Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00447035/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-grodziski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e974ee0-6710-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00001890
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00339813/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447035/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130080,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego. Szczegółowy wykaz artykułów znajduje się w załączniku nr 7.
Nazwa artykułu Jednostka miary przyjęta do obliczeń Szacunkowa ilość jednostek miary, planowana do zakupu przez Zamawiającego
AKUMULATOREK NIKLOWO-METALOWO-WODORKOWY ładowany AAA (4 szt.) op. 12
BATERIA AA alk. (4 szt.) op. 19
BATERIA AAA alk. (4 szt.) op. 8
BLOCZEK kostka biała klejona, 85x85x40 bloczek 1
BLOCZEK kostka biała nieklejona (wkład), 83x 83x75 gramatura: 70g - 80g bloczek 12
BLOCZEK kostka biała nieklejona w plastikowym pudełku, wymiary zewnętrzne pojemnika: 92x92x82mm bloczek 6
BLOCZEK kostka kolorowa klejona, 85x85x40 bloczek 10
BLOCZEK kostka kolorowa klejona, 85x85x85 bloczek 4
BLOCZEK kostka kolorowa nieklejona (wkład), 83x83x75 bloczek 12
BLOCZEK samoprzylepny, (1x100kart.),75x75, kol. żółty bloczek 23
BLOCZEK samoprzylepny (1x100kart.), 76x105, kol. Żółty bloczek 26
BLOCZEK samoprzylepny (1x100kart.), 76x76 neon-różne kol.,gramatura: 70gsm (+/- 4%) bloczek 182
BLOCZEK samoprzylepny (1x400kart.), 76x76,kolor neon gramatura: 75gsm, posiada znka ekologiczny zielony punkt bloczek 29
BLOCZEK samoprzylepny, (1x100kart.) 76x76, kol. żółty, wykonane z papieru (100% pulpa drzewna), posiada certyfikat zielony punkt bloczek 74
BLOCZEK samoprzylepny 76x76, ilość karteczek: 90 +-5szt, gramatura: min. 74gsm, występuje w min.5 kolorach bloczek 1
BLOCZEK samoprzylepny, (1x450kart.) 76x76, kolor niebiesko-zielony,kolor różowy ,niebieski lub zielony do wyboru przez Zamawiającego,gramatura: 70-72gsm bloczek 10
BLOCZKI samoprzylepne, (3x100kart.) 51x38, kol. żółty,wykonane z papieru (100% pulpa drzewna),gramatura: 70gsm, posada znak ekologiczny zielony punkt op.(3 bloczki w op.) 109
BLOK do flipchartów, gładki, gramatura 70g/m2, 65cmx100cm, 40 kart., nazwa i marka dowolna szt. 1
BLOK w kratkę A4/100, nazwa i marka dowolna szt. 1
BLOK w kratkę A5/100, nazwa i marka dowolna szt. 1
BRULION A4, 96 kar., tw. op., w kratkę, nazwa i marka dowolna szt. 5
BRULION A5, 96 kar., tw. op., w kratkę, nazwa i marka dowolna szt. 7
CIENKOPIS 0,4mm, występuje w 47 kolorach szt. 21
CIENKOPIS 0,5mm automatyczny z płynnym tuszem żelowym EnerGel, grubość linii pisania 0,25mm, długość linii pisania 900m, na wymienny wkład LRN5 szt. 355
CIENKOPIS kulkowy, 0,3mm, różne kol., z igłową końcówką, ergonomicznym gumowym uchwytem i obudową z okienkiem pozwalającym na kontrolę zużycia tuszu, z systemem HI-Tecpoint, długość linii pisania 1500m szt. 19
"CLIPBOARD deska z klipem A4, nieotwierana, różne kol.,podkładka do pisania bez okładki, wykonana z tektury o grubości ok. 2mm
pokryta wysokiej jakości PVC na dłuższym boku znajduje się kieszonka na długopis lub ołówek,możliwość zawieszenia podkładki za pomocą specjalnego oczka umieszczonego w zacisku" szt. 4
DATOWNIK, wersja polska, wys. czcionki 4mm szt. 15
DŁUGOPIS na łańcuszku z wymiennym kładem, ciężka podstawa szt. 12
DŁUGOPIS jednorazowy, (1,0mm) różne kol., średnica końcówki 1mm, szerokość linii pisania 0,32mm, długość linii pisania 3000m,(+-5%), przezroczysta bezbarwna obudowa nie zawiera PVC, zakończenie i skuwka w kolorze tuszu szt. 4
DŁUGOPIS, różne kol., niklowo-srebrna końcówka 0,7 mm odporna na uderzenia, wymienny wkład, wodoodporny tusz o intensywnym, nieblaknącym kolorze, długość linii pisania 1500 m szt. 327
Długopis w przezroczystej obudowie z systemem przyciskowym posiadający rewolucyjny system tuszu ULV ,grubość linii pisania: M 0,4 mm szt. 4
DŁUGOPIS kulkowy, do papieru śliskiego i kredowego (0,7mm), różne kol.,grubość linii pisania ok.35mm, długość linii pisania 450m, tusz zasycha w 1 sekundę, na wkład wymienny SXR-72 szt. 85
DŁUGOPIS na łańcuszku, przylepny, lekka podstawa, różne kol. szt. 7
DŁUGOPIS na sprężynce, ciężka podstawa, transparentny szt. 1
Długopis automatyczny, z wkładem olejowym wodoodpornym,z gumowym uchwytem,obudowa krystaliczna, grubość linii pisania 0,21mm, długość linii pisania 1100m, różne kolory szt. 19
Długopis automatyczny z trójkątnym gumowanym uchwytem, grubość linii pisania 0,27mm, długość linii pisania 1000m, na wkład BKS7H, rózne kolory szt. 11
Długopis z końcówką z niklowanego srebra,grubość linii pisania 0,27 mm, długość linii pisania 1500m, na wkład wymienny BKL77, różżne kolory szt. 61
Długopis automatyczny z gumowy uchwytem,grubość linii pisania 0,25mm, długość linii pisania 1300m, tusz z certyfikatem ISO 14145-2, różne kolory szt. 92
Długopis automatyczny 0,7mm, z gumowym uchwytem, grubość linii pisania 0,27-0,33, długość linii pisania 800m (+/-200m), Końcówka pisząca Niklowane srebro z kulką z węglika wolframu, różne kolory szt. 56
Długopis końcówka 0,7 mm, długość linii pisania 800m/+/-200/,końcówka pisząca z niklowanego srebra z kulką z węglika wolframu, różżne kolory szt. 3
Długopis jednorazowy z końcówką 0,7 mm lub 1 mm ( do wyboru przez Zamawiającego), obudowa przezroczysta, końcówka i skuwka w kolorze tuszu, występuje w min.4 kolorach, producent nazwa i grubość końcówki trwale naniesiona na obudowie długopisu szt. 201
DRUK Dziennik budowy A4, 10 kart. szt. 4
DRUK Ewidencja wyjść w godzinach służbowych, A4, druk dwustronny, 32 kartki szt. 11
DRUK Księga druków ścisłego zarachowania A4 poziom,OFFSET 710-1 /MIP, zeszyt 40 stron szt. 4
DRUK Polecenie wyjazdu służbowego, A5, 100 kar., zadrukowany dwustronnie, z dziurkami do seg., perforowany, klejony grzbietowo, z komórką – sprawdzono pod względem merytorycznym bloczek 6
DRUK Rozliczenie zaliczki, 409-5 szt. 1
DRUK Wniosek o zaliczkę, 408-5 szt. 1
DZIENNIK korespondencyjny A4,192 kart. szt. 1
DZIURKACZ metalowy, z ogranicznikiem formatu, do 65 kartek, różne kol. szt. 1
DZIURKACZ metalowy, z ogranicznikiem formatu, do 30 kartek, różne kol. szt. 3
DZIURKACZ metalowy, z ogranicznikiem formatu, do 40 kartek, różne kol. szt. 4
DZIURKACZ z ogranicznikiem formatu, do 30 kartek, różne kol., wymiary 98 x 109 x 121, posiada certyfikat GS, gwarancja producenta 10 lat szt. 8
"DZIURKACZ z ogranicznikiem formatu, do 10 kartek, różne kol., wymiary 100 x 70 x 81, posiada 10-letnia gwarancja i certyfikat bezpieczeństwa GS " szt. 8
EKIERKA, plastikowa, długość 19cm, przezroczysta, nazwa i marka dowolna szt. 1
ETYKIETY poliestrowa matowa białe 40mm x 20mm (1000szt) z klejem akrylowym (do druk.ZEBRA) rolka (1000 etykiet) 1
ETYKIETY termiczne białe 50mm x 30mm (1000szt) z klejem akrylowym (do druk.ZEBRA) rolka (1000 etykiet) 26
ETYKIETY do segregatora wsuwane 48mm x 153mm/+-/1mm/ (do segregatora 75mm), wykonane z papieru offsetowego 250g op.(20 szt.) 8
ETYKIETY do segregatora wsuwane 28mm x 153mm /+-/1mm/ (do segregatora 50mm), wykonane z papieru offsetowego 250g op.(20 szt.) 5
ETYKIETY do segregatora wsuwane 50mm x 158mm (do segregatora 75mm), z certyfikatem FSC op.(10 szt.) 2
ETYKIETY do segregatora wsuwane 30mm x 158mm (do segregatora 50mm) , z certyfikatem FSC op.(10 szt.) 1
ETYKIETY SAMOP. 210 x 297 op. 7
FOLIOPIS 2,5 mm, różne kol., tusz spełnia normę ISO 554,posiada System Cap-Off - 14 dni, długość linii pisania 800m szt. 4
FOLIOPIS 0,6 mm, różne kol., tusz spełnia normę ISO 554,posiada System Cap-Off - 14 dni, długość linii pisania 800m szt. 1
GRAFITY do ołówka 0,3mm HB op. 5
GRAFITY do ołówka 0,5mm HB op. 13
GRZBIET zaciskowy / wsuwany 15mm, różne kol. szt. 1
GRZBIET zaciskowy / wsuwany 6mm, różne kol. szt. 1
GRZBIET zaciskowy / wsuwany 9mm, różne kol. szt. 1
"Najwyższej jakości gumka wykonana z naturalnego kauczuku nie zawiera PVC Wymiary:
- średnica 1,5 cm
- wysokość 9 cm, Trójkątny ergonomiczny kształt pozwala pracować nią jak z ołówkiem " szt. 1
GUMKA polimerowa mała, wymiar:43x17,4x11,7mm, waga 12,6g szt. 10
GUMKA duża wykonana z polimeru w kolorze czarnym szt. 12
GUMKI krzyżowe 160 x 1,5 x 4, śr.ok.100mm, różne kol., nazwa i marka dowolna op.(1 kg) 3
GUMKI recepturki, wąskie, średnie, szerokie, różne kol., nazwa i marka dowolna op.(1kg) 7
KALENDARZ biurkowy, tygodniowy stojący-spirala, 125mm x 175mm szt. 41
KALENDARZ biurowy piórnik, BF07, nazwa i marka dowolna szt. 2
KALENDARZ jednoplanszowy ścienny, nazwa i marka dowolna szt. 2
KALENDARZ książkowy A5, dzienny, różne kol. szt. 6
KALENDARZ na biurko leżący BIUWAR, 590mm x 420mm, 40 kart., nazwa i marka dowolna szt. 53
KALENDARZ trójdzielny, 300x770mm, ścienny, nazwa i marka dowolna szt. 55
4.5.3.) Główny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
30237430-2 - Markery
39292400-9 - Przybory do pisania
30197644-2 - Papier kserograficzny
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
30192130-1 - Ołówki
30192121-5 - Długopisy kulkowe
30197100-7 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie
30197220-4 - Spinacze do papieru
30199230-1 - Koperty
30197200-8 - Skoroszyty kołowe i spinacze do papieru
30192000-1 - Wyroby biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152036,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152036,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152036,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Papirus art. piśmienne i biurowe Robert Kuleta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341109972
7.3.3) Ulica: Ułańska
7.3.4) Miejscowość: Łowicz
7.3.5) Kod pocztowy: 99-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAPIRUS art.piśmienne i biurowe ROBERT KULETA
jakie przetargi wygrała firma
PAPIRUS art.piśmienne i biurowe ROBERT KULETA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152036,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-01-31INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Grodzisk Mazowiecki wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Dostawa rękawic diagnostycznych i zabiegowych
- Dostawa wyposażenia laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim"
- Dostawa sprzętu medycznego
- "Ustawienie i serwis przenośnych kabin sanitarnych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na przedszkolaków"
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO SIEDZIBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO w okresie 01.01. 2025 - 31.12.2025 ROKU
- Dostawa materiałów biurowych dla USK-2 w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek, segregatorów oraz innego asortymentu na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w I połowie 2025 roku
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- Dostawa papieru do drukarek , artykułów biurowych i opasek identyfikacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.