Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00639085/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi odbierania, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektów MOPS w Olsztynie w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004447867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Marsz. J. Piłsudskiego 61a
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-449
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mops.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.olsztyn.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi odbierania, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektów MOPS w Olsztynie w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fcb9330-7dd0-4b5d-9ea8-ccfacab02371
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00001891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044920/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Odbieranie, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w roku 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00639085
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DZPiI.261.35.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 213882,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odbierania, wywozu odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów z obiektów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. tj.
1) Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży ul. Rzepakowa 12
2) Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży ul. Wiecherta 23a
3) Schronisko dla Bezdomnych ul. Towarowa 18b
4) Noclegownia w Olsztynie ul. Towarowa 18
5) Dzienny Dom Pomocy Społecznej, ZPŚ Nr 3, Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej ul. Świtezianki 4
6) Dzienny Dom Pomocy Społecznej ul. Orłowicza 27
7) Dzienny Dom Pomocy Społecznej dla Osób Niepełnosprawnych ul. Emilii Plater 13
8) Ośrodek Wsparcia nad Dzieckiem i Rodziną, Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Nagórkowa Dolina” ul. Wańkowicza 3
9) Biuro MOPS i Dzienny Dom Pomocy Społecznej al. Marsz J. Piłsudskiego 61A
10) Zespół Asysty Rodzinnej ul. 1 Maja 3/1
11) Zespół Specjalistów ul. Gietkowska 9i
12) Zespół Pracy Środowiskowej Nr 1 ul. Kajki 6
13)Piecza Zastępcza, ZPŚ Nr 2 ul. Dąbrowszczaków 10
14) Zespół Pracy Socjalnej Nr 3 ul. Kopernika 45
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do wyposażenia obiektów Zamawiającego
w pojemniki, worki na odpady, pojemniki oznakowane naklejką dotyczącą oznaczenia zbieranej frakcji oraz zasad segregacji. Ustawienia pojemników w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego zgodnie z wykazem lokalizacji zawartym w tabeli nr 2 do OPZ oraz do utrzymywania pojemników, w odpowiednim stanie technicznym, sanitarnym.
4. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania harmonogramu odbioru odpadów dla każdej lokalizacji, który zapewni regularność i powtarzalność odbierania odpadów. Harmonogram zostanie dostarczony do zamawiającego niezwłocznie, nie później niż 7 dni od dnia podpisania umowy.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczący usługę posiadał:
1) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość całkowita przedmiotu zamówienia oraz utrzymanie tego ubezpieczenia przez okres świadczenia usługi.
2) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce zbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o którym mowa w art. 9b ust. 2 Ustawy z dnia 13 września 1996 r.
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U z 2023 r poz. 1469).
6.Wykonawca dołoży należytej staranność przy realizacji zamówienia, usługę wykona
w oparciu o obowiązujące przepisy prawa oraz zgodnie z wymaganiami określonymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226538,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268746,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226538,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS WARMIA – MAZURY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390403487
7.3.3) Ulica: Partyzantów 3
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-522
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMONDIS WARMIA-MAZURY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REMONDIS WARMIA-MAZURY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226538,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup czterech dronów z dodatkowym wyposażeniem do prowadzenia kontroli na akwenach wodnych.
- Usługa organizacji wycieczki
- Rozbiórka budynku obory i cielętnika na działce Nr 111/35, obręb Maruny, gm. Barczewo
- Usługa odbioru i zagospodarowania produktów spożywczych przeterminowanych, nieprzydatnych do spożycia zaliczanych do kat. 3
- Dostawa narzędzi do operacji małoinwazyjnych zastawki mitralnej, zastawki trójdzielnej i zastawki aortalnej - RAT - powtórzenie
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (124)
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych
- Sukcesywny odbiór i wywóz odpadów komunalnych wytworzonych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonego w Płocku
- Usługa odbioru i zagospodarowania produktów spożywczych przeterminowanych, nieprzydatnych do spożycia zaliczanych do kat. 3
- Utrzymanie poboczy dróg i ścieżek rowerowych stanowiących własność gminy Wolsztyn w 2025 roku
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady pozostałe po segregacji oraz odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Czarnej Górnej.
- Wywóz odpadów komunalnych z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Horyńcu - Zdroju.
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.