Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00249616/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
- 2021/BZP 00262780/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Kompleksowe przygotowanie terenów inwestycyjnych pod działalność przemysłowo-usługową w Rumi, w formule zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Rumia Invest Park Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367085124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dębogórska 148
1.5.2.) Miejscowość: Rumia
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 883 084 230
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rumiainvest.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rumiainvest.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rumiainvest1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860104434
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Witomińska 29
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-311
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 883 084 230
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rumiainvest.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rumiainvest.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowe przygotowanie terenów inwestycyjnych pod działalność przemysłowo-usługową w Rumi, w formule zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d879b81-3740-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001882
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Kompleksowe przygotowanie terenów inwestycyjnych pod działalność przemysłowo-usługową w Rumi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 2 Przedsiębiorstwa, Działania 2.5 Inwestorzy zewnętrzni współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249616/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.RIP.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 18262707,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowe przygotowanie terenów inwestycyjnych pod działalność przemysłowo-usługową w Rumi, w formule zaprojektuj i wybuduj”.
2) Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Kompleksowe przygotowanie terenów inwestycyjnych pod działalność przemysłowo-usługową w Rumi” w ramach Regionalnego
Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 2 Przedsiębiorstwa, Działania 2.5 Inwestorzy zewnętrzni współfinansowanego z Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego.
3) Zakres zamówienia obejmuje:
a) opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych inwestycji tj. budowa hali magazynowo-produkcyjnej z częścią biurową w formie kontenerów
wraz z niezbędną infrastrukturą (działka nr 42/2 obręb 5) oraz budowa drogi wewnętrznej, sieci uzbrojenia terenu, ogrodzenia i oświetlenia terenu oraz utwardzonych placów (działki nr 39/1,
39/2, 39/3, 39/4, 39/6, 39/7, 40/1, 46/3, 46/5 obręb 5 oraz części działek 41/2, 42/1, 46/1 obręb 5) – finansowane przez Zamawiającego,
b) opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej - finansowane przez PEWIK GDYNIA
Sp. z o.o.
4) Wykonawca, w ramach wykonywania wielobranżowej dokumentacji projektowej przewidzi lokalizację dla projektowanej sieci gazowej wykonywanej wg odrębnego opracowania w taki
sposób, aby zachowane były wszystkie normatywne odległości od projektowanej infrastruktury.
5) Plan zagospodarowania terenu (PZT) z wkreśloną proponowaną lokalizacją sieci gazowej Wykonawca uzgodni z Działem Zarządzania Majątkiem Sieciowym PSG OZG Gdańsk.
Uzgodnienia można dokonać w formie elektronicznej, wysyłając PZT na adres mail: uzgodnienia.gdansk@psgaz.pl.
6) Wykonawca w ramach obowiązków umownych uzgodni i skoordynuje projekt sieci gazowej (oddzielne opracowanie), wykonany na zlecenie PSG.
7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) - załącznik A do SWZ,
b) Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) – załącznik B do SWZ,
c) Warunki techniczne budowy infrastruktury sieciowej – załącznik C do SWZ,
d) Warunki przyłączenia do sieci gazowej – załącznik D do SWZ,
e) Wzór umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
Wszystkie materiały które udostępnia Zamawiający stanowią materiał pomocniczy, Wykonawca powinien we własnym zakresie opracować całą niezbędną dokumentację na potrzeby
wykonania zamówienia.
8) Maksymalna kwota jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 21 934 230,00 zł brutto.
9) Maksymalna kwota jaką PEWIK GDYNIA Sp. z o.o. może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 528 900,00 zł brutto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111250-5 - Badanie gruntu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22221234,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28428407,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22221234,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KRUSZYWO SP. Z O.O.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GRUPA KRUSZYWO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411348795
7.3.3) Ulica: DŁUGA 4B
7.3.4) Miejscowość: LINIA
7.3.5) Kod pocztowy: 84-223
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
LENAP HALE Sp. z o.o. – budowa budynku hali przemysłowej,
Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowe „EL PROFESSIONAL” Sp. z o.o. - część elektroenergetyczna,
NKM Sp. z o.o. - część sanitarna,
MH ARCHITEKCI Sp. z o.o. – opracowanie dokumentacji projektowej.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22221234,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Strony ustalają, że za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1 Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe brutto, zgodnie ze złożoną ofertą, w wysokości 22 221 234,65 zł, w tym:
1) na rzecz Zamawiającego, wynagrodzenie ryczałtowe:
a) za wykonanie projektu koncepcyjnego oraz opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, w wysokości netto 300 000,00 zł, VAT 69 000,00 zł, brutto 369 000,00 zł,
b) za wykonanie robót budowlanych, wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad wykonywanymi robotami budowlanymi, w wysokości netto 17 268 044,43 zł, VAT 3 971 650,22 zł, brutto 21 239 694,65zł,
2) na rzecz PEWIK GDYNIA Sp. z o.o., wynagrodzenie ryczałtowe:
a) za opracowanie dokumentacji projektowej w wysokości netto 50 000,00 zł, VAT 11 500,00 zł, brutto 61 500,00 zł,
b) za wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej, w wysokości netto 448 000,00 zł, VAT 103 040,00 zł, brutto 551 040,00 zł.
INNE PRZETARGI Z RUMI
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 7 w Rumi : Różne artykuły spożywcze, produkty mleczarskie, produkty mączne, jaja."
- ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTENCJI OSOBISTEJ DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ - MIESZKAŃCÓW GMINY MIEJSKIEJ RUMIA
- "Usługa koszenia wybranych ulic z płyt "YOMB" w Rumi w 2025 r.".
więcej: przetargi w Rumi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla realizacji inwestycji pn.: Budowa hali skateparku, lodowiska na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji Bemowo przy ul. Obrońców Tobruku 40.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.