Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00002388/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-02
- 2023/BZP 00047286/01 - Wynik z dnia 2023-01-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK DLA OSÓB UZALEŻNIONYCH SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "NOWY DWOREK"
1.3.) Oddział zamawiającego: Nowy Dworek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001286406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 46
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dworek
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 38 101 67
1.5.8.) Numer faksu: 68 38 101 67 wew. 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nowydworek.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowydworek.com/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH ”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-934a6df2-8a87-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00001671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00475446/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa żywności
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-934a6df2-8a87-11ed-b4ea-f64d350121d23.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą platformy internetowej e-zamówienia.gov.pl która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.uzp.gov.pl na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Adres Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawcza ze skrytką: /Osrodek_SPZOZND/Skład_ESP
dostępnej pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/Osrodek_SPZOZND
oraz poczty elektronicznej e-mail: przetargi@nowydworek.com
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto użytkownika na Platformie e-Zamówienia zarejestrowane jako Wykonawca i posiadające rolę „Przygotowanie ofert/wniosków/prac konkursowych”. Wykonawca posiadający konto ma dostęp do następujących formularzy : „Formularz do złożenia, zmiany , wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” który można znaleźć w Informacjach podstawowych zamówienia.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy e-zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie.
8. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz Identyfikator postępowania jako Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w e-zamówienia klikając wcześniej opcję „Przeglądaj postępowania".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO"), Ośrodek dla Osób Uzależnionych SPZOZ „Nowy Dworek” (dalej SPZOZ Nowy Dworek) niniejszym informuje o zasadach oraz o przysługujących Państwu prawach związanych z przetwarzaniem przez SPZOZ Nowy Dworek Państwa danych osobowych.
1. Wskazanie administratora: Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor SPZOZ Nowy Dworek mający siedzibę Nowy Dworek 46, 66-200 Świebodzin - zwany dalej „ Administratorem".
2. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych: SPZOZ Nowy Dworek przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w związku z realizacją celów określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp".
3. Źródło pozyskiwania danych osobowych: Państwa dane osobowe zostały zebrane bezpośrednio od Państwa i nie będą wykorzystywane w innym celu niż przeprowadzenie procedury przetargowej.
4. Obowiązek podania danych osobowych: Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawy Pzp lub jest niezbędne do realizacji obowiązku wynikającego z jej
postanowień i jest konieczne do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Informacje o odbiorcach Państwa danych osobowych: Państwa dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności art. 18 i art. 70 ustawy Pzp, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Okresy przetwarzania danych osobowych: Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub przez cały czas trwania umowy, jeżeli przekracza on okres 5 lat.
7. Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji: Nie będą Państwo podlegać decyzjom podejmowanym w sposób zautomatyzowany. Państwa dane osobowe nie będą również wykorzystywane do profilowania.
8. Prawa osoby, której dane dotyczą: SPZOZ Nowy Dworek pragnie zapewnić Państwa, że wszystkim osobom, których danych osobowe są przetwarzane przysługują odpowiednie prawa wynikające z RODO.
W związku z tym, przysługują Państwu następujące prawa:
- prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
- prawo żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych;
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
9. Przekazywanie danych osobowych do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG") lub organizacji międzynarodowych: Administrator nie udostępnia Państwa danych osobowych podmiotom mającym siedzibę poza EOG, oraz organizacjom międzynarodowym.
W przypadku pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania Państwa danych osobowych przez SPZOZ Nowy Dworek , a także przysługujących Państwu uprawnień, prosimy o kontakt z inspektorem ochrony osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/ZP/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 44711,7 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – dostawa artykułów ogólnospożywczych
Wspólny Słownik Zamówień : 15890000-3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone
L.p. Nazwa towaru Ilość J. m.
1 Kakao 100g 120 szt
2 Chrzan 850g 6 szt
3 Cukier 1kg 950 szt
4 Ćwikła z chrzanem 290g 8 szt
5 Dżem 25g 25 szt
6 Dżem 280g - słoik 25 szt
7 Dżem 1kg - słoik 90 szt
8 Fasola Jaś 5kg 23 szt
9 Groch łuskany 5 kg 13 szt
10 Groszek konserwowy 400g 95 szt
11 Herbata granulowana 100g 400 szt
12 Kasza jęczmienna 1 kg 180 szt
13 Kasza manna 400g 150 szt
14 Ketchup 500g - tuba 60 szt
15 Kotlety sojowe 100g 15 szt
16 Krem czekoladowy 200g 25 szt
17 Krem czekoladowy 350g 470 szt
18 Ketchup 1kg 50 szt
19 Kukurydza konserwowa 400g 85 szt
20 Majonez 250g 50 szt
21 Majonez 835g - słoik 100 szt
22 Mąka 1kg 180 szt
23 Mąka tortowa 1kg 5 szt
24 Makaron świderki 1kg 350 szt
25 Makaron spaghetti 5kg 35 szt
26 Marmolada 630g 120 szt
27 Marmolada 320g 30 szt
28 Musztarda 500g 50 szt
29 Musztarda 1000g 50 szt
30 Olej roślinny 1 L 10 szt
31 Olej roślinny 5L 75 szt
32 Pasztet drobiowy 130g 1125 szt
33 Płatki kukurydziane 1 kg 115 szt
34 Ryż 1 kg 400 szt
35 Sok malinowy 5L-6,5 kg 70 szt
36 Sok malinowy 500 ml 335 szt
37 Sól jodowana 1 kg 170 szt
38 Sól peklowa 1kg 5 szt
39 Szczaw konserwowy 815g - słoik 5 szt
40 Koktajl owocowy 565g 80 szt
41 Konserwa mięsna 300g 150 szt
42 Makaron łazanki 5 kg 15 szt
43 Ocet 500ml 30 szt
44 Płatki owsiane 400g 200 szt
45 Paprykarz 300g 250 szt
46 Koncentrat pomidorowy 0,9kg ( słoik) 190 szt
47 Przyprawa w płynie 1l 60 szt
48 Majeranek 100g 70 szt
49 Czosnek granulowany 1,05kg (opakowanie PET) 10 szt
50 Kwasek cytrynowy 600g(opakowanie PET) 5 szt
51 Papryka słodka 720g (opakowanie PET) 14 szt
52 Liśc laurowy 150g(opakowanie PET) 8 szt
53 Ziele angielskie 600g (opakowanie PET) 8 szt
54 Cukier wanilinowy 1,50kg(opakowanie PET) 3 szt
55 Mieszanka warzywna 5kg (wiaderko) 16 szt
56 Papryka ostra 720g (opakowanie PET) 5 szt
57 Pieprz mielony 820g (opakowanie PET) 23 szt
58 szprot w pomidorach 300g 180 szt
59 śledź w pomidorach 300g 150 szt
60 Budyń 600g (opakowanie PET) 70 szt
61 Bazylia 500g 3 szt
62 Kisiel owocowy owocowy 1kg 6 kg
63 Konserwa makrela w pomidorach 300g 80 szt
64 Oregano 500g 5 szt
65 Papryka chilli 500g 5 szt
66 Soczewica zielona 25 kg
Miejscem dostawy przedmiotu umowy jest siedziba Ośrodka– Nowy Dworek 46 oraz filie tj. Glińsk 36 oraz Jordanowo 53. Termin dostawy: raz w tygodniu tj. każdy czwartek tygodnia w godzinach od 7.00 do 9.00, po wcześniejszym złożeniu zamówienia telefonicznie, mailowo lub faxem przez Zamawiającego. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – waga 60%
Najniższa wartość kryterium Cena*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Kryterium „czas rozpatrzenia reklamacji” – waga 40% ocena dokonana zostanie na podstawie informacji określonej w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ i przeliczona według poniższych kryteriów
Oferowany czas rozpatrzenia reklamacji:
1. czas rozpatrzenia reklamacji do 30 minut - ilość punktów za dane kryterium 40
2. czas rozpatrzenia reklamacji do 45 minut - ilość punktów za dane kryterium 30
3. czas rozpatrzenia reklamacji do 60minut - ilość punktów za dane kryterium 20
4. czas rozpatrzenia reklamacji powyżej 60minut - ilość punktów za dane kryterium 10
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
UWAGA:
Oferta z najwyższą ilością punktów przyznanych za parametr podlegający ocenie otrzyma maksymalną liczbę punktów w danym kryterium, a pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Oferta z najwyższą ilością punktów przyznanych za parametr podlegający ocenie otrzyma maksymalną liczbę punktów w kryterium termin dostawy, a pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: 1. czas rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Wykonawca dołącza do oferty stosowne oświadczenie, aktualne na dzień składania ofert.
3. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5. Podmiotowe środki dowodowe od Wykonawcy obejmują:
5.1 Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz.U. z 2020 r. poz. 1076) , z innym Wykonawca , który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Wykonawca dołącza do oferty stosowne oświadczenie, aktualne na dzień składania ofert.
3. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5. Podmiotowe środki dowodowe od Wykonawcy obejmują:
5.1 Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz.U. z 2020 r. poz. 1076) , z innym Wykonawca , który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Załącznik nr 1 - formularz ofertowy2. Załącznik nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu
warunków udziału w postepowaniu
3. Załącznik nr 3 - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
4. Załącznik nr 4 - identyfikator postepowania
5. Załącznik nr 5 - formularz cenowy
6. Załącznik nr 6 - projekt umowy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu w zakresie wymaganym przez Zamawiającego tj. oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SWZ2. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Co najmniej jeden z Wykonawców lub kilku z nich łącznie muszą spełniać warunki działu w postępowaniu, w zakresie opisanym przez Zamawiającego;
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;
5. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-10 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 4. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e- zamówienia (na Formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku) w sposób i formie opisanych w SWZ w ust. 12 pkt 2 ZŁOŻENIE OFERTY. Sposób złożenia oferty opisany został na platformie e- zamówienia w Centrum Pomocy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-10 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- "Dostawa produktów żywieniowych do ZkiW nr 1 w Pelplinie"
- Dostawa różnych produktów spożywczych.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Żłobka Samorządowego w Ozimku w 2025"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.