Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00227786/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis i administracja systemów księgowo-magazynowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 64 89 941
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: andrzej.nowinski@zdrowie.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis i administracja systemów księgowo-magazynowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de44d667-2a7b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002044
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013168/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Serwis oprogramowania aplikacyjnego Infomedika do obsługi tzw. „części szarej” (m.in. księgowość, magazyny, kadry, płace)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227786/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp/51/TP-51/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowe wymagania i opis zakresu przedmiotu zamówienia
I. Zakres obsługi Oprogramowania Aplikacyjnego:
1. Usługi serwisowe wykonywane 36 h godzin serwisowych w miesiącu:
1) udzielanie z Konsultacji;
2) gotowość do świadczenia usług serwisowych, z gwarantowanym czasem przystąpienia do wykonywania przyjętych do realizacji prac w ciągu 1 dnia roboczego od chwili otrzymania zlecenia.
3) udzielanie pomocy technicznej oraz wykonywanie zleconych przez Zamawiającego, drobnych prac programistycznych, prac instalacyjnych, konfiguracyjnych, diagnostycznych lub instruktarzowych, w zakresie związanym z obsługą i administrowaniem Oprogramowania Aplikacyjnego, w siedzibie Zamawiającego, Wykonawcy lub Autoryzowanego Przedstawiciela Serwisowego Wykonawcy, w tym:
a) przygotowanie środowiska testowego i baz testowych do aktualizacji bazy danych Oprogramowania Aplikacyjnego i Oprogramowania Aplikacyjnego,
b) aktualizacja bazy danych Oprogramowania Aplikacyjnego,
c) aktualizacja Oprogramowania Aplikacyjnego oraz modyfikacja konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego wymagana przeprowadzoną aktualizacją (w tym formularze, szablony wydruków, raporty i zestawienia),
d) przekazanie informacji na temat Nowych Funkcji i zmian wprowadzonych w nowych wersjach Oprogramowania Aplikacyjnego,
e) przywrócenie pracy Oprogramowania Aplikacyjnego w sytuacji Awarii, przy pomocy narzędzi Oprogramowania Systemowego i Bazodanowego, udostępnionego przez Zamawiającego,
f) udzielanie pomocy w zakresie obsługi i administrowania Oprogramowania Aplikacyjnego,
g) modyfikacja parametrów pracy Oprogramowania Aplikacyjnego poprzez moduł administracyjny,
h) analiza zgłoszeń użytkowników dotyczących pracy Oprogramowania Aplikacyjnego oraz wprowadzanych danych w Oprogramowaniu Aplikacyjnym,
i) usuwanie błędnie wprowadzonych przez użytkowników danych – z poziomu bazy danych, na podstawie pisemnego zlecenia,
j) poprawa błędnie wprowadzonych przez użytkowników danych – z poziomu bazy danych, na podstawie pisemnego zlecenia,
k) pomoc przy generowaniu raportów statystycznych / rozliczeniowych,
l) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego.
m) odtwarzanie zgromadzonych w Oprogramowaniu Aplikacyjnym danych, na podstawie danych archiwalnych poprawnie zabezpieczonych przez Zamawiającego (Zamawiający jest odpowiedzialny za wykonywanie kopii baz danych i sprawdzenie poprawności ich odtworzenia na odpowiednich nośnikach,
n) pomoc w generowaniu danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. Ministerstwo Finansów, Urząd Skarbowy, Organ Założycielski, Narodowy Fundusz Zdrowia, Wydział Zdrowia, urzędy, banki itp.),
o) konfiguracja Oprogramowania Aplikacyjnego na potrzeby nowych wymagań sprawozdawczych do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. Ministerstwo Finansów, Urząd Skarbowy, Organ Założycielski, Narodowy Fundusz Zdrowia, Wydział Zdrowia, urzędy, banki itp.)
p) instalacja i konfiguracja nowych Funkcji, Funkcjonalności i Modułów Oprogramowania Aplikacyjnego,
q) tworzenie i wprowadzanie zmian w dodatkowych wydrukach, raportach i zestawieniach,
r) prowadzenie szkoleń dla personelu zamawiającego.
II. Sposób realizacji usług
1. Usługi serwisowe realizowane będą w Dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku włącznie, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 16:00.
2. Usługi serwisowe, będą realizowane w odpowiedzi na pisemne zlecenie przedstawione przez wskazane przez Zamawiającego osoby.
3. Usługi wykonywane będą w pomieszczeniach Zamawiającego lub za pomocą zdalnego szyfrowanego dostępu.
4. W przypadku usług serwisowych wykonywanych w ramach dodatkowo wykupionych godzin serwisowych:
1) Zrealizowane godziny serwisowe, dla prac wykonywanych za pomocą zdalnego dostępu, w siedzibie Wykonawcy lub Autoryzowanego Przedstawiciela Serwisowego Wykonawcy, będą rozliczane z dokładnością do pełnej godziny, zaokrąglając w górę do pełnej godziny, nie mniej niż 1 godzina dla zlecenia.
2) Zrealizowane godziny serwisowe, dla prac realizowanych w siedzibie Zamawiającego (tzw. Wizyty serwisowe), będą rozliczane z dokładnością do pełnej godziny, zaokrąglając w górę do pełnej godziny, nie mniej niż 6 godzin dla zlecenia.
5. W przypadku zgłoszenia drobnych prac programistycznych – Modyfikacji – w terminie 15 dni roboczych (czas reakcji) Wykonawca określi możliwość ich realizacji, a w ciągu 30 dni roboczych dokona oceny rodzaju zleconych prac, opracuje wstępny projekt, sporządzi jego wycenę i zaproponuje czas realizacji prac.
6. Niewykorzsytane godziny serwisowe będą przechodziły na kolejne miesiące i liczone w układzie kwartalnym.
III. Sposób dokonywania zgłoszeń
1. Zgłaszanie / zamawianie usług serwisowych odbywać się będzie poprzez witrynę internetową Systemu Obsługi Zgłoszeń Wykonawcy a w razie trudności z rejestracją zgłoszenia na w/w witrynie internetowej, Zamawiający może dokonać zgłoszenia (z zastrzeżeniem niezwłocznego potwierdzenia zgłoszenia poprzez witrynę internetową Systemu Obsługi Zgłoszeń) lub telefonicznie bądź mailowo.
2. w przypadku, gdy formularz zgłoszenia zostanie przyjęty przez Wykonawcę:
- w godzinach pomiędzy 08:00 a 16.00 dnia roboczego – traktowane jest jak przyjęte danego dnia roboczego;
- w godzinach pomiędzy 16.00 a 24.00 dnia roboczego – traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 następnego dnia roboczego;
- w godzinach pomiędzy 0.00 a 8.00 dnia roboczego - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 danego dnia roboczego;
- w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 najbliższego dnia roboczego;
3. Wykonawca zobowiązany jest do przesyłania cotygodniowych raportów z wykonanych prac w każdy pierwszy dzień roboczy do poprzedniego tygodnia z uwzględnieniem nazwiska zlecającego, szczegółowo wykonanych czynności, czasu trwania na adres mailowy podany w umowie.
IV. Posiadane licencje Infomedica Asseco.
Nazwa modułu/zakres funkcjonalny Ilości
Obsługa finansów i księgowości Open
Obsługa sprzedaży Open
Obsługa zakupów Open
Wycena kosztów normatywnych świadczeń 5
Obsługa i rozliczanie kosztów 5
Obsługa zamówień wewnętrznych Open
Obsługa zamówień i przetargów 5
Obsługa środków trwałych 5
Obsługa wyposażenia Open
Obsługa Kadr Open
Ewidencja czasu pracy Open
RCP- interfejs komunikacji z rozwiązaniami zewnętrznymi 1
Obsługa płac Open
Obsługa stanowiska kasowego 8
Obsługa budżetowania 5
Obsługa magazynów Open
Obsługa usług komercyjnych Open
Ewidencja Aparatury Medycznej 3
Zamówienia publiczne 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72252000-6 - Usługi komputerowe w zakresie archiwizowania
72253000-3 - Usługi pomocy komputerowej i podobne
72266000-7 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72600000-6 - Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195540,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195540,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195540,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Poland Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522 000 37 82
7.3.3) Ulica: ul. Olchowa 14
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-322
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Usługi serwisowe - Prospen Paweł Nowakowski
Jodłowa 3/3, 98-100 Łask
NIP 831-124-32-75
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195540,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Przebudowa obiektu mostowego nr JNI 01013272 w ciągu drogi powiatowej nr 3464 D w km 1+600 w miejscowości Jaczków, gmina Czarny Bór
- Zakup i wymiana windy z napędem elektrycznym w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 10 w Wałbrzychu
- Naprawa nawierzchni na ul. Zdrojowej w Wałbrzychu
- Świadczenie usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską wydarzenia pn. Spotkanie Wielkanocne dla gości Hotelu Książ.
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Wrocławskiej 11 w Wałbrzychu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- "Remont elewacji z dociepleniem ścian, wykonanie izolacji ścian piwnicznych oraz docieplenie stropów budynku wielorodzinnego przy ul. Wysockiego 4 w Wałbrzychu"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny samorząd.
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Kompleksowa obsługa/wsparcie użytkowników Sieci i Systemów teleinformatycznych jawnych i niejawnych oraz usług/aplikacji przez nie oferowanych na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Opracowanie (implementacja i wdrożenie) kompleksowego systemu informatycznego w zakresie ochrony przyrody w województwie podkarpackim
- Świadczenie asysty technicznej w odniesieniu do oprogramowania CommVault Simpana 11 SB w 2025 r.
- opracowanie i wdrożenie aplikacji żeglarskiej z możliwością rezerwacji miejsc postojowych SailPlanner Pomerania
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.