Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00294230/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
- 2021/BZP 00304288/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WSzS.DEZ.26.083.2021 - ZAKUP KARDIOMONITORÓW (10 SZT.) WRAZ Z KOMPLETEM AKCESORIÓW (1 KOMPLET) CENTRALĄ KARDIOMONITORÓW (1 SZT.) OPROGRAMOWANIEM (1 SZT.)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Maryi Panny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001281053
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bialska 104/118
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 367 37 53
1.5.8.) Numer faksu: 34 367 37 53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@data.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalparkitka.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalparkitka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WSzS.DEZ.26.083.2021 - ZAKUP KARDIOMONITORÓW (10 SZT.) WRAZ Z KOMPLETEM AKCESORIÓW (1 KOMPLET) CENTRALĄ KARDIOMONITORÓW (1 SZT.) OPROGRAMOWANIEM (1 SZT.)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-663a97ea-51b1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001744
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000633/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.72 ZAKUP KARDIOMONITORÓW (10 SZT.) WRAZ Z KOMPLETEM AKCESORIÓW (1 KOMPLET) CENTRALĄ KARDIOMONITORÓW (1 SZT.) OPROGRAMOWANIEM (1 SZT.)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
POSTĘPOWANIE REALIZOWANE W RAMACH ZADANIA: „UTWORZENIE 3 SAL OPERACYJNYCH WRAZ Z NIEZBĘDNĄ MODERNIZACJĄ SALI WYBUDZEŃ I ODDZIAŁU CHIRURGII ONKOLOGICZNEJ Z PODODDZIAŁEM CHORÓB PIERSI WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294230/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSzS.DEZ.26.083.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 172826,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP KARDIOMONITORÓW (10 SZT.) WRAZ Z
KOMPLETEM AKCESORIÓW (1 KOMPLET) CENTRALĄ KARDIOMONITORÓW (1 SZT.)
OPROGRAMOWANIEM (1 SZT.) dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im.
Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie.
2. Zamówienie realizowane dla projektu wybranego do dofinansowania w trybie konkursu nr
RPSL.10.01.00-IZ.01-24-153/17 dla Działania 10.1 Infrastruktura ochrony zdrowia Regionalnego
Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, w ramach zadania
inwestycyjnego pn.: „Utworzenie 3 sal operacyjnych wraz z niezbędną modernizacją Sali
wybudzeń i Oddziału Chirurgii Onkologicznej z Pododdziałem Chorób Piersi wraz z zakupem
wyposażenia w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Najświętszej Maryi Panny w
Częstochowie”.
3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SWZ – formularzu
asortymentowo-cenowym oraz w Załączniku Nr 3 do SWZ – opisie przedmiotu zamówienia.
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy,
stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
częściowych (przedmiot zamówienia nie jest podzielny). Powierzenie tego zadania kilku
Wykonawcom nie jest możliwe ze względów technicznych, poszczególne elementy urządzenia
muszą być ze sobą zintegrowane pod względem kompatybilności. Podział zamówienia na części
groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i kosztami wykonania zamówienia a także
potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne elementy
zamówienia. Ponadto istniałoby ryzyko niewykonania pełnego zakresu zamówienia.
6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz
ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
7. Zgodnie z art. 310 pkt. 1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia
przedmiotowego postępowania, jeśli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33195000-3 - System monitorowania pacjentów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196128,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196128,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196128,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drager Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:5540232610
7.3.3) Ulica: ul.Posag 7 Panien 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196128,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: " Przebudowa DP 1029S na odc. Kłomnice - Bartkowice wraz z budową chodnika i odwodnieniem, gm. Kłomnice".
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Janusza Kusocińskiego w Częstochowie - IL.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w drodze bocznej do ulicy Długiej w Częstochowie - IL.
- Sukcesywne dostawy jaj kurzych do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
- Remont drogi powiatowej nr 1082S na odc. Koniecpol - Radoszewnica, dł. 775m, gmina Koniecpol.
- Utrzymanie bieżące dróg w granicach miasta Częstochowy w latach 2025-2026 w rejonie II i III
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup noszy elektrycznych z systemem załadunku
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Dostawa sprzętu medycznego dla kierunku pielęgniarstwo Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Dostawa elementów systemu do cholangioskopii wraz z dzierżawą systemu do cholangioskopii dla UCK
- Zakup sprzętu medycznego ginekologicznego dla Bloku Operacyjnego
- dostawa akcesoriów do aparatów oraz drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku .
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.