Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00310272/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
- 2021/BZP 00314441/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA POTRZEB SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 I 4 W OSTRÓDZIE W RAMACH PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karol.zuranski@um.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/umostroda/public/postepowanie?postepowanie=233982911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA POTRZEB SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 I 4 W OSTRÓDZIE W RAMACH PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c8a9a10-59b8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001787
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005595/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa wyposażenia dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 3 i 4 w Ostródzie w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310272/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.30.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 283251,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1- Drukarka 3D wraz z akcesoriami, skaner- Szkoła Podstawowa nr 3.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (w tym transport- załadunek, rozładunek, instalacja, uruchomienie oraz zintegrowanie z infrastrukturą szkolną, a także przeprowadzenie szkolenia technicznego w wymiarze minimum 8 godzin zegarowych dla osób prowadzących zajęcia w szkole z wykorzystaniem zakupionego wyposażenia w zakresie jego obsługi):
a) drukarka 3D (1 szt.);
b) filament (12 szt.);
c) skaner kompatybilny z drukarką 3D (1 szt.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 27382,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2- Drukarka 3D wraz z akcesoriami- Szkoła Podstawowa nr 4.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (w tym transport- załadunek, rozładunek, instalacja, uruchomienie oraz zintegrowanie z infrastrukturą szkolną, a także przeprowadzenie szkolenia technicznego w wymiarze minimum 8 godzin zegarowych dla osób prowadzących zajęcia w szkole z wykorzystaniem zakupionego wyposażenia w zakresie jego obsługi):
a) drukarki 3D i notebooka z oprogramowaniem do obsługi drukarki (2 szt.);
b) filamentu (5 szt.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 55000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3- Wyposażenie pracowni edukacyjnych- Szkoła Podstawowa nr 3.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (w tym transport- załadunek, rozładunek, instalacja, uruchomienie oraz zintegrowanie z infrastrukturą szkolną, a także przeprowadzenie szkolenia technicznego w wymiarze minimum 8 godzin zegarowych dla osób prowadzących zajęcia w szkole z wykorzystaniem zakupionego wyposażenia w zakresie jego obsługi):
a) mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami (18 szt.);
b) lutownica (2 szt.);
c) gogle VR wraz z akcesoriami i oprogramowaniem wspierającym ich funkcjonowanie (2 szt.);
d) robot edukacyjny (16 szt.);
e) pracownia robotyki (1 szt.);
f) zestaw klocków do nauki dla uczniów klas 4-8 (6 szt.);
g) długopis 3D (3 szt.);
h) teleskop z akcesoriami (6 szt.);
i) mikroskop wraz z akcesoriami (5 szt.);
j) wizualizer kompatybilny z mikroskopem (1 szt.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 93538,14 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4- Wyposażenie pracowni edukacyjnych- Szkoła Podstawowa nr 4.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (w tym transport- załadunek, rozładunek, instalacja, uruchomienie oraz zintegrowanie z infrastrukturą szkolną, a także przeprowadzenie szkolenia technicznego w wymiarze minimum 8 godzin zegarowych dla osób prowadzących zajęcia w szkole z wykorzystaniem zakupionego wyposażenia w zakresie jego obsługi):
a) mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami (18 szt.);
b) lutownica (2 szt.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4.4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 7788,56 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5- Sprzęt do nagrywania, obróbki obrazu i dźwięku- Szkoła Podstawowa nr 3.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (w tym transport- załadunek, rozładunek, instalacja, uruchomienie oraz zintegrowanie z infrastrukturą szkolną, a także przeprowadzenie szkolenia technicznego dla osób prowadzących zajęcia w szkole z wykorzystaniem zakupionego wyposażenia w zakresie jego obsługi):
a) kamera przenośna (2 szt.);
b) statyw (2 szt.);
c) mikroporyt z akcesoriami (2 szt.);
d) oświetlenie do realizacji nagrań (1 szt.);
e) mikrofon kierunkowy z akcesoriami (2 szt.);
f) green screen (2 szt.);
g) gimbal (2 szt.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4.5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32333200-8 - Kamery wideo
32341000-5 - Mikrofony
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.5.) Wartość części: 17632,52 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6- Sprzęt do nagrywania, obróbki obrazu i dźwięku- Szkoła Podstawowa nr 4.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (w tym transport- załadunek, rozładunek, instalacja, uruchomienie oraz zintegrowanie z infrastrukturą szkolną, a także przeprowadzenie szkolenia technicznego w wymiarze minimum 8 godzin zegarowych dla osób prowadzących zajęcia w szkole z wykorzystaniem zakupionego wyposażenia w zakresie jego obsługi):
a) kamera przenośna (1 szt.);
b) statyw (2 szt.);
c) mikroporyt z akcesoriami (1 szt.);
d) oświetlenie do realizacji nagrań (1 szt.);
e) mikrofon kierunkowy z akcesoriami (1 szt.);
f) gimbal (2 szt.);
g) aparat fotograficzny z akcesoriami (2 szt.);
h) mikrofon nagłowny z akcesoriami (2 szt.);
i) mikrofon dynamiczny z akcesoriami (2 szt.);
j) oprogramowanie do edycji, montażu i tworzenie materiałów video (2 szt.);
k) dyktafon (2 szt.);
l) słuchawki studyjne (2 szt.);
m) panele akustyczne (1 kpl).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4.6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32333200-8 - Kamery wideo
32341000-5 - Mikrofony
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.5.) Wartość części: 81909,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34236,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34236,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34236,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT- HURT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5471598442
7.3.3) Ulica: ul. Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko- Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34236,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50676,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50676,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8421781039
7.3.3) Ulica: Zaułek Drozdowy 2
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50676,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114906,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114906,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114906,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT- HURT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5471598442
7.3.3) Ulica: ul. Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko- Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114906,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8721,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8721,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8721,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT- HURT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5471598442
7.3.3) Ulica: ul. Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko- Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8721,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21941,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21941,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21941,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT- HURT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5471598442
7.3.3) Ulica: ul. Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko- Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21941,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT- HURT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5471598442
7.3.3) Ulica: ul. Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko- Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- "Całoroczna dostawa oznakowania pionowego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na 2025 r."
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika na tlen medyczny oraz butli gazów medycznych.
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących.
- REMONTY NAWIERZCHNI NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w PCE w Kętrzynie w postaci urządzeń, sprzętu, mebli i materiałów dydaktycznych w ramach projektu ,,Smakowita Przemiana"
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kierznie w celu utworzenia oddziału przedszkolnego - wyposażenie (etap II)
- Zakup pierwszego wyposażenia do Żłobka Miejskiego w Łęczycy w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029
- Zakup pomocy w ramach projektu "Wsparcie szans edukacyjnych uczniów i uczennic szkół podstawowych w Kraszkowicach i Wierzchlesie"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Wielichowo poprzez wsparcie Przedszkola "Świat Bajek" w Wielichowie"
więcej: Kamery wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.