Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00037044/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa narzędzi dla potrzeb projektu ”Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 121
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-726
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.lodz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa narzędzi dla potrzeb projektu ”Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e50edd68-7d47-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00001850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00270713/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Dostawa narzędzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej” Umowa o dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-1033/16-00 z dnia 07.04.2017 r. w ramach Działania 8.1 Oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501974
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W przedmiotowym postępowaniu spełniono wszystkie przesłanki dla zastosowania zamówienia z wolnej ręki w oparciu o przepisy art. 305 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.
1. Uprzednio prowadzone postępowanie odbyło się w trybie podstawowym pod nazwą DOSTAWA NARZĘDZI W RAMACH PROJEKTU PN. AKADEMICKIE CENTRUM DESIGNU NA RZECZ ROZWOJU DZIEDZICTWA KULTUROWEGO I EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ nr postępowania KBZ.261.55.2022 – ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 2022/BZP 00429304/01 z dnia 08.11.2022r. Postępowanie było podzielone na części a przedmiotowe zamówienie stanowiło część 2 – narzędzia elektryczne i część 3 - aerograf.
2. W postępowaniu w zakresie części 2 i 3 została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, w związku z czym w dniu 02.12.2022r. zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
3. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-fe99020f-5f61-11ed-8832-4e4740e186ac
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KBZ.261.62.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 17674,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawa narzędzi do Akademickiego Centrum Designu w Łodzi 90-345, ul. Księży Młyn 13/15. Dostawa realizowana jest w ramach projektu pn. „Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej” Umowa o dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-1033/16-00 z dnia 07.04.2017r. w ramach Działania 8.1 Oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.
2. Zakres przedmiotu obejmuje 2 części:
I. Część 1 Narzędzia elektryczne, w skład której wchodzą:
1. Lekka wiertarko-wkrętarka akumulatorowa z dodatkowym akumulatorem i walizką.
2. Wiertarko-wkrętarka akumulatorowa z dodatkowym akumulatorem i walizką.
3. Pistolet do klejenia na gorąco.
4. Opalarka z płynną regulacją temperatury
5. Szlifierka mimośrodowa wraz z krążkami ściernymi
6. Szlifierka oscylacyjna wraz z papierem ściernym
7. Szlifierka taśmowa wraz z taśmami ściernymi.
8. Odkurzacz przemysłowy do pracy na sucho i mokro z gniazdem do podłączania elektronarzędzi.
II. Część 2 – aerograf z osprzętem, w skład której wchodzą:
1. Bezolejowy kompresor do aerografu
2. Aerograf dwufunkcyjny
3. Kabina lakiernicza z oświetleniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych sprzętu, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa zaproszenie do negocjacji oraz projektowane postanowienia umowy – załącznik do zaproszenia do negocjacji.
3. Podane w zaproszeniu do negocjacji parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o lepszych parametrach (przy zachowaniu technologii).
4. Oferowany przedmiot zamówienia będzie kompletny i gotowy do użycia po zainstalowaniu bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji po stronie Zamawiającego.
5. Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, nierekondycjonowany oraz wolny od wad fabrycznych i prawnych oraz że posiada wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44511000-5 - Narzędzia ręczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy ELKOT Krzysztof Kotkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960073533
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY ELKOT Krzysztof Kotkowski
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY ELKOT Krzysztof Kotkowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29778,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych w projekcie "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich".
- 18/D/25 "Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku - dogrywka"
- Roboty budowlane polegające na modernizacji parkingu w części południowej terenu nieruchomości Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna w Łodzi
- "Zakup wraz z dostawą samochodów w podziale na 3 zadania"
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Szacowanie wskaźnika rezultatu długoterminowego EFS pn. "Liczba osób znajdujących się w lepszej sytuacji na rynku pracy sześć miesięcy po opuszczeniu programu (...)
- Zadanie 1 - Budowa aktywnego oznakowania na projektowanym przejściu dla pieszych w ciągu DW Nr 485, Zadanie 2 - Budowa dedykowanego doświetlenia na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu DW Nr 482
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów grupy Iveco, materiałów pędnych i smarów oraz sprzętu powszechnego użytku dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"
- Dostawa narzędzi
- Dostawa materiałów elektrycznych do Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.