Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00274840/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowe sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Strzelcach Krajeńskich”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2
1.3.) Oddział zamawiającego: w Strzelcach Krajeńskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368055763
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957632767
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola2@strzelce.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp2strzelce.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowe sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Strzelcach Krajeńskich”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0294f95c-486f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002014
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00274497/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Kompleksowe sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Strzelcach Krajeńskich”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274840/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP2.263.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 227642,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Strzelcach Krajeńskich
Przedmiot zamówienia został opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, zwanym OPZ stanowiącym Załączniki nr 1 do SWZ.
W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu czystości codziennie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach:
Budynki Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Słowackiego 14 w Strzelcach Kraj. codziennie przez 5 dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym z zastrzeżeniem pkt 3.6.
od godziny 7.00 do godziny 13.00 — minimum 2 osoby (2 etaty);
w godzinach: 13.00 do godziny 21.00 — minimum 7 osób (7 etatów).
W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany jest do dostarczania na własny koszt środków czystości do toalet, mydła w płynie, papieru toaletowego i ręczników papierowych, odświeżaczy powietrza o świeżym, przyjemnym zapachu, worków na śmieci oraz narzędzi, urządzeń technicznych i środków chemicznych niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby narzędzia i urządzenia techniczne wykorzystywane przez wykonawcę podczas realizacji zamówienia były sprawne i bezpieczne. Wykonawca zobowiązany jest dysponować następującym sprzętem:
a) maszyna piorąca, przeznaczona do prania małych powierzchni wykładzin dywanowych w liczbie zapewniającej prawidłową obsługę zamówienia, jednak nie mniej niż 2 szt.;
b) maszyna przeznaczona do prania tapicerki meblowej w liczbie zapewniającej prawidłową obsługę zamówienia, jednak nie mniej niż 1 szt.;
c) odkurzacz przemysłowy - w liczbie zapewniającej prawidłową obsługę zamówienia, jednak nie mniej niż 2 szt.;
d) wózek serwisowy typu Roll-Mop - w liczbie zapewniającej prawidłową obsługę zamówienia, jednak nie mniej niż 2 szt.;
e) szczotki, mopy, ścierki - w ilościach niezbędnych do prawidłowego świadczenia usług;
f) drabinka aluminiowa (niezbędna do wycierania kurzu na szafach, wentylatorów i kratek sufitowych) w liczbie zapewniającej prawidłową obsługę zamówienia, jednak nie mniej niż 2 szt.;
g) maszyna do czyszczenia podłóg w liczbie zapewniającej prawidłową obsługę zamówienia, jednak nie mniej niż 1 szt.
Stosowane przez Wykonawcę środki czystości i środki higieniczne muszą być odpowiedniej jakości, skuteczne w stosowaniu, powszechnie dostępne i używane na rynku, bezpieczne dla zmywanych nimi powierzchni, rozkładalne, nietoksyczne, posiadające właściwości odtłuszczająco- myjące.
Zaleca się używanie neutralnych środków czyszczących typu Cleaner lub Monel. Do czyszczenia maszynowego używać należy preparatu do pielęgnacji i neutralnym pH.
Środki czystości muszą odpowiadać wymogom ustawy z dnia 25.02.2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2020 r. 2289 ze zm.), tj, nie mogą zawierać substancji powodujących zagrożenie dla zdrowia i życia człowieka oraz środowiska.
Środki dezynfekcyjne (biobójcze) stosowane przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 09 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2021 r., poz. 24).
Wykonawca ma obowiązek zapoznać pracowników z kartami charakterystyki substancji i preparatów chemicznych stosowanych do wykonania prac objętych umową i przechowywać je w miejscu realizacji zamówienia.
Przez cały okres realizacji umowy wykonawca będzie dostarczał materiały higieniczne w ilościach niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 8 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
Jeżeli powyższy opis przedmiotu zamówienia wskazywałby, w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z treścią art. 99 ust. 4 i 5 ustawy Pzp, dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych.
Wszelkie rozwiązania pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe lub cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Poprzez zapis dotyczących minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów dostępne w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.
Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych lub cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów lub cech użytkowych wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach/cechach użytkowych lub lepszych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin wykonywania usługi wynikających z jego potrzeb oraz możliwość wykonywania prac w soboty, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy i w terminach wzajemnie uzgodnionych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919300-5 - Usługi sprzątania szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 476100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORGE Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792471309
7.3.3) Ulica: Promienista
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-141
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
60% opisu OPZ proporcjonalnie do każdej części opisu, HR System Sp. z o.o. ul. Promienista 121 60-141 Poznań
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z STRZELEC KRAJEŃSKICH
- Wykonanie usługi odbioru z załadunkiem, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych o kodzie 190805, higienizowanych tlenkiem wapna z Oczyszczalni Ścieków
- "Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją zadań pod nazwą: "Budowa ul. Kalinowej w Strzelcach Krajeńskich"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania budynku Szkoły Podstawowej nr 68 im. II Tysiąclecia Wrocławia we Wrocławiu w 2025r.
- Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1, ul. gen. Tadeusza Bora - Komorowskiego 2 w Bydgoszczy
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku hali sportowej Zespołu Szkół nr 7 w Bydgoszczy
- Usługa w zakresie utrzymania porządku i czystości w hali sportowej ZSE w Bydgoszczy w roku 2025
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach I Liceum Ogólnokształcącym im. C.K. Norwida z Oddziałami Dwujęzycznymi w Bydgoszczy w 2025 r.
- Utrzymanie czystości w budynku Szkoły Podstawowej Nr 16 w Siemianowicach Śląskich ul. Karola Szymanowskiego 11 w 2025 r.
więcej: Usługi sprzątania szkół »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.