eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mokra WieśSukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkół im. Władysława Podkowińskiego w Mokrej Wsi na 2024 r. - dostawa dań gotowych - pierogów i wyrobów mącznych



Ogłoszenie z dnia 2024-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkół im. Władysława Podkowińskiego w Mokrej Wsi na 2024 r. - dostawa dań gotowych - pierogów i wyrobów mącznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. WŁADYSŁAWA PODKOWIŃSKIEGO W MOKREJ WSI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015552995

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Konopnickiej 12

1.5.2.) Miejscowość: Mokra Wieś

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-240

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 29 591 00 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsmokrawies@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsmokrawies.edupage.org

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkół im. Władysława Podkowińskiego w Mokrej Wsi na 2024 r. - dostawa dań gotowych - pierogów i wyrobów mącznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47b7e261-a95d-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00001815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00509318/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkół im. Władysława Podkowińskiego w Mokrej Wsi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-47b7e261-a95d-11ee-a681-52fe4aa7189e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 16140,80 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkół im. Władysława Podkowińskiego w Mokrej Wsi na rok 2024 r. - dostawa dań gotowych - pierogów i wyrobów mącznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-22 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności i dotyczące: 1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
• Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać; 2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
• Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać; 3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
• Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać; 4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie dysponowania potencjałem technicznym – Wykonawca musi dysponować co najmniej jednym pojazdem spełniającym wymagania do przewozu żywności i wymogi sanitarno-epidemiologiczne.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Zamawiający wymaga złożenia:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ);
2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu składanym na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia formularza asortymentowo - cenowego do oferty Załącznik nr 1a

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający wymaga złożenia Formularza cenowego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w zakresie:
a. zmiany terminu realizacji w przypadku zmian przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia,
b. zmian osób odpowiedzialnych za prawidłowe świadczenie usług ze strony Zamawiającego jak również Wykonawcy,
c. zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT,
d. wycofania produktu przez producenta i propozycji zamiennika o takiej samej lub wyższej jakości za zgodą zamawiającego,
e. zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (np. terminu płatności faktur, zmiana okresu rozliczeniowego),
f. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia / zwiększenia maksymalnej wartości brutto umowy na etapie jej realizacji w związku z odpowiednim zmniejszeniem / zwiększeniem liczby zamawianego towaru objętego umową. Liczba asortymentu określana w załączniku do niniejszej umowy jest liczbą orientacyjną, przybliżoną. Zamawiający nie jest
zobowiązany do zakupu tej liczby towaru – może zakupić liczbę mniejszą, bądź większą w zależności od rzeczywistych potrzeb.
g. zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany cen jednostkowych określonych w Załączniku nr 1a – Formularz cenowy – z powodu wzrostu cen towarów w nim określonych, w sposób powodujący, że wykonanie umowy nie leży w interesie wykonawcy i powoduje powstanie straty po jego stronie. Przyjmuje się, ze uzasadnieniem dokonania zmiany, o której mowa w zdaniu poprzedzającym może być zmiana hurtowych cen jednostkowych o co najmniej 20% w stosunku do cen hurtowych obowiązujących w dniu zawarcia umowy.
3. Zmiany wynagrodzenia o maksymalnej wartości 5% wynagrodzenia mogą nastąpić również w przypadku zmian cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, innych niż określone w ust.
4. Zmiana wynagrodzenia, w przypadku, o którym mowa w ust. 3 będzie dokonywana w następujący sposób: 1) zmiana cen materiałów lub kosztów obliczana będzie zgodnie z postanowieniami niniejszego paragrafu, na podstawie wskaźnika inflacji - koszyk ogólny - publikowanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,
2) zmiana cen na poziomie powyżej 15% w miesiącu badanym w stosunku do poziomu cen z miesiąca, w którym przypada termin wyjściowy wskazany w pkt 3 (poziom cen w terminie wyjściowym = 100%), uprawnia Strony do żądania zmiany wynagrodzenia (zwiększenia albo zmniejszenia),
3) terminem wyjściowym dla ustalenia zmiany wynagrodzenia jest dzień zawarcia umowy, z zastrzeżeniem przypadku, gdy umowa została zawarta po upływie 180 dni od dnia upływu terminu składania ofert - wówczas początkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia jest dzień otwarcia ofert, tj. 09.01.2024 r.
4) waloryzacji będą podlegały dostawy wykonywane po pierwszych 6 miesiącach wykonywania Umowy,
5) uprawniona do żądania zmiany Strona zobowiązana będzie przekazać drugiej Stronie stosowny wniosek wraz ze stosownymi wyliczeniami i uzasadnieniem wpływu zmiany kosztów. Wniosek może być złożony w postaci elektronicznej.
6) wniosek, o którym mowa w pkt 5 stanowi podstawę do zawarcia aneksu do umowy wprowadzającego zmianę do umowy, o której mowa w ust. 3.
5. Kwota zmiany będzie wpływała na obniżenie wysokości wynagrodzenia Dostawcy lub zapłaty wyższego wynagrodzenia na podstawie faktury VAT wystawionej po wykonaniu Umowy.
6. Poza zmianami przewidzianymi w ust. 2 i 3 Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacjach przewidzianych w art. 455 ust. 2 ustawy Pzp.
7. Zmiana ustawowej stawki VAT nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania aktualnie obowiązującej stawki tego podatku.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-09 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-09 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.