Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00002240/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie i utrzymanie czystości plaż (do podstawy wydmy), zejść oraz zjazdów na plaże w okresie 01.01.2023 do 31.12.2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Darłowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920937
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 9
1.5.2.) Miejscowość: Darłowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +94 355 12 48
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@darlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.darlowo.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie i utrzymanie czystości plaż (do podstawy wydmy), zejść oraz zjazdów na plaże w okresie 01.01.2023 do 31.12.2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6de0b474-7d28-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00002008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00500531
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp – udzieli przedmiotowego zamówienia osobie prawnej – Miejskiemu Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., z siedzibą w Darłowie, przy ul. 1-go Maja 1. Gmina Miasto Darłowo sprawuje kontrolę nad spółką miejską, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad spółkami miejskimi, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dot. zarządzania sprawami
spółki. Ponad 90% działalności Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych MPGK Sp. z o.o. przez Gminę Miasto Darłowo.
Gmina Miasto Darłowo posiada 100% udziałów. W spółce miejskiej nie ma zatem bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.44.2021/GKM.7021.1.71.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 277777,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa związana ze sprzątaniem i utrzymaniem czystości terenu plaż (do podstawy wydmy), zejść oraz zjazdów na plaże w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. Zakres prac objętych powierzonym zadaniem:
Zakres zadania obejmuje:
Zakres prac objętych powierzonym zadaniem:
a) w miesiącach: styczeń – maj 2023 r.
- odpiaszczanie przejść na plażę:
• od stycznia do maja 2023 r. - w miarę potrzeb
- ustawienie koszy przy każdym przejściu na plażę:
Darłówko Wschodnie:
• przejście przy Hotelu Apollo – 4 sztuki,
• przejście przy Hotelu Plaza – 2 sztuki,
• przejście przy smażalni Delfinek – 2 sztuki,
• przejście przy apartamentach Amon – 2 sztuki,
• przejście naprzeciwko Hotelu Jan – 2 sztuki,
• przejście przy Patelni – 2 sztuki.
Darłówko Zachodnie:
• przejście przy Hydrobudowie – 2 sztuki,
• przejście przy ul. Plażowej – 2 sztuki,
• przejście przy ul. Sosnowej – 2 sztuki,
• przejście przy ul. Muchy – 2 sztuki,
- opróżnianie koszy na śmieci:
• częstotliwość opróżniania koszy należy bezwzględnie dostosować do ruchu turystycznego,
- wywóz i utylizacja nieczystości na wysypisko komunalne,
- sprzątanie zanieczyszczeń na plaży, również przy użyciu niezbędnego sprzętu mechanicznego - w miarę potrzeb,
b) w miesiącu czerwcu 2023 r.
- odpiaszczanie przejść na plażę – w miarę potrzeb,
- do 15 czerwca 2023 r. – dostawienie koszy między przejściami na plażę (zachować odległość między koszami – 25 m),
- wywóz i utylizacja nieczystości na wysypisko komunalne,
- sprzątanie zanieczyszczeń na plaży, również przy użyciu niezbędnego sprzętu mechanicznego - w miarę potrzeb, a od 15 czerwca 2023 r. codzienne utrzymanie czystości.
c) w miesiącu od lipca do sierpnia 2023 r.
- sprzątanie mechaniczne:
• oczyszczanie mechaniczne piasku plażowego, przesiewanie na głębokość konieczną wyeliminowania zanieczyszczeń typu: odpady bytowo-gospodarcze oraz inne pochodzenia organicznego,
• wywóz odpadów i nieczystości zebranych w skutek wykonania powyżej wskazanych czynności celem ich składowania, unieszkodliwiania lub utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
• również poprzez bronowanie i grabienie.
Częstotliwość wykonywania prac: minimum raz w tygodniu:
- sprzątanie ręczne
• zebranie wszystkich zanieczyszczeń stałych z całego terenu objętego zamówieniem łącznie z wodorostami odkładającymi się wzdłuż linii brzegowej,
• stała obsługa plaż- każdorazowo łącznie nie mniej niż 4 osoby pełniące obowiązki stałego utrzymania czystości plaż.
Częstotliwość wykonywania prac: prace będą wykonywane codziennie, łącznie z niedzielami i świętami, w godz. 05:00 – 09:00 oraz 18:00 – 20:00
• odpiaszczanie przejść na plażę i chodników plażowych – w miarę potrzeb, z dostosowaniem do ruchu turystycznego.
- usuwanie glonów odkładających się wzdłuż linii brzegowej oraz wywożenie ich na tereny przeznaczone do utylizacji. Częstotliwość wykonywania prac: w zależności od intensywności występowania zanieczyszczeń, z częstotliwością zapewniającą czystość plaży. Okres zalegania nieczystości nie może być dłuższy niż 24 godziny.
- wystawianie i opróżnianie koszy na śmieci:
• ustawienie koszy minimum co 25 m od siebie oraz po dwa kosze – przy każdym wejściu na plażę,
• ustawienie na każdym przejściu na plażę pojemników na odpady segregowane: plastik, szkło, papier.
Częstotliwość wykonywania prac: częstotliwość opróżniania koszy należy bezwzględnie dostosować do ruchu turystycznego, nie dopuszczając do ich przepełnienia, nie rzadziej niż dwa razy dziennie w godzinach ok. 09:00 i ok. 18:00.
- wywóz i utylizacja nieczystości na wysypisko komunalne.
- sprzątanie zanieczyszczeń:
• systematyczne usuwanie większego rodzaju nieczystości stałych na plaży (np. powalone drzewa na przejściach komunikacyjnych, wyrzucony sprzęt użytkowy, padlina) również przy użyciu niezbędnego sprzętu mechanicznego.
Częstotliwość wykonywania usługi: sprzątanie zanieczyszczeń będzie odbywało się w godzinach rannych, tj. do godz. 09:00 lub w przypadku zgłoszenia niezwłocznie.
- odpiaszczanie przejść na plażę: w miarę potrzeb.
d) od miesiąca września do grudnia 2023 r.
- odpiaszczanie przejść na plażę w miarę potrzeb.
- opróżnianie koszy na śmieci:
• Częstotliwość opróżniania koszy należy bezwzględnie dostosować do ruchu turystycznego,
- wywóz i utylizacja nieczystości na wysypisko komunalne,
- sprzątanie zanieczyszczeń na plaży, również przy użyciu niezbędnego sprzętu mechanicznego - w miarę potrzeb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90680000-7 - Usługi sprzątania plaż
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330232692
7.3.3) Ulica: 1 Maja 1
7.3.4) Miejscowość: Darłowo
7.3.5) Kod pocztowy: 76-150
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DARŁOWA
- Zakup i dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Darłowo - Etap I
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Darłowo w miejscowościach Kowalewice, Pęciszewko i Porzecze
- Remont konserwatorski elewacji północnych: muru kurtynowego, budynku bramnego i skrzydła wschodniego oraz elewacji wschodniej i zachodniej budynku bramnego
- Remont konserwatorski elewacji zachodniej skrzydła wschodniego Zamku Książąt Pomorskich w Darłowie
więcej: przetargi w Darłowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.