Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ciągłego utrzymania porządku i czystości w administracyjnych granicach
Miasta i Gminy Łapy w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łapy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Władysława Sikorskiego 24
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.lapy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapy.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ciągłego utrzymania porządku i czystości w administracyjnych granicachMiasta i Gminy Łapy w roku 2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1762d0e-928b-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00001919
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027889/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Utrzymanie czystości (usługa utrzymania czystości oraz odbiór i utylizacja odpadów z koszy ulicznych)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529929
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie z wolnej ręki zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 11 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Gmina Łapy jest właścicielem 100 % udziałów w spółce, sprawuje nad nią prawną kontrolę dopowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania jej sprawami. Ponad 90% działalności spółki dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego – Gminę Łapy. W Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej Sp. z o. o nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Przedmiot zamówienia objęty jest zakresem działalności spółki określonej w jej akcie założycielskim.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.7031.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług i prac z zakresu ciągłego utrzymania porządku i czystości w administracyjnych granicach miasta i gminy Łapy w roku 2024,
w zakresie:
1) Porządkowanie ciągów pieszych, placów, pasów drogowych oraz innych terenów będących własnością Gminy Łapy w ciągłym utrzymywaniu czystości i porządku.
2) Usuwanie z jezdni wszelkich elementów stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu.
3) Zamiatanie jezdni i placów łącznie z zatokami parkingowymi.
4) Regularne zbieranie i usuwanie nieczystości „luźnych” z całego terenu.
5) Usuwanie chwastów i traw z opasek przykrawężnikowych, parkingów, wysepek.
6) Mycie płyt granitowych na Placu Nikepodległości-1 raz na wiosnę-płynem z detergentem.
7) Sprzątanie miejsc wskazanych przez Zamawiającego po uroczystościach.
8) Rozstawianie i demontaż koszy ulicznych i ławek.
9) Renowacja koszy ulicznych i ławek.
10) Zbieranie i utylizacja odpadów gromadzonych w miejskich koszach ulicznych.
11) Obsługa i konserwacja tężni solankowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77312100-1 - Usługi odchwaszczania
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 642902 PLN
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662066818
7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury
7.3.4) Miejscowość: Łapy
7.3.5) Kod pocztowy: 18-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 642902 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z ŁAP
- Remont korytarza w Centrum Kształcenia Zawodowego w Łapach
- Zakup licencji na moduł zarządzania blokiem operacyjnym
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ dz. nr geod. 1256, obręb 0044 Suchowola, gmina Suchowola, powiat sokólski
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z LOKALEM USŁUGOWYM W PARTERZE, GARAŻEM PODZIEMNYM, PZT, MURAMI OPOROWYMI I NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ MOŃKI, ul. KOŚCIELNA
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie miasta Rogoźno w 2025 roku
- Koszenie traw na niezagospodarowanych działkach Gminy Miasto Krosno oraz na terenach Skarbu Państwa w 2025 roku
- Budowa chodników przy ulicy Wiatracznej, budowa ulicy XXX-lecia i parkingu przy ulicy Sportowej wraz z odwodnieniem.
- KONSERWACJA ROWÓW ODWADNIAJĄCYCH I MELIORACYJNYCH, WYKOSZENIE NAWIERZCHNI DARNIOWYCH ORAZ ZEBRANIE WYKOSZONEJ TRAWY
- Budowa dróg na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 254 do miejscowości Olimpin wraz z infrastrukturą techniczną - etap 1
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg powiatowych - zamiatania dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.