Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00506095/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00523473/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-30
- 2024/BZP 00096342/01 - Wynik z dnia 2024-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa igieł, strzykawek, wkłuć i wkładów do strzykawek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL DZIECIĘCY POLANKI IM. MACIEJA PŁAŻYŃSKIEGO W GDAŃSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Polanki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294208
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polanki 119
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-308
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 520 93 00
1.5.8.) Numer faksu: 58 552 47 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalpolanki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpolanki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalpolanki.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa igieł, strzykawek, wkłuć i wkładów do strzykawek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30714e79-884f-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00001769
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00506095
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/ZPZ/415/2023/KP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 294335 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa igieł, strzykawek, wkłuć i wkładów do strzykawek, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 91235 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa igieł, strzykawek, wkłuć i wkładów do strzykawek, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 1000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa igieł, strzykawek, wkłuć i wkładów do strzykawek, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 10800 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa igieł, strzykawek, wkłuć i wkładów do strzykawek, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 7500 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa igieł, strzykawek, wkłuć i wkładów do strzykawek, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 175200 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa igieł, strzykawek, wkłuć i wkładów do strzykawek, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 8600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Jak wynika natomiast z art. 259 ustawy Pzp Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w części 4 i 5 postępowania nie wpłynęły żadne oferty, a zatem uzasadnione i konieczne jest unieważnienie postępowania w zakresie tych części.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Jak wynika natomiast z art. 259 ustawy Pzp Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w części 4 i 5 postępowania nie wpłynęły żadne oferty, a zatem uzasadnione i konieczne jest unieważnienie postępowania w zakresie tych części.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie oraz utrzymanie strony internetowej wraz z zapewnieniem gwarancji i opieki powdrożeniowej
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2025 r. dla Zespołu Szkół Sportowych i Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Gdańsku -II
- Dostawa zestawu profilometru 3D dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
- wykonanie robót rozbiórkowych 11 budynków będących własnością Gminy Gdańsk zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości wraz z uporządkowaniem terenu
- Sukcesywna dostawa materiałów do sterylizacji
- "Wykonanie monitoringu stanowisk miejsc rozrodu i regularnego przebywania ptaków chronionych objętych ochroną strefową na terenie województwa pomorskiego w sezonie lęgowym 2025 roku"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa leków, sprzętu, środków dezynfekcyjnych, preparatów weterynaryjnych i farmacji ludzkiej na potrzeby Schroniska dla Zwierząt w 2025 r.
- Dostawa leków Zad.1- Mavacamten- kapsułki twarde - Program lekowy NFZ
- (DFP.271.77.2025.BM) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych do Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie.
- Dostawa roztworu ponadtlenkowego
więcej: Wyroby farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.