Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00302406/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy węgla kamiennego ekogroszek dla Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Starym Dzierzgoniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W STARYM DZIERZGONIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170172479
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stary Dzierzgoń 54
1.5.2.) Miejscowość: Stary Dzierzgoń
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-450
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 55 276 14 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gzgkstarydzierzgon.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzgkstarydzierzgon.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy węgla kamiennego ekogroszek dla Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Starym Dzierzgoniu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88f1fa11-5737-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302406/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZGK/ZP/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: „Sukcesywne dostawy węgla kamiennego ekogroszek dla Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Starym Dzierzgoniu.”
2. Dostawy ekogroszku z uwagi na ograniczenia wynikające z rozmiarów składowania opału - jednorazowa dostawa nie może być większa niż 30 ton. Wyładowanie węgla w jednym miejscu (na terenie Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Starym Dzierzgoniu).
W sytuacji wystąpienia opadów deszczu podczas załadunku i transportu opał powinien być zabezpieczony przed jego zamoczeniem.
3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia o następujących parametrach, którego standardy jakościowe zostały określone poniżej i odnoszą się do istotnych cech przedmiotu zamówienia.
Węgiel kamienny ekogroszek w ilości szacunkowej 220 ton:
- kaloryczność > 25 000 kJ/kg,
- zawartość siarki w stanie roboczym max. < 0,6 %,
- zawartość popiołu w stanie roboczym max. < 10 %,
- zawartość wilgoci w stanie roboczym max. < 14 %,
- uziarnienie 5-25mm,
- zdolność spiekania (RJ) <10
4. Szacunkowa ilość zamówienia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków atmosferycznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całego zakresu ilościowego przedmiotu
zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie odpowiadające wartości faktycznie dostarczonego opału. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie względem Zamawiającego z tytułu niewykorzystania pełnej ilości opału.
5. Dostawa obejmuje załadunek, transport i rozładunek opału w miejscach wskazanych w pkt 2.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia badań jakościowych każdej partii ekogroszku. Badania te należy przeprowadzić zgodnie z polskimi normami.
7. W przypadku dostaw opału niespełniającego parametrów określonych w niniejszym Rozdziale pkt 3, Wykonawcę obowiązują uregulowania zgodnie z § 1 ust. 8 umowy (załącznik nr 6 do SWZ).
8. Szczegółowy zakres warunków realizacji zamówienia zawiera projektowane postanowienia umowy (wzór umowy) stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219039,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250439,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219039,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Węglopasz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 781-18-98-441
7.3.3) Ulica: Piątkowska 149/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-648
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219039,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.