Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00531005/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz całorocznego utrzymania przystanków i miejsc przystankowych na terenie Gminy Kobylnica w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365696881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 20 lokal 2
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: (59) 841 59 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8564851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8393145715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wodna 20/4
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrum@kobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gckip.tensoft.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Kobylnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8391733589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wodna 20/3
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@opskobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://opskobylnica.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Polskich Olimpijczyków w Kwakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8391323905
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwakowo 5
1.5.2.) Miejscowość: Kwakowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp-kwakowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp-kwakowo.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Kończewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8391036548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Kończewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spkonczewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spkonczewo.edupage.org/?
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Książąt Pomorskich w Słonowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8391721787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słonowice 4
1.5.2.) Miejscowość: Słonowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spslonowice@kobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spslonowice.edupage.org/
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Polskich Noblistów w Sycewicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8393197936
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Sycewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spsycewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spsycewice.pl/
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Kobylnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8393197913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 63
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spkobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spkobylnica.pl/
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Biblioteka Publiczna w Kobylnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8393145721
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wodna 20/4
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@kobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bibliotekakobylnica.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz całorocznego utrzymania przystanków i miejsc przystankowych na terenie Gminy Kobylnica w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-541f4663-92ac-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00001670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037226/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów Gminy oraz utrzymania czystości przystanków i opróżnianie koszy na terenie Gminy Kobylnica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00531005
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.OZ.271.18.2023.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje :1) Zadanie Nr 1 dotyczy opróżniania koszy i pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych oraz segregowanych w osobnych koszach na bioodpady, papier, szkło, tworzywa sztuczne gromadzonych na placach zabaw i rekreacji, w parkach i na boiskach sportowych oraz na przystaniach kajakowych w miejscowościach Lubuń i Łosino oraz przystaniach rybackich w miejscowościach Ścięgnica i Zbyszewo znajdujących się na terenie Gminy Kobylnica,
2) Zadanie Nr 2 dotyczy opróżniania koszy i pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych gromadzonych w koszach ulicznych znajdujących się wzdłuż ciągów ulic na terenie Gminy Kobylnica.
3) Zadanie Nr 3 dotyczy całorocznego utrzymania przystanków i miejsc przystankowych oraz opróżniania koszy oraz wywóz do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych gromadzonych na przystankach autobusowych na terenie Gminy Kobylnica.
2. Zakres rzeczowy realizacji przedmiotu zamówienia w ramach:
1) Zadania Nr 1 obejmuje:
a) opróżnianie koszy i pojemników, których lokalizację określono w Załączniku nr 1 do umowy,
b) wywóz odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych do miejsc zagospodarowania,
c) zaopatrzenie koszy w jednorazowe worki foliowe, po każdorazowym opróżnieniu,
d) szczegółowe warunki realizacji usługi określa Załącznik nr 1 do umowy.
2) Zadania Nr 2 obejmuje:
a) opróżnianie koszy ulicznych znajdujących się w ciągach dróg, będących własnością
Zamawiającego, których lokalizację określono w Załączniku nr 2 do umowy,
b) zaopatrzenie koszy w jednorazowe worki foliowe, po każdorazowym opróżnieniu,
c) wywóz odpadów komunalnych mieszanych do miejsc zagospodarowania,
d) szczegółowe warunki realizacji usługi określa Załącznik nr 2 do umowy.
3) Zadania Nr 3 obejmuje:
a) utrzymanie przystanków i miejsc przystankowych w okresie zimowym (tj. w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 15 kwietnia 2024 r. oraz od 1 listopada 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.) poprzez:
a. usuwanie śniegu i posypywanie powierzchni utwardzonej w strefie utrzymania w przypadku wystąpienia opadów atmosferycznych,
b. zwalczanie naboju lodowego na powierzchni utwardzonej w strefie utrzymania,
c. zbieranie nieczystości w strefie utrzymania,
b) utrzymanie przystanków i miejsc przystankowych w pozostałym okresie (tj. w okresie od 16 kwietnia 2024 r. do 31 października 2024 r.) poprzez:
a. zamiatanie i zbieranie nieczystości w strefie sprzątania/,
b. wykaszanie traw i chwastów w strefie sprzątania/ wraz z ich prawidłowym zagospodarowaniem.
c) opróżnianie koszy znajdujących się w obrębie przystanków i miejsc przystankowych, będących własnością Zamawiającego, których lokalizację określono w Załączniku nr 3 do umowy;
d) zaopatrzenie koszy w jednorazowe worki foliowe, po każdorazowym opróżnieniu,
e) szczegółowe warunki realizacji usługi określa Załącznik nr 3 do umowy.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
1) projekcie umowy – załącznik nr 6 do SWZ,
2) szczegółowych warunkach realizacji usługi - załącznik nr 2a – nr 2c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 343161,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1) Zadanie Nr 4 dotyczy opróżniania pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych tj. bioodpady, papier, tworzywa sztuczne, szkło, gromadzonych w oddzielnych pojemnikach na terenie Gminy Kobylnica przy budynkach:
a) Urzędu Gminy Kobylnica przy ul. Głównej 20 w Kobylnicy
b) Centrum Usług Wspólnych przy ul. Wodnej 20/2 w Kobylnicy.
2) Zadanie Nr 5 dotyczy opróżniania pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych tj. bioodpady, papier, tworzywa sztuczne, szkło, gromadzonych w oddzielnych pojemnikach na terenie Gminy Kobylnica w następujących jednostkach oświatowych:
a) Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Kobylnicy, 76-251 Kobylnica, ul. Główna 63, ul. Jolanty Szczypińskiej 30, ul. Wodna 20/4,
b) Szkoła Podstawowa im. Polskich Noblistów w Sycewicach, ul. Szkolna 1, 76-251 Sycewice,
c) Szkoła Podstawowa im. Polskich Olimpijczyków w Kwakowie, ul. Słupska 5, Kwakowo, 76-251 Kobylnica,
d) Szkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Kończewie, ul. Szkolna 1, Kończewo, 76-251 Kobylnica,
e) Szkoła Podstawowa im. Książąt Pomorskich w Słonowicach, Słonowice 4, 76-251 Kobylnica.
3) Zadanie Nr 6 dotyczy opróżniania pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych tj. papier, tworzywa gromadzone w oddzielnych pojemnikach z posesji w Kobylnicy przy ul. Wodnej 20/4 tj. Gminnej Biblioteki Publicznej w Kobylnicy oraz Gminnej Biblioteki Publicznej w Kobylnicy filia w Sycewicach przy ul. Sportowej 5.
4) Zadanie Nr 7 dotyczy opróżniania pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych tj. bioodpady, papier, tworzywa sztuczne, szkło, gromadzonych w oddzielnych pojemnikach z posesji Gminnego Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy przy ul. Wodnej 20/4 oraz świetlic wiejskich na terenie gminy Kobylnica tj.
a) Świetlica wiejska w Bolesławicach, ul. Słupska 38
b) Świetlica wiejska w Kczewie, Kczewo 6
c) Świetlica wiejska w Kruszynie, Kruszyna 1
d) Świetlica wiejska w Kuleszewie, Kuleszewo 31
e) Świetlica wiejska w Lubuniu, Lubuń 19 A
f) Świetlica wiejska w Luleminie, Lulemino 19
g) Świetlica wiejska w Łosinie, Łosino ul. Starowiejska 1 C
h) Świetlica wiejska w Płaszewie, Płaszewo 9
i) Świetlica wiejska w Reblinie, Reblino ul. Długa 16 c
j) Świetlica wiejska w Sierakowie, Sierakowo 21 B
k) Świetlica wiejska w Sycewicach, ul. Pocztowa 1 A
l) Świetlica wiejska w Widzinie, ul. Główna 26
m) Świetlica wiejska we Wrzącej, Wrząca 53,
n) Świetlica wiejska w Kwakowie, ul. Szkolna 3 B.
5) Zadanie Nr 8 dotyczy opróżniania pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych tj. bioodpady, papier, tworzywa sztuczne, szkło, gromadzonych w oddzielnych pojemnikach z posesji przy ul. Wodnej 20/3 tj. Ośrodka Pomocy Społecznej w Kobylnicy.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
1) projekcie umowy – załącznik nr 6 do SWZ,
2) szczegółowych warunkach realizacji usługi - załącznik nr 2d – nr 2h do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 146028,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380635,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391833,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380635,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECO SOLUTION Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 669 256 96 23
7.3.3) Ulica: Morska 32
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-212
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380635,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171523,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171523,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171523,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 839 000 56 23
7.3.3) Ulica: Szczecińska 112
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171523,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Przegląd eksploatacyjny 35 separatorów substancji ropopochodnych oraz czyszczenie separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci deszczowej na terenie Ciechanowa w 2025 r."
- Sprzątanie obiektów UD Włochy i terenu wokół urzędu
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie
- Usługa utrzymania porządku i czystości w budynkach i posesjach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o w Przemyślu
- Usługi sprzątania i zamiatania dróg powiatowych
- Zimowe utrzymanie jezdni w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.