eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białe BłotaSukcesywna dostawa środków czystości oraz akcesoriów do sprzątania na potrzeby jednostek organizacyjnych w Gminie Białe Błota



Ogłoszenie z dnia 2025-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków czystości oraz akcesoriów do sprzątania na potrzeby jednostek organizacyjnych w Gminie Białe Błota

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM OBSŁUGI EDUKACJI I SPORTU W BIAŁYCH BŁOTACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341266082

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czysta 1A

1.5.2.) Miejscowość: Białe Błota

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-005

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 307 65 66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: coeis@coeis.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.oswiata.bialeblota.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bialeblota

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Mariana Rejewskiego w Białych Błotach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000561980

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Centralna 27

1.5.2.) Miejscowość: Białe Błota

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-005

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spbb.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spbb.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Łochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 001159814

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wierzbowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Łochowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-065

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@splochowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://splochowo.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. ks. Jana Twardowskiego w Przyłękach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 001237661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zabytkowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Przyłęki

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-005

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przyleki.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przyleki.edu.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Przedszkole "WRÓŻKA" w Białych Błotach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 090413195

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Centralna 27

1.5.2.) Miejscowość: Białe Błota

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-005

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wrozka.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wrozka.edu.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Żłobek Integracyjny "U Misia" w Łochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 341264746

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Łochowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-065

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lochowo@umisia.bialeblota.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umisia.bialeblota.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa środków czystości oraz akcesoriów do sprzątania na potrzeby jednostek organizacyjnych w Gminie Białe Błota

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f704f677-a6ed-40b6-8e72-cc0bc384bded

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00002079

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566518

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: COEiS.384.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości oraz akcesoriów do sprzątania na potrzeby jednostek organizacyjnych w Gminie Białe Błota w 2025 r.
Specyfikację Warunków Zamówienia oraz wszelkie dokumenty stanowiące jej załączniki Zamawiający udostępnia na stronie dedykowanej platformy zakupowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/pn/bialeblota.
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w formularzu cenowym oraz tomach II i III niniejszego SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.