Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00423009/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
- 2023/BZP 00434077/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8261dc7a-610b-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8261dc7a-610b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00001594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063936/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.38 Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423009
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Spr. 101/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu”: zapewnienie ciągłości łączy światłowodowych dla potrzeb monitoringu, w związku z kończącymi się umowami:Cześć I – Józefosław – Rondo Praw Kobiet oraz skrzyżowanie ul. Kameralna i Spacerowa (szkoła) – dzierżawa łączy światłowodowych do transmisji obrazu z kamer do Centrum Monitoringu Miejskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31642000-8 - Elektroniczna aparatura do wykrywania
4.5.5.) Wartość części: 35280,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu”: zapewnienie ciągłości łączy światłowodowych dla potrzeb monitoringu, w związku z kończącymi się umowami:Część II – Targowisko Miejskie – Piaseczno ul. Żytnia – dzierżawa łączy światłowodowych do transmisji obrazu z kamer do Centrum Monitoringu Miejskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31642000-8 - Elektroniczna aparatura do wykrywania
4.5.5.) Wartość części: 10080,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu”: zapewnienie ciągłości łączy światłowodowych dla potrzeb monitoringu, w związku z kończącymi się umowami: Część III – Kamionka ul. Główna 50 – dzierżawa łączy światłowodowych do transmisji obrazu z kamer do Centrum Monitoringu Miejskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 31642000-8 - Elektroniczna aparatura do wykrywania
4.5.5.) Wartość części: 10080,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu”: zapewnienie ciągłości łączy światłowodowych dla potrzeb monitoringu, w związku z kończącymi się umowami: Część IV – Dworzec PKP w Piasecznie ul. Dworcowa 9 – dzierżawa łączy światłowodowych do transmisji obrazu z kamer do Centrum Monitoringu Miejskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 31642000-8 - Elektroniczna aparatura do wykrywania
4.5.5.) Wartość części: 61199,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 904,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1228,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 904,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TELNAP TELECOM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366238643
7.3.3) Ulica: Modlińska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-199
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 904,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 452,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CITYSTRADA SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366148160
7.3.3) Ulica: ul. Wita Stwosza 50A lokal 21
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-661
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CITYSTRADA SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366148160
7.3.3) Ulica: ul. Wita Stwosza 50A lokal 21
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-661
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części IV postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty, tj. firmy CITYSTRADA S.A.
ul. Wita Stwosza 50A lokal 21, 02-661 Warszawa przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający na sfinansowanie Części IV niniejszego zamówienia publicznego przeznaczył kwotę 75.275,28 zł brutto, a cena oferty najkorzystniejszej wynosi 4.920,00 zł brutto za 1 miesiąc, co po przeliczeniu na 36 miesięcy daje kwotę 177.120,00 zł.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Budowa i serwis oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych na terenie Gminy Piaseczno, w roku 2025
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzenia wielofunkcyjnego w ramach realizacji projektu "Mazowsze bez smogu"
- Opracowanie projektu budowy ulicy Jarząbka na odcinku od ul. Tukanów do ul. Pawiej w Piasecznie.
- Sukcesywna dostawa soli przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg i chodników
- Dowożenie uczniów, wraz z zapewnieniem opieki do Szkoły Podstawowej im. Wspólnej Europy w Zalesiu Górnym
więcej: przetargi w Piasecznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.