Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00490744/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-13
- 2024/BZP 00271108/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie zadania inwestycyjnego w trybie zaprojektuj i wybuduj pn.: Dostosowanie technologii kuchni i pomieszczeń przykuchennych do wymogów sanitarnych stawianych pomieszczeniom zbiorowego żywienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Powiatu Toruńskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Towarowa 4-6
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiattorunski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiattorunski.pl/7096,zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zadania inwestycyjnego w trybie zaprojektuj i wybuduj pn.: Dostosowanie technologii kuchni i pomieszczeń przykuchennych do wymogów sanitarnych stawianych pomieszczeniom zbiorowego żywienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f218815-820c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00001922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040292/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wykonanie zadania inwestycyjnego w trybie zaprojektuj i wybuduj pn.: Dostosowanie technologii kuchni i pomieszczeń przykuchennych do wymogów sanitarnych stawianych pomieszczeniom zbiorowego żywieniai
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490744
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia wykonanie zadania inwestycyjnego w trybie zaprojektuj i wybuduj pn.. Dostosowanie technologii kuchni i pomieszczeń przykuchennych do wymogów sanitarnych stawianych pomieszczeniom zbiorowego żywienia.
Lokalizacja inwestycji: Szpital Powiatowy Sp. z o. o. ul. Szewska 23, 87-140 Chełmża.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie układów wentylacji mechanicznej kuchni i pomieszczeń przykuchennych, wraz z remontem pomieszczenia kuchni w budynku Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Chełmży.
Celem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej wykonania instalacji wentylacji mechanicznej pomieszczeń kuchni i przykuchennych oraz, oświetlenia i remontu kuchni dla spełnienia obecnych standardów i norm, podniesienia komfortu użytkowników, sprawności urządzeń oraz optymalizacji kosztów zużycia energii.
Dokumentacja projektowa zostanie wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, a w szczególności Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 29 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej (Dz.U. z 2021 r., poz. 2454), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, zatwierdzoną przez Zamawiającego koncepcją oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa.
Projekt powinien być opracowany uwzględniając specyfikę pracy i przeznaczenie poszczególnych pomieszczeń.
W trakcie prac projektowych Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w rozwiązaniach projektowych uwagi Zamawiającego i jego życzenia, o ile nie są sprzeczne z obowiązującymi przepisami, normami i programem funkcjonalno-użytkowym.
Zakres zamówienia
Zakres prac obejmuje:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej wykonawczej:
• inwentaryzację wielobranżową wraz z wykonaniem niezbędnych odkrywek,
• opinię techniczną dotyczącą wytrzymałości stropu i możliwości lokalizacji urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na dachu,
• ekspertyzę stanu technicznego istniejących układów instalacyjnych sanitarnych oraz elektrycznych,
• projekty branżowe techniczne oraz wykonawcze:
- projekt instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej i klimatyzacji,
- projekt instalacji elektrycznych zasilania urządzeń wentylacyjnych oraz instalacji elektrycznej w pomieszczeniu kuchni,
- projekt architektoniczny wnętrza kuchni, z uwzględnieniem technologii kuchni,
• Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
• Wykonanie przedmiaru robót i kosztorysu.
Dokumentacja zostanie przygotowana w następującej liczbie egzemplarzy:
- projekt techniczny dla każdej branży - 4 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie,
- projekt wykonawczy dla każdej branży - 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie ,
- STWiOR - 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie,
- przedmiar robót i kosztorys - 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie.
b) Realizację robót budowlanych:
• Demontaż istniejących elementów i urządzeń przeznaczonych do wymiany,
• Wywiezienie i utylizacja zużytych materiałów i urządzeń oraz składowanie wybranych przez Inwestora elementów we wskazanym miejscu,
• Czyszczenie i konserwacja elementów istniejących instalacji, niepodlegających wymianie,
• Montaż nowoprojektowanej instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej opartej na centrali wentylacyjnej z odzyskiem ciepła poprzez wymiennik krzyżowy. Wydajność urządzenia dostosowana do elementów wyposażenia technologii kuchni z uwzględnieniem zastosowania filtrów tłuszczowych multicyklonowych na okapach oraz na instalacji wyciągowej przed centralą wentylacyjną.
• Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniu kuchni oraz magazynu żywności z zapewnieniem temperatury powietrza 25 st. C w pomieszczeniu kuchni oraz 18 st. C w pomieszczeniu magazynu żywności.
• Wykonanie instalacji elektrycznych.
• Wykonanie robót wykończeniowych w pomieszczeniu kuchni (szpachlowanie i malowanie sufitu).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299172,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299172,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299172,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Konsultingowe SANIVEST
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642406428
7.3.3) Ulica: Polna 59
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Radzka Magdalena Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Konsultingowe Sanivest
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299172,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie mienia Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. Aleksandra Piotrowskiego w Gnieźnie
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku
- Dostawa wraz z wdrożeniem urządzeń do wykonywania kopii bezpieczeństwa i oprogramowania zabezpieczającego w ramach programu ,,Cyberbezpieczny Samorząd''
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Urządzenia wentylacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.