Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00441018/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z obsługą i nadzorem nad środkami ochrony elektronicznej oraz wsparciem grupy interwencyjnej realizowana dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324033
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sądowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@ostrow.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64c3f46a-64e7-11ed-abdb-a69c1593877c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z obsługą i nadzorem nad środkami ochrony elektronicznej oraz wsparciem grupy interwencyjnej realizowana dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64c3f46a-64e7-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00001908
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00110489/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z monitoringiem systemu alarmowego w budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441018/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-262-18/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203100 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia na usługi społeczne jest: „Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z obsługą i nadzorem nad środkami ochrony elektronicznej oraz wsparciem grupy interwencyjnej realizowana dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim”, który obejmuje w szczególności:
1. który obejmuje w szczególności:
a) świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz z obsługą i nadzorem nad środkami ochrony elektronicznej i monitorowaniem systemu alarmowego i p.poż.
w obiektach Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim wraz z terenem przyległym,
b) obsługę urządzeń (bramki) do wykrywania metali oraz obsługę urządzeń rentgenowskich do prześwietlenia bagażu zainstalowanych w obiektach Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim,
c) stały, całodobowy monitoring ochranianych w obiektów Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim wraz z terenem przyległym poprzez monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz zapewnienie możliwości skorzystania w każdym czasie z wsparcia specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej (SUFO) (dalej zwanej: „grupą interwencyjną”), w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r., poz. 1995), pozostającej w gotowości do podjęcia natychmiastowej reakcji na wezwanie pracowników ochrony, upoważnionych pracowników Zamawiającego lub w przypadku sygnalizacji systemu alarmowego w obiektach Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim,
d) obsługę dźwigu/platformy dla osób niepełnosprawnych w obiektach Sądu Rejonowego
w Ostrowie Wielkopolskim,
e) nadzór nad dostępem do windy w obiektach Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim,
f) nadzór nad wydawaniem kluczy w obiektach Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim,
g) prowadzenie obsługi szatni dla interesantów w obiektach Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim,
h) otwieranie i zamykanie obiektów Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim wraz
z obsługą systemu alarmowego.
Szczegółowy opis, zakres, sposób i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i załączniku
nr 5 – projekt umowy, które stanowią integralną część SWZ.
Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, które zostało określone w Rozdział II ust. 7 SWZ i dokumentach postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79715000-9 - Usługi patrolowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251449,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zbigniew Kłys - AM Ochrona Zbigniew Kłys
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Biuro Ochrony Kłys sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271095264
7.3.3) Ulica: Władysława Łokietka
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Grupa interwencyjna, nadzór elektroniczny.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249813,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Ochrona osób i mienia w Muzeum w Lewkowie Zespole Pałacowo-Parkowym wraz z obsługą systemów monitoringu i ochroną podczas imprez plenerowych
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025".
- Przygotowanie posiłków z dostawą do Dziennego Domu ,,Senior+" w Ostrowie Wielkopolskim przy ul Raszkowskiej 39.
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025 ".
- "Świadczenie na rzecz Gminy Ostrów Wielkopolski usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"
- Usługa odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów o kodzie 191212
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. Łęgskiej 28 we Włocławku."
- Wykonywanie usług portierskich i dozoru od 01.01.2025 do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej obiektu i mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, ul. Ogrodowa 5/7, 00-893 Warszawa
- Usługa w zakresie ochrony obiektów Zespołu Wolskich Placówek Edukacji Kulturalnej w Warszawie
- "Świadczenie usług ochrony całodobowej budynków Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. przy ul. Bagatela 12 oraz Al. Stanów Zjednoczonych 53 w Warszawie"
- Usługa w zakresie całodobowej ochrony i dozoru mienia przez koncesjonowaną firmę ochroniarską w siedzibie WUP Kielce na lata 2025-2026
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.