eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozyWyposażenie gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz transport i zagospodarowanie odpadów z PSZOK" - zamówienie powtórzeniowe nr 2".



Ogłoszenie z dnia 2025-01-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyposażenie gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz transport i zagospodarowanie odpadów z PSZOK” – zamówienie powtórzeniowe nr 2”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182284

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kozy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-340

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 033/8298650

1.5.8.) Numer faksu: 033/8298674

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kozy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kozy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz transport i zagospodarowanie odpadów z PSZOK” – zamówienie powtórzeniowe nr 2”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4ec05b2-ec90-44a7-8521-085fc93427db

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00001923

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046735/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Wyposażenie gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz transport i zagospodarowanie odpadów z PSZOK - zamówienie powtórzeniowe nr 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00655994

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

1)zamówienie powtórzeniowe zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego;2) zamówienie powtórzeniowe zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług, z którym zawarto umowę na tzw. zamówienie podstawowe;3) zamówienie powtórzeniowe polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień;4) zamówienie powtórzeniowe było przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;5) całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia
podstawowego;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 351800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia powtórzeniowego nr 2 dla części 2 przedmiotu zamówienia polega na powtórzeniu następującego zakresu usług, który został wskazany
w zamówieniu podstawowym tj.:
Przedmiotowe zamówienie, którego Zamawiający zamierza udzielić polegać będzie na powtórzeniu podobnych zamówień - usług co zamówienie podstawowe - wyposażenie gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w pojemniki i kontenery do gromadzenia odpadów oraz transport i zagospodarowanie odpadów z PSZOK. Przewidywana ilość odpadów w okresie realizacji zamówienia – 337,10 Mg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

44613800-8 - Pojemniki na tworzywa odpadowe

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 379954,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 379954,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 379954,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sanit-Trans Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372406743

7.3.3) Ulica: Międzyrzecze Górne 383

7.3.4) Miejscowość: Miedzyrzecze Górne

7.3.5) Kod pocztowy: 43-392

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 379954,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach o których mowa w art. 95 ustawy Pzp ze względu na krótki okres obowiązywania umowy Zamawiający uznał wstępne oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę złożone przed zawarciem umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.