów granicznych pasa drogowego, zgodnie z decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 42/2021 z dnia 10 marca 2021 r wydanej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 162).
- wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
W przedmiotowych lokalizacjach mogą być jednocześnie prowadzone przez gestorów sieci na ich rzecz, bądź na rzecz Zamawiającego, inne roboty budowlane, w szczególności polegające na budowie, przebudowie, montażu, remoncie lub rozbiórce obiektów budowlanych. Wykonawca, na polecenie Zamawiającego, ma obowiązek wpuścić na plac budowy wskazanych wykonawców robót.
Okres rękojmi i gwarancji dla branży zieleni - 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres rękojmi i gwarancji na pozostałą część przedmiotu zamówienia - zgodnie z ofertą przedstawioną przez Wykonawcę ale nie mniej, niż 60 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego (maksymalnie 96 miesięcy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10870770,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11853249,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10870770,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Włocławskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910911958
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II Nr 7
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś
7.3.5) Kod pocztowy: 87-853
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty sanitarne - 25% podwykonawstwa - Podwykonawca: Przedsiębiorstwo Budowlano-Instalacyjne BUD-INSTAL Grażyna Marchlewska, ul. Papieżka 57, 87-800 Włocławek.
Roboty elektryczne - 8% podwykonawstwa - Podwykonawca: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „EL-MAR” Marcin Wnukiewicz, Chełmica-Cukrownia 3, 87-811 Fabianki
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁOCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WŁOCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10870770,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzywa sztucznego na odpady dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku
- Budowa ulicy Energetyków na odcinku od ulicy Hutniczej do przejścia podziemnego dla pieszych pod torami kolejowymi
- Świadczenie usługi instruktora terapii uzależnień, na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Świadczenie usługi indywidualnego wsparcia psychologicznego na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
- Remont-modernizacja instalacji elektrycznej budynku głównego (piwnica i parter) oraz roboty towarzyszące w Domu Pomocy Społecznej we Włocławku ul. Dobrzyńska 102
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 010612C Lubiewo - Jania Góra od km 0+000 do km 1+541
- Budowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2234L wraz z rozbiórką istniejącego mostu oraz rozbudową drogi od km 0+003,00 do km 0+561,18
- Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice - nr postępowania 050/25
- "Budowa żłobka w Mokobodach"
- Budowa ulicy Energetyków na odcinku od ulicy Hutniczej do przejścia podziemnego dla pieszych pod torami kolejowymi
- Remont drogi gminnej nr 107576B w m. Łukawica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.