eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce¦WIADCZENIE US£UG SPRZ¡TANIA S¡DU REJONOWEGO W BARTOSZYCACH W 2024 r.



Og³oszenie z dnia 2024-01-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG SPRZ¡TANIA S¡DU REJONOWEGO W BARTOSZYCACH W 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S¡D REJONOWY W BARTOSZYCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323447

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oddzial.administracyjny@bartoszyce.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bartoszyce.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db0064a4-8de4-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ


resort sprawiedliwo¶ci

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG SPRZ¡TANIA S¡DU REJONOWEGO W BARTOSZYCACH W 2024 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-db0064a4-8de4-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00001857

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00128832/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Us³uga utrzymania czysto¶ci w obiektach S±du Rejonowego w Bartoszycach w 2023r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00523485

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A.261.6.2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca zobowi±zany jest do wykonywania powierzonych prac w nastêpuj±cych porach dnia z wykorzystaniem posiadanej kadry (minimalny poziom), wg poni¿szego schematu:
a) Budynki przy ul. Warszawska 7 i ul. Warszawska 5 (od 01.01.2024 r. do 31.03.2024 r.)
• 1 osoba sprz±taj±ca pomieszczenia S±du (pe³ny etat) - od poniedzia³ku do pi±tku, od godziny 07.00 do 15.00;
• 2 osoby sprz±taj±ce pomieszczenia S±du (ka¿da 3/4 etatu) - od poniedzia³ku do pi±tku, od godziny 15.00 do 21.00;
• 1 osoba odpowiedzialna za utrzymanie czysto¶ci oraz porz±dku na terenach przyleg³ych do obiektów s±du (1/2 etatu), od poniedzia³ku do pi±tku, od 4 do 8 godzin w zale¿no¶ci od potrzeb zamawiaj±cego.
W sytuacjach nag³ych, wymagaj±cych od Zamawiaj±cego odpowiedniego zabezpieczenia lub uporz±dkowania terenu, zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania obecno¶ci ww. osoby równie¿ w sobotê lub niedzielê.
b) Budynki przy ul. Warszawska 7 i ul. Warszawska 3 (od 01.04.2024 r. do 31.12.2024 r.)
• 1 osoba sprz±taj±ca pomieszczenia S±du (pe³ny etat) - od poniedzia³ku do pi±tku, od godziny 07.00 do 15.00;
• 3 osoby sprz±taj±ce pomieszczenia S±du (ka¿da 3/4 etatu) - od poniedzia³ku do pi±tku, od godziny 15.00 do 21.00;
• 1 osoba odpowiedzialna za utrzymanie czysto¶ci oraz porz±dku na terenach przyleg³ych do obiektów s±du (1/2 etatu), od poniedzia³ku do pi±tku, od 4 do 8 godzin w zale¿no¶ci od potrzeb zamawiaj±cego.
W sytuacjach nag³ych, wymagaj±cych od Zamawiaj±cego odpowiedniego zabezpieczenia lub uporz±dkowania terenu, zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania obecno¶ci ww. osoby równie¿ w sobotê lub niedzielê.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90911200-8 - Us³ugi sprz±tania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Us³ugi czyszczenia okien

90914000-7 - Us³ugi sprz±tania parkingów

90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 379674,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 392660,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 379674,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Impel Facility Services Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: Impel FM Contractor Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9542250979

7.3.3) Ulica: S³onimskiego 1

7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

7.3.5) Kod pocztowy: 50-304

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

mycie okien, prania wyk³adzin, mechaniczne czyszczenie posadzek na korytarzach i holach, z wykorzystaniem specjalistycznej maszyny szoruj±cej: ST Sp. z o. o., DPL Sp. z o. o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 379674,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.