eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie w roku 2022 usług utrzymania czystości i porządku w budynkach Miejskiego Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie w roku 2022 usług utrzymania czystości i porządku w budynkach Miejskiego Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000553621

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ułanów 9a

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-450

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl4@mcoo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mcoo.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.mcoo.krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie w roku 2022 usług utrzymania czystości i porządku w budynkach Miejskiego Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7950f7c8-4d29-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001767

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001112/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach Miejskiego Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie w 2022r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284562/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MCOO/ZP/R/37/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 325440,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w 2022 roku usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku w obiektach Zamawiającego (budynek A i budynek B wraz z przewiązką) zlokalizowanych przy ul. Ułanów 9a w Krakowie. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nim opisanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349664,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412597,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349664,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CLAR SYSTEM S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 630385038

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

- część usług sprzątania – część prac wykonywanych codziennie i okresowo:

1) Clar Serwis Sp. z o.o., ul. Janickiego 20 b, 60-542 Poznań, NIP 781-18-81-788, KRS 0000441001,
2) Solcom-Bayard Sp. z o.o., ul. Janickiego 20 b, 60-542 Poznań, NIP 778-10-07-933, KRS 0000057572,
3) Lanua Contractor Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 22, 60-818 Poznań, NIP 781-19-15-777, KRS 0000577035,
4) Lanua Investments Poland Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 22, 60-818 Poznań, NIP 781-18-42-742, KRS 0000267610,
5) Lanua Services Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 22, 60-818 Poznań, NIP 781-19-11-360, KRS 0000562243,
6) Adecco Poland Sp. z o.o., Plac Europejski 2, 00-844 Warszawa, NIP 526-00-33-950, KRS 0000058447,
7) Job Impulse Polska Sp. z o.o., ul. Ptasia 10, 60-319 Poznań, NIP 779-228-83-67, KRS 0000258479,
8) Adecco Consulting Sp. z o.o., Plac Europejski 2, 00-844 Warszawa, NIP 527-24-93-172, KRS 0000246199.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349664,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy pkt "Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej": Uzupełnienie informacji: Termin wykonania całego przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r., a jeżeli zawarcie umowy nastąpi po 01.01.2022 r. – od dnia zawarcia umowy do 31.12.2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.